{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er bare uheldi....
  • #1   11. maj 2005 prøv.. der er ik så meget andet at gøre. kan jo være du heldig..

  • #2   11. maj 2005 Fugga>> Der er flere herinde der har fået erstatning men DU skal dokumenterer at det er hullet der har lavet skaden på din fælg, dvs. det er en god ide at få taget billeder af både hul og fælg samt ringet til teknisk forvaltning i Salling..... og du skal virkelig gå dem på klingen for at det lykkes....

    /A


  • #3   11. maj 2005 En af mine kammi'er prøvede det, alt blev dokumenteret og der blev taget masser af billeder af hulet, fælgene etc.

    Men efter et par måneders snak frem og tilbage og kommunen gik med til at erstate det, så blev alt pludseligt afvidst og der kom en regning på 3K fra kommunen for påbegyndt rep. af fælgene.

    Min kammi' valgte så ikke at betale og kommunen har så valgt at trække regningen tilbage og beholde de ødelagte fælge.

    Så det kan også give bagslag.


  • #4   11. maj 2005 Min kammerat og jeg røg i samme hul (altså i vejen) lige efter hinanden. Og fik smadret 4 fælge, samt en ødelagt støddæmper. Tog billeder af det hele og kontaktede kommunen og fik det hele dækket.

    Så prøv dog at kontakte dem.

    Allan


  • #6   11. maj 2005 Jeg har også fået smadret både fælg og dæk. Jeg ringede bare til "teknisk forvirring", fortalte hvad der var sket, og det var det .... Så kom der penge til nyt.

Kommentér på:
jeg er bare uheldi....

Annonce