{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Det er vel dagen efter ;-) {{forumTopicSubject}}

Det var søndag eftermiddag og Pedersen besluttede sig for at ”shine” sin Audi A6 op.
Først vasker han Audi’en grundigt, dette bemærker Hassan der bor over for Pedersen. Hassan trækker Bimmeren frem og begynder ligeledes at vaske denne.
Pedersen tager så støvsugeren frem, Hassan ligeledes.
Pedersen begynder så at polere Audi’en, så den skinner meget flot. Hassan fare ind efter lakrens og voks for ligeledes at shine lakken op.
Da Pedersen er færdig, vil han lige se kronen på værket. Han dypper derfor svampen i en spand vand og vrider denne ud over taget, for at se hvor vandet perler hen over taget.
Hassan beundrer Pedersen og ryster på hovedet, og trisser ind i garagen efter en nedstryger for derefter at save stykke af udstødningen.
Nu syntes Pedersen at det er ved at blive for meget, han går så over for at udspørge Hassan.
Hvad er det egentligt du laver?
”Jo Pedersen, du vaske bil jeg vaske bil, du støvsuge, jeg støvsuge, du polere bil, jeg polere bil. Du Døbe bil, jeg omskære bil !!!!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er vel dagen efter ;-)
  • #1   1. jan 2005 På gangen på plejehjemmet kører gamle fru Nielsen rundt i sin rullestol og laver billyde. Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, springer han frem og siger: Undskyld frue, men De kørte lidt for hurtigt, må jeg se kørekortet! Hun roder rundt i sin taske og giver ham et gammelt stykke karamelpapir. Gamle Larsen kigger på det og sender hende videre. Fru Nielsen fortsætter sin tur op og ned ad gangen. Igen hopper gamle hr. Larsen ud fra sit værelse og stopper hende, imens han siger: Undskyld frue, men de stoppede ikke ved stopskiltet, må jeg have lov til at se godkendelsen på deres bil - hun roder igen rundt i sin taske og giver ham en gammel kvittering - han ser på det, nikker og sender hende videre. Fru Nielsen fortsætter sine ture op og ned ad gangen, alt imens hun laver sine billyde efter bedste evne. Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, hopper han endnu engang ud foran hende - denne gang splitternøgen og med de ædlere dele strittende lige ret til himmels. Gamle fru Nielsen siger med beklagelse i stemmen: åh nej, skal jeg nu igen blæse i alkoholmeteret!!

  • #2   1. jan 2005 En lastbilchauffør kører gennem en skov en mørk aften.
    Pludselig ser han lidt fremme i venstre side af vejen en lille person helt klædt i rødt.

    Da han er ud for personen, standser han bilen, ruller vinduet ned og spørger: "

    Hva' er du for en?".
    Jeg er en lille dværg helt klædt i rødt. Jeg er homoseksuel og meget tørstig."

    Den kære chauffør finder en sodavand, som han kaster ned til dværgen og kører videre.
    Lidt efter gentager historien sig. Igen dukker en lille person op i venstre side af vejen, dog helt klædt i blåt denne gang.

    "Hva' er du for en?", spørger chaufføren.
    "Jeg er en lille dværg helt klædt i blåt. Jeg er homoseksuel og meget sulten."
    Chaufføren lader igen sit gode hjerte løbe af med sig og kaster en bolle ud til dværgen.
    Han kører videre, men når kun et par kilometer, da der atter dukker en lille person op i lyskeglen, denne gang dog helt klædt i sort.
    Han ruller vinduet ned og spørger: "Nå, din lille sorte bøsserøv. Hva' vil du så ha'??"
    "Tja, vi kan jo starte med førerbeviset og registreringsattesten!!!"


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 119
    #3   1. jan 2005 dejlig griner, dog med en kæmpe hovedpine

  • #4   1. jan 2005 Kan godt være det ikke er jordens bedste humor, men kom i seng i morges. Det er en god undskyldning.

