{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til spørgsmål
  • #1   18. feb 2008 hvorfor kan vi ikke enten hjælpe eller så lade vær med at skrive noget negativt

  • #2   18. feb 2008 Jeg elsker da at hjælpe andre og svare på deres spørgsmål, men hvis de bare logger af og ikke siger tak, så bliver jeg sq sur...det er sq da det mindste man kan gøre

  • #3   18. feb 2008 ja jeg siger altid tak der et det mindeste man kan gøre
    men bliver også negativ hvis jeg spøger om noget og så får en lang sviner hvor der står tjæk forum det har været oppe før, ja så skal man 2 til 3 år tilbage i forum hvor fed hjælp er det


  • #4   18. feb 2008 gerhard b

    fuck dog om de er jøder kinese tyrker dansker hjælp dem


  • #5   18. feb 2008 Folk kan også tænke sig lidt om inden de laver et forum indlæg.
    f.eks søg i fora før du spørg, mange spørgsmål er blevet besvaret.
    Kan man ikke finde noget via søge funktionen, så er der google.dk
    Hvis du gerne vil havde en bil vurderet, så husk at giv info om bilen, motor km stand osv.
    Afgift på en bil, kan vi ikke udtale os om, da det er en vurderingssag for told og skat.

    Ydermere hvis man gerne vil havde kvalificeret hjælp, så hjælper det altid med en ordenlig overskift og ordenlig tekst.

    At sige tak og være almen høflig er på forhånd en stor hjælp.

    Hvis det indlæg man laver ikke er med nok info om det gældene emne, så bliver det ikke taget seriøst og man må forvente en vis useriøsitet, da man ikke selv tager sit emne seriøst nok.

    My 2 cents.


  • #6   18. feb 2008 Bo - jeg giver bevist ikke forbedringer via forum, har jeg nogen til selve sitet ryger det direkte til dem bag det hele, på den måde ungår jeg kinagrillen smiley om det så er det du mener er jeg ikke 100% på smiley

  • #7   18. feb 2008 Gerard B
    Det har jo intet med emnet at gøre.
    Og iøvrigt også i strid med BG Regel sættet.

    Jeg tror man bliver nød til at finde sig i dumsmarte bemærkninger... trist men sandt


  • #8   18. feb 2008 He he pludselig temp sængning jo jo.... Jeg ved det ikke et eller andet sted burde det jo ikke være nødvendigt at folk ikke bare kan tale ordentilgt. Eller svare pænt på et pænt stillet spørgsmål. Hvis man er utilfreds med spørgsmålet kan man jo bare hoppe videre...

  • #9   18. feb 2008 Bo - Der er mange problem faktore der spiller ind, bla. det at hvis Ha'erne strammer for hård om brugerne vil de stille men sikkert forsvinde her inde fra, hvilket jo vil betyde et fald i reklame indtægter for dem bag siden.

    Men er nu enig med dig i at der burde være flere HA'er til at opretholde ro og orden.


  • #10   18. feb 2008 Det kan selvfølgelig være rigtig. Jeg mener bare at problemet med dårlig opførsel og tone slet ikke burde være herinde. Jeg mener folk burda jo være istand til at snakke pænt...

  • #11   18. feb 2008 Bo - Måske men tør de tage den chance og evt. nedtur ? som det er nu er der en vækst på bg, så er det farligt at begynde at lave så drastiske ændringer.

    Jeg så gerne BG blev mere seriøst, hvor man kan havde en saglig diskution uden at skulle blive kaldt div. skældsord.


  • #12   18. feb 2008 Jeg må give allan bo ret.
    Jeg har flere gange overvejet om man skulle smutte herinde fra da jeg syntes folk har svært ved at være seriøse. Men hver gang er jeg blevet enig med mig selv om at det aldrig bliver bedre hvis man bare smutter...


  • #13   18. feb 2008 Gerard - så det fordi du ikke kigger nok efter.

  • #14   18. feb 2008 Jamen det er aldrig børnene der er problemet det er avematerialet...

    Allan bo jeg tror vi er ret enige.
    I min verden bliver jeg bare træt af at høre på folk der ikke kan tale ordentlig eller opføre sig ordentligt. men ude i den virkelige verden går man jo bare uden om uheldige elementer man ikke bryder sig om. Men man burde jo faktisk egentlig nok be folk om at opføre sig ordentlig istedet for vende ryggen til...


Kommentér på:
hjælp til spørgsmål

Annonce