{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Grov politi chikane historie fortælles {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og piger vil lige fortælle en historie fra idag

jeg var på vej ned til svendborg for og hente en pige så skulle vi lige ned og hæve lidt penge i banken så jeg parkede bilen hvor jeg nu måtte parkere den , jeg sad så stille og roligt og uskyldigt da politiet holder ind ved siden af mig.

Betjenten kommer ud og spørg efter mit kørekort og jeg viser ham mit kort, så begynder han at min streamer.min fronthjelm.bagklap.fælge.vinduesvisker var ulovlig samt min nummerplade foran da den er bøjet (har vaskehallen gjort)

har går lidt rundt omkring bilen og går hen til mig og siger den bil er så ulovlig at jeg fra kender dig dit kørekort, og jeg siger AF HVAD ? vil du tage mit kort fra mig pågrund af jeg kører i en gejlet bil ??

så går han hen imod deres patrulje bil og går ind i bilen og på det tidspunkt har han stadigvæk mit kørekort jeg går hen og siger må jeg be om mit kørekort , han bliver ved med at sige at han vil tage mit kort fra mig så siger jeg til ham du kan da ikke tage mit kort fra mig jeg har da ikke gjort noget som helst mand så kald mig til syn hvis du vil det , betjenten giver mig så mit kørekort og jeg går hen imod min bil så kommer han bag ved mig.. pas du bare på min fine ven jeg skal nok holde øje med dig og gøre dit liv surt..så vender jeg mig om til ham og siger til ham, skal du stå og true mig ?? jeg vil ha dit fulde navn samt dit politi nummer sagde jeg pænt til ham, så sagde betjenten hvis du så meget som kører en meter med den her bil får jeg falck til og hente bilen..jeg går hen til min bil og er pænt sur pågrund af den chikane, jeg ringer så til min far og får ham til at komme til svendborg for at hjælpe mig ud af det her, da den gamle kom var politiet kørt og da vi kom hjem med bilen, tog vi knoglen og ringede til politi mesteren i svendborg og fortalte ham hele historien, han nævnte så at den pågældende betjent havde gjort lignede sager før så nu har vi indgivet en klage på ham til politiet og politimesteren sagde bare til mig, kør du bare videre hvis der er nogen problemmer ringer du bare til mig...

Det er godt nok utroligt fordi mand har en smart bil skal man finde sig i sådan en behandling efter min menning burde den betjent slet ikke være på gaden mere eller jo men det skulle være som parkeringsvagt

sorry stavefejl er lidt hidsig i skralden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grov politi chikane historie fortælles
  • #1   29. mar 2005 Det var da en latterlig politimand!
    Men jeg forstå dig udemærket godt!!
    Og smartbil iøvrigt smiley

    Kristian ..


  • #2   29. mar 2005 FUCK en IDIOT... grrrr :@

  • #3   29. mar 2005 det var da fandme noget min storebror har prøvet noget lignende . Den betjent burde fandme ikke færdes blandt mennesker

  • #4   29. mar 2005 Magt-liderlige-svin.......
    Kan ikke klare betjente der skal spille konger....
    Der er ikke bedre end os andre....
    Håber lidt han gør det igen og får en klage mere, plus en fyreseddel....


  • #5   29. mar 2005 hehe bare den sætning han nævner.. jeg beholder dit kørekort ??? af hvad gør du champ du kan da ikke tage mit kort pågrund af min bil ser "smart" ud ??

    jeg har ihvertfald indgivet en stor klage til den pågældende betjent for det pis der holder ikke at han skal stå og true mig med både det ene og det andet


  • #6   29. mar 2005 lover dig for patrick jeg stod med hænderne i mine hip hop bukser og de rystede jeg var så tosset at jeg kunne ha splittet hele byen af med det ville jo nok ikke ha gjort sagen bedre griner

  • #7   29. mar 2005 Sød bil ellers.....
    Kender det godt, Politiet har ondt i røven over dem der har en "smart" bil....


  • #8   29. mar 2005 Bumle-- Skriv når der kommer nyt i sagen. Kunne godt tænke mig at vide hvad der sker.

