{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai Getz CRDI vs Peugeot 206 HDI
  • #1   9. jan 2008 Hvis du ringer til "de sorte spejder" ville de ihveertfald ikk råde dig til en hyundai smiley

  • #2   9. jan 2008 206

  • #4   9. jan 2008 Har du overvejet en KIA Creed istedet for måske? Meget populær vogn for tiden.. Og utrolig gode garanti ordninger hvis du ser på hvad du får med i KIA's garanti.

    Ellers ville jeg vælge Hyundai'en af de to der. Synes den har et fornuftigt brændstofforbrug, og har haft et par lange ture i en getz og synes man sidder fint i bilen på lange ture, samt undervognen også er behagelig..

    Men svært at spørge andre end dig selv jo, tag dig en god prøvetur i hver bil, evt på ½time og hav mulighed mellem motorvej, by kørsel og lidt landevejs kørsel så du får prøvet det hele af.. Det er mit råd.. Og vil ikke råde dig til at gå på kompromi med komfort, hellere bruge lidt flere penge og så have en bil man kan holde ud at sidde i også og kun kan glæde sig til at skal ud og køre i..


  • #5   9. jan 2008 Bilen skal ikke være ny, gerne fra 2005 - 2006.

  • #6   9. jan 2008 Har selv haft en Getz CRDi (faceliftet med 4cyl) og har prøvet et par 206'ere med HDI-motoren og jeg ville uden tvivl gå efter en Getz hvis jeg var dig!! Getz er også ret fornuftigt udstyret med bl.a. ESP som standard hvis du køber en ny... smiley
    Derudover er Getz'en også ganske kvik med de 88hk og komforten i den er god, hvilket du vil komme til at sætte pris på når du kører så langt. Både på papiret og i virkeligheden føles 206'eren lidt død i forhold til... Kørte selv 130-140km i min næsten hver dag da jeg havde den og var godt tilfreds med den.


  • #9   9. jan 2008 Det er altså pænt slattent at ha' en 2,0 med sølle 90hk i så ny en bil.
    Toyota laver 1,4 motore med 90 hk, og har gjort det da de overtog 2,0'erens plads med tilsvarende heste i den tidligere model corolla.

    Men jeg vil sige at du skal tage ud og køre en tur i begge to, evt tre (Med Kia C'eed'en), og så bestemme dig for hvad du synes er bedst.


  • #10   9. jan 2008 Ifølge motor er en getz en rigtig fin bil.. også brugt så du får nok ikke de store problemer med sådan en. Jeg ville vælge sådan en Getz af ny med rabatten i øjeblikket.

    KIA Ceed er også en rigtig fin bil, specielt 1,4 exclusive og 1,6CRDI exclusive giver meget for pengene (afhænger af antal kørte km per år hivlken model der passer bedst).


  • #12   9. jan 2008 Hyundai Getz blev kåret til at være en af de biler med mindst fejl på, den kom på en 3. plads ved testen... det kan man jo ikke ligefrem prale af at peugoet gør

    min kæreste har en Getz 1,3 fra 05´ og den går seriøst som en drøm, ingen støj, en udmærket motor, og faktisk en rummelig kabine... der får man altså væsentlig mere for pengene end hvis man køber en 206...

    tilfældigvis har min svigermor en 206 fra 05´ og det er da godt nok det værste skrammel at køre i, gearkassen føles som en gammel ford fra 87´, ingen plads til benene, og bilen er generelt lavet i dårlige materialer


Kommentér på:
Hyundai Getz CRDI vs Peugeot 206 HDI

Annonce