{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.981 visninger | Oprettet:

HÆRVÆRK, meget skuffet og rasende.. {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Jeg er så pisse ked af det, sur og skuffet lige nu....

For at gøre en lang historie kort så var kæresten og jeg ude at bytte nogle lamper i Bilka Horsens her lørdag middag..
Vi kommer kørende ind på Bilkas Parkeringsområde og som sædvanlig har folk så pisse travlt med at finde en P plads lige ud for hovedindgangen..
Jeg kører konsekvent altid ovenpå for der er altid til at få en P plads.

En grøn Ford Mondeo, har reg nummer men holder det for mig selv, kører foran os meget langsomt på udkig efter en P plads selvom hele lortet er fyldt op. Jeg overhaler da der er fri bane, men da jeg er forbi ham gasser han op og accelere så jeg bliver nødt til at trække hurtigt ind da der kommer en modkørende bil. Jeg bliver lidt forskrækket og bremser og holder næsten stille efterfølgende for at vise det ikke er iorden..

Sender ham et blik i bagspejlet og kører så op ovenpå og han følger så efter..

Tænker ikke mere over det andet end, at jeg ser ham parkere bilen væk fra os ovenpå.

Vi går ind og bytter de lorte lamper og kommer ud og ser så dette syn "se fotoalbum"..

Jeg går fuldstændig i chok og tænker hvad sker der? Bilen har holdt helt for sig selv deroppe og med det samme slår det mig, at det kun kan være ham i den grønne mondeo.

Vi går hen til den grønne Mondeo og venter på ham. Vi går lidt væk derfra for, at han ikke skal se os. Han kommer ud efter cirka 10 min og det første han gør er at tjekke sin bil for buler/ridser hvad ved jeg. Jeg går hen mod ham for at konfrontere ham og da han får øje på mig ved han ikke lige hvordan han skal reagere...

Og her vil jeg gerne slå fast, at jeg er jordens mest fredligste mand og virker ikke truende på manden. Jeg ryster, kamp eller flugt I ved, men konfronterer ham og spørger ham om han kender til de nøgle ridser.

Nu bliver det hele meget mærkeligt og jeg har det af helvede til med situationen... Han nægter og nægter et hvert kendskab til det og kan slet ikke se mig i øjnene og går fuldstændig i forsvarsposition og siger det samme igen og igen og igen. Han siger noget med "Det kender jeg ikke noget, du kan bare osv"

Jeg beder ham gå med mig hen til min bil for at se om hans nøgler passer i de ridser og jeg er så dum at undskylde over for ham for ulejligheden, men det vil han slet ikke høre tale om.
Da jeg så beder ham vente og beder kæresten om at ringe til politiet begynder han at vende sig om og får låst sin bil op og sætter sig ind. Jeg banker på ruden stille og roligt og siger jeg har taget hans nummerplade og der er overvågning på taget.

Jeg gør ikke mere og han kører væk derfra. Vi er begge meget rystet, men kører på politistationen og får lavet en Hærværks rapport...

Men det korte af det lange er, at jeg er utrolig ked af det og skuffet over man kan finde på sådan noget over ingenting...

Nu skal jeg så have fundet ud af, hvor meget det koster og hvad jeg skal betale i selvrisiko, men hvis jeg på nogen måde stiger i præmie eller andet så må jeg finde pengene og betale hele lortet ud af egen lomme. Jeg har en selvrisiko på 8083kr, men ved ikke hvordan forsikringen forholder sig til hærværk?

Hvis der sidder nogle kyndige folk derude, som har forstand på hvad det cirkus vil koste at få omlakeret så kom endelig med jeres besyv..

Og jo jeg kunne bare have smasket ham een, men det ligger bare ikke i min natur...

Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HÆRVÆRK, meget skuffet og rasende..
  • #1   26. sep 2009 Nøglen er kørt hele vejen hen af højre side:-(=

  • #2   26. sep 2009 Det er fandeme surt sådan noget!

    Håber han kommer til at betale for det! Og at der er noget der kan fælde ham med overvågningen.