  • #9   29. mar 2005 Fuck et dumt svin.

    Han skulle bare side på et lille mørkt kontor og passe sig selv.

    Det kan ikke passe at sådan et dumt svin kan få lov til at køre rundt efter det han har gjort.


    Fra Morten J


  • #10   29. mar 2005 Politiet i en nødeskal, nogle af dem kan ikke håntere "magt" ... suk altså

  • #11   29. mar 2005 holdkæft en klap hat man Grrr. der er sku nogen der er så magt liderlig. jeg fik også en bøde her i påsken grrr PÅGRUND af at jeg hade holdt i TOMGANG OVER 2 MIN. jeg spurge ham om han lavede sjov, men NEJ 500kr FUCK jeg blev gal.

    Ellers fed bil.

    ---> Jesper <---


  • #12   29. mar 2005 Bliver helt svedig af den historie... Har prøvet sådan noget 3 gange!!! Det er helt utrolig at de bruger deres "magt" på den måde : (
    Her er en lykkelig historie:
    Engang da jeg havde min første corrado g60 blev jeg stoppet pga at jeg havde "gjelet" den for meget, klokken var ca. 10 om morgenen og jeg skulle ind og træne i kbh ( boede i herlev den gang ) de to betjente bad mig åbne mit motorrum og den ene betjent ( lad os kalde ham b1 ) udbryder med det samme NOSSS... den har NOOSSS, og kompressor, jeg står bare og ryster på hovedet da han står og prøver at sige til mig at et af mine trykrør er et NOS rør, og at der er kompressor på den Det er Mega ulovligt og s´jeg skulle have KÆMPE bøde nu, De tilkalder en æggeskal og får ham med på historien, nu er klokken 11,30!!!
    Så bliver jeg kørt i kortage til synshallen i herlev der ikke kan få bilen på liften pga min undervogn, så er vi på vej til synshallen i rødovre der har en grav, klokken er nu 1300!!!!
    Der skal vi så vente i 45min før synslederen har til til at se på mit "kompressorMONSTER" da han kommer ud ser han meget seriøs ud vi åbner mit motorrum og han kigger i 45sec. så smiler han, "den er der intet galt med drenge" siger han, ingen gas på den og "g-laderen" er standard!!!
    nu er klokken 1400!!! Foran mig står 3 betjente og ved ikke hvad de skal sige, jeg var så pissed...
    Den gode slutning er at jeg knaldede b1 kæreste 3uger efter i hans lejelighed da han var på familiebesøg i jylland : )
    Så kunne han lære det!!!


  • #13   29. mar 2005 lol man hadder nogne betjente er efter hånden blevet stoppet sygt mange gange dog ikke i bil endnu da jeg ikke ahr kortet endnu men på kanlelrt er jeg nok blevet stoppet de første 100 gange og været på stationen de første 10 gange og griner så meget af dem for de gør det kun være for dem selv første gang jeg blev stoppet var det en skide flink betjent der kunne se min kværn var ulovlig og sagde det får du lgie lavet elelrs blvier jeg nød til at indberrete det og så lavede jeg det selv næste gang var det en betjent der var pisse misundelig over jeg havde en gejlet scoot og havde ondt i røven han hev mig på stationen med eN LOVLIG knallert var 3 dage efter jeg lige havde været der ude så gjorde han mig sku sur og jeg kørte lie hjem der fra og satte KÆMPE tun på og næste gang jeg så ham lavede jeg koger og stak af fra ham og siden har det udviklet sig.. bare en lille histoirie for min side hvor jeg prøver og sige at de komemr ingen steder med at tro de ejer byen fordi der står politi på dem og jeg kender en HEL del betjente og de syntes det er fedt jeg gejler og tuner min gamle bil dog det er forsvarligt så skide være med om dne kan synes det skal bare være forsvarligt og syntes også det er sådan det skal være men kan da godt se de betjente der kommer ud til k0oger aften blvier sure og tager ALLE ville jeg sku også gøre ikke ment at jeg ikke vil komem de steder hehe, men svært og forklare og brumle syntes du gjorde det som sådan noget skulle gøres

  • #14   29. mar 2005 Fuck hvor latterligt... det er bare typisk for de skide panzer, tror de har så meget magt bare fordi de der står politi på siden af deres lorte vogne...

