{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Så er det vel sagt MEGET pænt ?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden ladet det trække en del ud, og har derfor valgt at sige det på en meget pæn og høflig måde, og må da indrømme, at jeg er efterhånden på grænsen til at offentliggøre vedkommende, da jeg ikke bryder mig om den form for morale (eller nok mere mangel på samme).

Men nu håber jeg, at jeg har skrevet det forståeligt nok til vedkommende, eller hvad mener I ??

<b>Endnu har GLS ikke haft noget med til mig, hvilket gør, at jeg føler der er en der tager r**** på mig, hvilket jeg langt fra bryder mig om.

Jeg har dit reg. og kontonr stadig, og sker der ikke snart noget fra din side af, i form af, at jeg modtager et rat, så er jeg nødsaget til at skride til handling, da jeg dermed vil se det som ren tyveri af mine penge.

Du kan også vælge at trække i land, og derved sende pengene retur, da der jo stod afsender"adresse" på dem, da du modtog dem.

Jeg regner med der er sket en misforståelse, og det ikke er din hensigt, at du ville tage mine penge fra mig, uden at sende det til mig, som jeg har betalt for.

Mvh.</b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det vel sagt MEGET pænt ??
Kommentér på:
Så er det vel sagt MEGET pænt ??

Annonce