    Mine forældre havde noget lignende det samme på deres forrige bil... De købte en helt ny... 2 uger efter de fik den var der en lang dyb ridse hele vejen hen af den ene side på den.


  • #3   26. sep 2009 Du er nok nød til at ringe ind til din forsikring for at få svar da det afh. af hvad der står i din police mv...

    Men Slap nu af en nar!

    Har set dine billeder..AUTCH!


  • #4   26. sep 2009 Hvis du har lavet en selvrisikodækning er det hele gratis..
    Men desværre er der bare sådan nogle idioter.. Skide træls...


  • #5   26. sep 2009 Hvad viste kameraet fra bilka ?

  • #7   26. sep 2009 Jeg havde gemt min bil langt væk, og så ventet på ham og i det han kom ud havde det sagt SLASK...!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    DØD MED KØLLE over for sådan nogle svin..!!!!


  • #8   26. sep 2009 synes nu det er synd vold ikk ligger til din natur, men var jo nok det bedste..

    hvad sagde politiet, når nu i havde reg nummeret og der var video?


  • #9   26. sep 2009 jeg havde holdt ham tilbage til politiet kom.. sådan en idiot

  • #10   26. sep 2009 Hold da kæft et svin!

    Du skulle have gjort det samme på hans bil... Jeg hader sådan noget!


  • #11   26. sep 2009 håber der er overvågning på pladsen

  • #12   26. sep 2009 Få fat i overvågningen af p-pladsen

  • #14   26. sep 2009 Hvorfor ikke bare lave en civil anholdelse indtil politiet dukkede op? Det havde jeg satme gjort.

  • #15   26. sep 2009 Jeg føler også han burde have en på lampen, men i situationen var jeg sgu så rystet at jeg havde svært ved at reagere anderledes.. Jeg ville gerne have appeleret mere til hans samvittighed, men var et og eller andet sted lidt lammet....

    Politiet optog rapport og jeg får tilsendt et brev fra dem med posten, men som betjenten sagde så var det eneste at gøre at få fat i min forsikring..

    Jeg har al respekt for politiet, men synes det var lidt mærkeligt, at de ikke skrev hverken beskrivelse af manden eller reg nummer i rapporten, men skrev det på et stykke gult papir.. Så jeg tror ikke de gør mere ud af det..

    Jeg har selv arbejdet i Bilka og skal have fat i min tidligere chef og se med overvågningen, men ærligtalt så ved jeg ikke om der er overvågning hvor det skete..


  • #16   26. sep 2009 Er der nogen der har et slag på tasken hvad sådan noget koster?

  • #17   26. sep 2009 Jamen vent nu lige til du får brev fra æ påtjens. Du er nødt til at have en politirapport til dit forsikringsselskab, og så kan de vælge at rejse krav ved mondeo-ejerens forsikringsselskab.

  • #18   26. sep 2009 rune J

    har prøvet med min bil af den var blevet totalt overridset og fik forsikringen til af lave det jeg fik så efterfølgende afvide på det værksted at det kun havde kostet lidt over 5000 kr for en omlakring af min bil... ved ik om det er til nogle hjælp..?


  • #19   26. sep 2009 skal lige siges jeg ved ik hvem der gjorde det på mn bil så jeg steg i forsikring..!

  • #20   26. sep 2009 Kæft det surt det der - Hvilken type var han? Ung, gammel ?

  • Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #21   26. sep 2009 Føler med dig og er dybt rystet over at det sker i byen.. kommer nemlig også fra Horsens, og jeg håber satme der er overvågning der kan knække ham .. Mht. politiet skal du nok ikke regne med yderligere hjælp, da de som regel er spejlblanke dernede.

    Hvis det stod til mig, havde jeg bare sparket på hans bagskærm mens han stod der, og så skulle der selvfølgelig ikke være så mange vidner og så diskret som muligt. Sådan en idiot ..


  • #22   26. sep 2009 Han var lidt højere end mig, jeg er 185cm høj og bred hehe, Han var i 40erne, han havde en hvid elvis figur i forruden...