  • #15   29. mar 2005 Ja Ja, det er nu meget godt, men tænk nu på at politiet er der for vores egen skyld, og det er bland andet for at holde øje med biler der kan være til fare for andre i trafikken, f.eks en gammel polo med 250++ hk. der hverken kan bremse eller styre i forhold til hvad den har under hjelmen, i (læs: alle) er så vilde med at fortælle historier om hvor uretfærdigt i er blevet behandlet, hvad med at vi alle fortalte om de gange hvor vi er blevet behandlet med respekt og retfærdighed.
    SElvføldelig vil der altid være nogle brudne kar imellem, men det er nok 1 ud af 1000 betjente der opfører sig sådan.

    -Michael (altid blevet behandlet godt)


  • #16   29. mar 2005 HHAHAHAH ranger hold kæft jeg er færdig af grin du kan fortælle en historie smiley
    sådan der skal de ha den smiley de bad mig heldigvis ikke åbne motorrumet ellers havde han nok fået et hjerte stop smiley

    vi skal ringe på stationen og snakke med ham i morgen hvis han er fræk må vi ha lidt nyheder på ellers må vi se om han er gift eller ej smiley


  • #17   29. mar 2005 Michael D: Hvad betaler station 1 dig, for at du skriver det propagandabulshit???
    Jeg bliver 33procent af gangene jeg bliver stoppet tiltalt på en dårlig måde ( måske fordi de har ondt i røven over jeg køre stor bil, måske fordi jeg har en større p.. hvem ved? ) jeg ved det ikke for jeg snakker ALTID pænt til ordensmagten!!!
    Jeg har såmen haft "besøg" ( ransagning) af Narkopolitiet pga. de biler jeg køre i, da de mente med mit udsenende og de biler jeg havde måtte jeg have noget med narko af gøre... DET KALDER JEG DÅRLIG STIL... Da jeg knokler 10 timer om dagen for at have den livstil jeg har, næste gang skulle de nok tjekke min selvangivelse før de går i gang med deres mistanker...


  • #18   29. mar 2005 AHAHAH Ranger .....

    Monster snigern lavet ..... ikke bare snigeren men ordentlig snigeren ..... ahaahah .....

    Respekt ... Så fik konen sq det trykrør og føle smiley


  • #19   29. mar 2005 Brumle: det bedste var da jeg kom i kambolage med hans private håndklæde og min p.. der skulle tøres af efter kampen : ) kald mig barnlig, men jeg fik det bedre, MEGET bedre ; )

  • #20   29. mar 2005 michael sker der lige for det ?? jeg holder stille og har intet gjort det eneste de skulle brokke sig over var at min bil var smart hvis du selv syntes det er fair så har vi 2 godt nok forskellige menninger til tingene

  • #21   29. mar 2005 hehe ranger smiley det er klart tror vi allesammen ville få det bedre smiley jeg må lige arbejde lidt på den sag med hans kone smiley

  • #22   29. mar 2005 Brumle... Jeg siger heller ikke at du har gjort noget forkert, og hvis det forlægger som du har fortalt er du tydeligvis blevet behandlet forkert/dårligt, og det er heller ikke iorden, men som jeg siger det er 1 ud af 1000 betjente der er sådan, der vil altid være brudne kar, ligemeget hvor man kigger, sådan er verden nu engang.


    Ranger... Jeg taler ikke propaganda, og hvis du syntes at et personlig angreb mod mig er måden af få dine aggresioner ud på så er det iorden, jeg fortæller bare hvordan jeg oplever det danske politi.


  • #23   29. mar 2005 ahh oki michael for kunne ikke se jeg havde gjort noget galt i den sammenhæng det var noget andet noget hvis jeg havde provokeret ham fremfor og være venlig, jeg tror bare han skulle ha afreageret så stod jeg lige for skud smiley

    no hard fellings =)


Kommentér på:
Grov politi chikane historie fortælles

Annonce