  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 119
    #5   1. jan 2005 kl.7.30 kom jeg i sengen....men det sgu en god nat....hehe

  • FuckFakere !
    FuckFakere ! Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Svar: 37
    #6   1. jan 2005 Jeg sov kun i 20 min.. Så vækkede min datter og kone mig med gaver og alt muligt.. Har nemlig fødselsdag i dag.. Gik i seng der ved 06:00 Tiden..

  • FuckFakere !
    FuckFakere ! Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Svar: 37
    #7   1. jan 2005 En af mine venner kørte engang med en promille på 0,82.. Det er bare lort.. Han fik taget pappet i 2 år..

  • FuckFakere !
    FuckFakere ! Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Svar: 37
    #8   1. jan 2005 tak..

  • #9   1. jan 2005 Wehner:

    Ja hvorfor tror du politiet står og tager folk kl lort om natten??

    Syns ikke det er særlig fedt at sidde og plapre ud med det her...latterligt!


  • #10   1. jan 2005 det var da os genialt at køre og havde drukket samtidig!!

  • #11   1. jan 2005 Har haft en udemærket aften. Er taxa´en ikke opfundet der hvor du bor. Det havde sikkert været billigere at tage en hjem.


  • #12   1. jan 2005 Helle T
    Fik du forresten snakket med dem, jeg gav dig nummeret til ?¿ *nys*

    VH


  • #13   1. jan 2005 Folkens, jeg er aldeles enig med Helle og Niels.

    Det er utilgiveligt at køre med noget, der ligner en ulovlig promille, er man i tvivl om man har noget i blodet finder man ud af noget andet transport end et motoriseret køretøj, der kan slå andre og uskyldige ihjel.

    Er man i tvivl om at man skal have bare et par øl og drikke så må man lade bilen stå hjemme og tage en taxa eller køre med venner ud/hjem, det er noget fis at sidde og jamre over at have kørt ulovligt og få en bøde for det...

    Inden man tager nogen steder må man da bare tænke sig om og vurdere om man er på vandvognen eller man vil drikke et par øl. Så ved man også om man lader bilen stå trygt hjemme eller man kører selv....så slipper man også for at efterlade sin bil i mindre sikre kvarterer...


  • #14   1. jan 2005 det er da dig der har haft en dårlig aften.. hvis man lige har smidt 4000 ud til ingenting!!

    og FORBRYDER KVARTER... fordomme!! har du fået stjålet noget der før?


  • #15   1. jan 2005 Hold kæft en omgang pærevælling Anders, Helle, Niels og Per. Kom aldrig og sig I ikke har gjort noget ulovlig? Kan huske et indlæg hvor Niels skriver hvad han har kørt i, i hans taxa bus.

  • #16   1. jan 2005 fint nok.. hvis der var sket noget før.. men taxa ud og taxa hjem!! ligesom Per skriver...

  • #17   1. jan 2005 Spørgsmålene lød

    1. Hvor mange fartbøder har du/I fået?
    2. Hastigheden?
    3. Sted?
    4. Hvilken bil?

    Niels svar

    1.har fået 2
    2.den ene med 160 og den anden med 50-60 stykker
    3.jylland og sverige
    4.min egen caravelle GL

    Altså lige komplet hensynsløst.



  • #18   1. jan 2005 men hvorfor tror du alle folk er sure.. { -Wehner- }
    ? de siger bare du var forkert på den?

    men hvorfor så ikke tage bilen hen til konens familie? også tage taxa derhen?


  • #19   1. jan 2005 Wehner>> Bestemt ikke sur, lidt ondt i håret dog.

    Det er bare en lam undskyldning for at gøre noget, som er komplet utilgiveligt og gu er det surt med 4K i bøde, men jeg er da glad for at du ik fik slået nogen ihjel pga. din promille...Hvis det var sket ville jeg nok have overvejet om et indlæg på bilgalleri om det ville være en god idé.....