  • #23   26. sep 2009 Jeg kontakter mit selskab på mandag og venter på den politirapport...

    Jeg har snakket med min tidligere chef og der er ikke overvågning på taget i Bilka:-(=


  • #24   26. sep 2009 du skulle bare have jumpet ham smiley

  • #25   26. sep 2009 ja så er det ejen lomme pengene skal komme fra eller min forsikring

  • #26   26. sep 2009 men det er ikke sikkeret at forsikring dækker, for der mange forsikringer der ikke dækker hærværk når det kun er sket på din bil

  • #27   26. sep 2009 Jeg må sige at jeg har stor respekt for den måde du tacklede tingene på, og ingen tvivl om det, og flot at du ikke lod dit temperament gå af med dig.
    Personligt havde jeg kørt min egen bil hen foran hans, så han ikke kunne bakke ud.

    Men jeg tror selv jeg havde reageret noget mere voldsomt, end den måde du har gjort det på.

    Men skide synd og kedeligt!!! Håber du finder ud af det, og vi er flere der gerne vil høre hvordan sagen ender!


  • #28   26. sep 2009 altså, hvis du skal ha omlakeret din bil, så skal det jo være ordenligt da det jo en en næsten ny bil, så jeg ville skyde på ca 20000-30000kr, men du kan da os få den malet for 5000 men det er bare ikk pænt,

  • #29   26. sep 2009 Takker for jeres svar og indlæg...

    Jeg skal nok holde jer opdateret i denne tråd som tingene falder på plads..

    Anders J: Tak tak, men nogle gange ville jeg ønske jeg ikke reagerede på den måde.. Er nok for meget en tøsedreng når det kommer til stykket, men jeg konfronterede ham da i det mindste med det hele...


  • #30   26. sep 2009 Jeg kan sommetider blive irriteret på folk, der har så travlt med at komme frem i trafikken. Møg ærgerlig situation, som du står i nu, jeg håber det bedste for dig.

    Jeg går i køkkenet, og ridser i den svinekam, jeg skal spise til aftensmad.


  • #31   26. sep 2009 det er svineri folk gør sådan på andres biler, prøvede det samme i bilka esbjerg, der kontaktede jeg chefen der nede og de havde noget forsikring der dækkede det og jeg fik malet bilen om, så ville da kontakte chefen i bilka horsens hvis jeg var dig, men føler med dig, det er surt at have en fin bil også tager i bilka også får sådan et syn smidt i hovedet når man kommer ud igen smiley

    Dalmark


  • #32   26. sep 2009 Hej Rune

    Det er fanme flot at du kan beherske dig jeg er MEGET sikker på at mange andre ikke havde magtet at bevare din ro

    Jeg håber virkelig de kan se det på det cam og at han alene får den bon

    Dog synes jeg selv ikke det er nok. At gøre sådan noget viser den største fejhed og igen hvor dum kan han være og tro at du ikke kan lægge 2 og 2 sammen

    Det folk som ham ikke tænke over er.. hva nu hvis du skulle ha mødtes med nogle venner som ikke kunne styre sig som dig. Han kunne ha endt i rullestol bare fordi han var dum

    Folk tænker sig fanme ikke om

    Held og lykke her fra


  • #33   26. sep 2009 Dalmark: Den har jeg sgu ikke tænkt på, det var da en mulighed, ved dog ikke hvordan de stiller sig nu jeg er kørt hjem derfra?

    Michael H: Det jo lige det, folk tænker sig bare ikke om og at en voksen mand i 40erne kan finde på sådan noget over ingenting fatter jeg ikke..

    Og takker til jer alle...


  • #34   1. okt 2009 UPDATE som lovet:

    Så har jeg lige hentet bilen ude ved Spettrup Autolak og nølgeridsen er pist væk..

    Meget lækkert udført stykke arbejde og Lars som har firmaet har været yderst professionel samt flink og ærlig. Firmaet får mine varmeste anbefalinger..

    Så nu ligger jeg hele denne nederen oplevelse bagmig:-)=

    Rune


Kommentér på:
HÆRVÆRK, meget skuffet og rasende..

Annonce