{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af nissan skyline R34???
  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    nov 2002

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 23
    #1   25. mar 2003 Hvis man har penge nok kan alt lade sig gøre.

  • #2   26. mar 2003 Det kan ikke lade sig gøre! Så vidt jeg ved kan den ikke på nogen måde komme til at opfylde de danske miljø-krav!
    - Det er derfor det ikke er muligt... og vist nok heller ikke i sverige!


  • #3   26. mar 2003 Det er vidst kun de nyeste modeller af skyline, man kan få venstrestyret fra fabrikken. Normalt bliver de bygget om. De bliver vidst bygget om til venstrestyring i USA.
    I starten kunne man kun få skyline i Japan. Englænderne begyndte så at importere dem og fjerne hastighedsbegrænsningen, som de skal have i Japan. (Vidst nok 180 Km/t).


  • #4   26. mar 2003 Lars T.... Emitionskrav? lyder sgu okay, men hvad betyder det? Det kan godt være det er mig der er sprogspade, men det lyder som noget der sidder ved siden af Rudolf Blodstrupmoses Retrometerfordeler... Den giver forresten spræld i sprøjten....
    Nok sort snak her fra... blander mig ikke mere... sorry ;o)


  • #5   27. okt 2005 Daniel S > Der er ikke lavet nogen modeller af Skyline venstrestyret. Kun nogle elendige ombygninger i bla. Dubai, men de er intet værd.

    Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne importere en R34 når man nu kan importere en R33! Spørg evt. en der har gjort det før - forhør dig på nissanklubben.dk .


  • #6   20. nov 2005 det kan ikke lade sig gører
    af den semple ordsag den er for ny
    r 33 kan med nåd og næppe komme ind
    man kan ikke få r 34 vensterstyret nogle har bygget dem om og fuck nået lort
    du skal flytte absén og bremseforstærken
    til sandstangen kan værer der

    omkostninger de 3 r 33 jjeg kender til der er kommet til landet ligger rudt rejnet på danske skiver for
    500-600.000


Kommentér på:
import af nissan skyline R34???

Annonce