{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Totalskadet?? {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Var ude for en ulykke hvor der var en der kørte ind i mig ville lige hører om i tror den her bliver meldt total skadet, skal sige min højre hjul er er blevet skæv også, og jeg har flere billeder, begge min højre døre er krøllet, og begge venstre døre og foran ved højre side er krøllet

Håber i kan hjælpe
Biltype: Mercedes e220 d AMG Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalskadet??
  • Andi A
    Andi A Tilmeldt:
    jan 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. jan Foran

    profilbillede
  • Andi A
    Andi A Tilmeldt:
    jan 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #3   7. jan

    profilbillede
  • Andi A
    Andi A Tilmeldt:
    jan 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #4   7. jan

    profilbillede
  • #5   8. jan Nej det jeg ret sikker på.
    skaden skal være over 75% af bilens værdi.
    hvis vi siger den har en værdi på 300.000 så skal skaden være på mere end 225.000 kr , og det tror jeg ikke, selvom det hurtigt løber op hos værksteder.


  • #6   8. jan i den sidste ende, er det jo forsikringen som bestemmer, selvom der kommer bud på om den bliver eller ej, så du kan ikke bruge andres vurdering til ret meget.

  • #7   8. jan Ja, det er faktisk utroligt hvad der kan komme ud og køre igen, de er dygtige de pladefolk smiley

    Hvad var omstændighederne omkring uheldet??


  • #8   8. jan #6 alle biler bliver totalskadet hvis skaden overstiger 75% af bilens værdi.
    ang. vurdering af skaden, og hvor meget et værksted tager for at reparere er jo forskellig, men er ret sikker på den bil ikke bliver totalskadet, den har en markedsværdi på minimum 300.000 så det vil betyder skaden skal være mere end 225000, og jeg har selv været ude for et par skader, sidst var min hvide Mercedes i mit galleri som blev totalskadet, og den var langt være end hans skade samt værdien på bilen var mindre cirka 180.000, skaden lød på 250.000 så den blev selvfølgelig totalskadet. den blev skæv i karossen, og hele begge sider af bilen var helt ødelagt derfor blev det så dyrt .
    den på overstående billede vil jeg med garanti sige ikke bliver totalskadet, der skal skiftes to døre , en forskærm, forkofanger, samt bagskærm skal laves og selvfølgelig males, forlygten skal skiftes, og det lyder til at måske bærearmen eller andet er knækket eller bøjet i højre side.
    ikke noget der kommer til at koste 225.000 kr


  • #9   8. jan Så må vi jo vente og høre taksatorens pris ???

  • #10   8. jan Fede sommerdæk LOL og fucking ligeglad men normalt hvis hjul skæv osv osv bliver den da kørt på værksted,da den nok kun kan flyttes på fejeblad
    Så med alle de skader på alle sider lugter det sgu af fup og svindel ,så tror ikk du skal regne med taksator hopper på den .
    P.s skade på venstre fordør og bagdør er så amatør.


  • #11   8. jan Det er jo værkstedet der hidkalder taksator og ikk hjemme i indkørselen

  • #12   8. jan Det er jo værkstedet der hidkalder taksator og ikk hjemme i indkørselen

  • #13   11. jan Du mener ikke de skader kan være sket ved at man er bumpet i noget??

Kommentér på:
Totalskadet??

Annonce