{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

hvornår lærer folk og køre pænt {{forumTopicSubject}}

utroligt man hverdag skal høre unge som kører galt og slår sig halvt ihjel ;(
skal ik side og spille hellig,for har selv før i tiden kørt lidt dumt til tider,men aldrig været skyld i ulykke,eller kørt galt i de 8 år jeg har haft kortet.
er bare så ærgeligt,øvøv...

http://ekstrabladet.dk/112/article293604.ece


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår lærer folk og køre pænt
  • #1   28. apr 2007 Ja, så må man lære det. Hvis ikke man kan holde vognen under kontrol, må man jo sætte farten ned eller tage toget.

  • Emmert
    Emmert Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 214
    #2   28. apr 2007 Ja det er fandme for dumt sådan noget...

  • #3   28. apr 2007 Folk lærer det nok først når de selv har kørt galt , eller været indblandet i et ..

    Desværre .


  • #4   28. apr 2007 Der er det jo ikke engang sikkert at de lærer det. Der er satme mange der har krøllet biler der stadig kører som sindssyge.

  • #6   28. apr 2007 Michael A: Hmm , hvordan kan din Fiat komme til at se sådan ud , hvis du ikke har været indblandet i et før ? hmm ..

    Men den varevogn ligner den jeg kørte galt i , og næsten samme sted den er smadret .. smiley


  • #7   28. apr 2007 så det næsten bedst at sådan nogle typer bare kradser af så vi andre kan køre med livet i behold!...
    kan fortælle jer,for 3 år siden blev jeg påkørt af 2 1/2 tons tung varevogn,lå omme på bagsædet og var bevidsløs,der er en der der har holdt hånden over mig,for fik afvide det var utrolig tæt på jeg kunne have brækket nakken og ryggen,arbejder 20-25 timer om ugen,hvor sjovt tror i det er fordi nogle spassere ik kan køre vogn...


  • #8   28. apr 2007 Haandvasken----- det jeg mente var at jeg aldrig har været skyld i nogen ulykke eller kørt galt..
    ja sådan ser en vogn ud når man bliver påkørt,ramte mig bagfra og over i en modkørende... avavav


  • #9   28. apr 2007 ja så skulle i se hvor mange ambulancer der kørte i fredericia...ja nogle folk til det show i hallerne kan ikk køre pænt og for har aldrig set så mange ambulancer og der var en havde kørt galt, hvor der l¨et træ foran bilen og men der stod ikk et træ tæt på

Kommentér på:
hvornår lærer folk og køre pænt

Annonce