{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Input til første bil {{forumTopicSubject}}

Kigger lige nu på en Mazda3 2,0 SkyActiv-G 120 Optimum aut. (årgang 2017, Sedan)

Den har kørt 96.000km og prisen ligger på 149.900kr. Relativt til andre annoncer virker det som en god pris, men jeg ved det ikke.

- Er prisen reel?
- Er bilen reel?

- Er der noget jeg skal være opmærksom på?

Vil egentlig bare høre om det er en god handel.



Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Input til første bil
  • #3   3. nov 2023 2# vi er enig meget hen af vejen. men den med god mekaniker lever med bla nye tændrør. det er altså ikke noget man nødvendigvis bare lige skifter forbi bilen er solgt. selvfølgelig hvis skal Iforbindelse med servive interval er noget andet. sådan 4 tændrør kan godt koste 1200kr.

  • #5   3. nov 2023 Tak for input! Må hellere lige gemme den liste, så jeg kan huske hvad jeg skal være obs på smiley

  • #8   3. nov 2023 er det den bil du vil have så tag ud og se bilen.. gerne 2 gange man får bare øje på nogle helt andre ting 2 gang man ser den

    men ellers generelt er ruderne ridsede af isskrabere hvordan ser indstigningen ud bærer det præg af børn og dårligt gående

    er det en ikke ryger og uden kæledyr så kan du altså kigge efter hundehår og brændmærker

    hvordan ser bilen ud i sollys er det noget der har været i vaskehal hver 2 uge i hele dens levetid så vil du se svirvelmærker når lyset rammer rigtigt.. evt så tag en lommelygte med når du skal ud og besigtige bilen.. evt så ser den træls ud så træk lidt på det når du snakker med sælgeren og sig arg du kunne altså godt tænke dig at se bilen når den er blevet poleret

    men ellers sådan helt generelt.. hvordan opfører den sig, er der nogle mislyde skurer bremserne lyder den dårligt når den startes.. hakker den i lave omdrejninger og sejtrækning.. rasler og brager kabinen på ujævnt underlag og hvor meget vindstøj er der ved 130 km/t feks

    og for guds skyld gå udstyrslisten igennem om det hele er der

    det er en lang liste men kommer du måske om 1 år eller 2 til at skulle køre langt på arbejde og skal bruge 2-3 timer i bilen hver dag så tro mig så er det ting du kommer til at lægge mærke til.. den vil nok altid have mindst 1 af ovenstående punkter men hvilken en kan du så bedst leve med er op til dig


Kommentér på:
Input til første bil

Annonce