    Og man kan jo tage toget hvis der er 300 km og man ved at man vil have lidt indenbords, det gør (eller burde) alle andre gøre...


  • #20   1. jan 2005 ja det da os okay.. folk blander sig i det?? det er jeg da ligeglad med.. men jeg skriver da ikke om du er sur? jeppe K?

  • #21   1. jan 2005 I værste fald kunne du have været kørt galt på de 20 km og slået din kone ihjel...med det i bagspejlet vil jeg nok overveje om ik 4K er billigt sluppet!

  • #22   1. jan 2005 Har I aldrig gjort noget ulovligt? Fuck en børnehave det her. Folk tror sgu de er perfekte. Det kan jeg så fortælle at I IKKE ER......!

  • #23   1. jan 2005 hvem siger noget om perfekte? vi diskuterer bare et emne...

  • #24   1. jan 2005 Ja, hvor I alle sammen prøver at ligne rene engle. Til at brække sig over! Jeg vil godt indrømme jeg også har gjort noget ulovligt, så I kan også nedgøre mig, ligesom I gør med Wehner!

  • #25   1. jan 2005 ´det da lige meget om han kører bedts det give rham da ikke ret til at køre spiritus kørsel? men vi udtaler os bare og sige rvores meninger

  • #26   1. jan 2005 Jeppe: Det handler om at bruge sin sunde fornuft og intet om at være en dyd og ikke gøre noget ulovligt. JEg tror ik nogen kan undsige sig at have gjort noget ulovligt og jeg vil helst ik forstås som om jeg nedgør Wehner. Det handler ikke om at nedgøre folk men at gøre opmærksom på at det ik er acceptabelt at gøre den slags, længere er den ikke!!

    John>> Wehner er sikkert både ældre og en mere erfaren billist end jeg selv, hatten af for det. Men selv den dygtigste billist kan ik styre en bil optimalt i påvirket tilstand!!

    Og hvis Wehner underviser unge i at køre bil, så håber jeg virkelig at budskabet fra Wehner vil være at det med at køre bil efter et par genstande er fuldkommen uacceptabelt!!!!! Det er bare ik så nemt hvis man lige er blevet knaldet for det!!!!!!


  • #27   1. jan 2005 John>> Jeg synes du misforstår, vi snakker ikke BAGOM Wehner men til ham, vi (jeg) vil gerne have andre til at forstå at det gjorte er uacceptabelt!! Græsen på 0,5 promille er jo sat fordi nogle kloge har vurderet at man bliver for påvirket med mere i blodet....én sted skal grænsen jo gå.

    Hvis vi ikke skrev det til Wehner i dette indlæg ville det være at snakke bagom.....

    Og måske tænker du, skinhellige nar om mig men jo jeg har rent mel i posen når det handler om at køre med noget i blodet, hvis jeg vidste at jeg havde kørt med noget i blodet ville det være dobbeltmoralsk at skrive som jeg gør...


  • #28   1. jan 2005 Jeg kan forstå at du synes det er okay, at man har "lidt" i blodet, når man kører bil og det må så være din holdning, jeg har en anden!!! Og sådan er vi jo forskellige.....

  • #29   1. jan 2005 Jada, jeg har set en fyr med en promille over 2 køre bil, han kom også hel hjem og kørte ikke galt. Det bliver det ikke mindre rigtig af.....det er stadigt komplet tankeløst!!!

  • #30   1. jan 2005 Ja, det blir vi aldrig enige om, så måske vi bare skal lukke den her.....

    Om man vil sætte sig påvirket bag et rat eller ej er jo et valg man tager og så er promillens størrelse eller evnen til at køre fuldkommen ligegyldigt, det er forkert, man ved det inden man sætter sig ind og der er ingen tilgivelse hvis man smadrer et andet menneske på vejen hjem....og jeg tror nok at du John er kvik nok til at vide dette.... Dette var ordene, nu skal jeg lave aftensmad!


Kommentér på:
Det er vel dagen efter ;-)

Annonce