{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.214 visninger | Oprettet:

HÆRVÆRK, Bilka P plads {{forumTopicSubject}}

Hej Horsens drenge.

Jeg er så pisse ked af det, sur og skuffet lige nu....

For at gøre en lang historie kort så var kæresten og jeg ude at bytte nogle lamper i Bilka Horsens her lørdag middag..
Vi kommer kørende ind på Bilkas Parkeringsområde og som sædvanlig har folk så pisse travlt med at finde en P plads lige ud for hovedindgangen..
Jeg kører konsekvent altid ovenpå for der er altid til at få en P plads.

En grøn Ford Mondeo, har reg nummer men holder det for mig selv, kører foran os meget langsomt på udkig efter en P plads selvom hele lortet er fyldt op. Jeg overhaler da der er fri bane, men da jeg er forbi ham gasser han op og accelere så jeg bliver nødt til at trække hurtigt ind da der kommer en modkørende bil. Jeg bliver lidt forskrækket og bremser og holder næsten stille efterfølgende for at vise det ikke er iorden..

Sender ham et blik i bagspejlet og kører så op ovenpå og han følger så efter..

Tænker ikke mere over det andet end, at jeg ser ham parkere bilen væk fra os ovenpå.

Vi går ind og bytter de lorte lamper og kommer ud og ser så dette syn "se fotoalbum"..

Jeg går fuldstændig i chok og tænker hvad sker der? Bilen har holdt helt for sig selv deroppe og med det samme slår det mig, at det kun kan være ham i den grønne mondeo.

Vi går hen til den grønne Mondeo og venter på ham. Vi går lidt væk derfra for, at han ikke skal se os. Han kommer ud efter cirka 10 min og det første han gør er at tjekke sin bil for buler/ridser hvad ved jeg. Jeg går hen mod ham for at konfrontere ham og da han får øje på mig ved han ikke lige hvordan han skal reagere...

Og her vil jeg gerne slå fast, at jeg er jordens mest fredligste mand og virker ikke truende på manden. Jeg ryster, kamp eller flugt I ved, men konfronterer ham og spørger ham om han kender til de nøgle ridser.

Nu bliver det hele meget mærkeligt og jeg har det af helvede til med situationen... Han nægter og nægter et hvert kendskab til det og kan slet ikke se mig i øjnene og går fuldstændig i forsvarsposition og siger det samme igen og igen og igen. Han siger noget med "Det kender jeg ikke noget, du kan bare osv"

Jeg beder ham gå med mig hen til min bil for at se om hans nøgler passer i de ridser og jeg er så dum at undskylde over for ham for ulejligheden, men det vil han slet ikke høre tale om.
Da jeg så beder ham vente og beder kæresten om at ringe til politiet begynder han at vende sig om og får låst sin bil op og sætter sig ind. Jeg banker på ruden stille og roligt og siger jeg har taget hans nummerplade og der er overvågning på taget.

Jeg gør ikke mere og han kører væk derfra. Vi er begge meget rystet, men kører på politistationen og får lavet en Hærværks rapport...

Men det korte af det lange er, at jeg er utrolig ked af det og skuffet over man kan finde på sådan noget over ingenting...

Nu skal jeg så have fundet ud af, hvor meget det koster og hvad jeg skal betale i selvrisiko, men hvis jeg på nogen måde stiger i præmie eller andet så må jeg finde pengene og betale hele lortet ud af egen lomme. Jeg har en selvrisiko på 8083kr, men ved ikke hvordan forsikringen forholder sig til hærværk?

Hvis der sidder nogle kyndige folk derude, som har forstand på hvad det cirkus vil koste at få omlakeret så kom endelig med jeres besyv..

Og jo jeg kunne bare have smasket ham een, men det ligger bare ikke i min natur...

Rune

Se fotoalbum for billeder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HÆRVÆRK, Bilka P plads
  • #1   26. sep 2009 Jeg vil gerne hjælpe med at tale med ham.
    Han kan vælge mellem at betale en omlakering fra egen lomme, eller få en anmeldelse for chikane og hærværk, og så ende med alligevel at betale ridser, og sagsomkostninger.


  • #2   26. sep 2009 Kæft hvor surt. Tror desværre ikke din forsikring ser anderledes på det end havde det være selvforskyldt. Med mindre politiet gør noget ved sagen, og sigter og dømmer ham for hærværk. Så er der en skadesvolder på, og så er det ham der kommer til at betale.

    Håber det er fanget på overvågning. Har i snakket med Bilka om i måtte se båndene? For det er klart det bedste midel i har for at slippe for selv at stå med regningen.


  • #3   26. sep 2009 Der er ikke overvågning deroppe.

    Men det ved naren sikkert ikke, og så kan vi true ham med, at han kan se det i retten.


  • #4   26. sep 2009 hvis politiet kan finde ham og båndet viser de er ham der har gjort det kommer han til at betale af egen lomme men det har polotiet sikkert ikke tid til..

    ved ikke om i læste horsens folkeblad i tirsdags men der var en pige på forsiden ( min søsters veninde en ven af familien ) hendes datter har været udsat for - ja at blive raget på og sådan. de har været i retten mange gange men ham der har gjort det møder ikke op også bliver det bare udsat og politiet ved hvor han er. men de siger bare de ikke har tid til at hente ham.. og her taler vi om en piges liv der muligvis er ødelagt..

    men hvis det var min bil han havde gjort det ved var jeg nok gået fra at være fredelig til at være ne ubehalig type..


    håber dufinder ud af oget..


  • #5   26. sep 2009 Der er ikke overvågning ovenpå taget desværre...

    Jeg må se hvad forsikringen siger på mandag..

    Jeg er så ked af det og skuffet lige nu:-(=

    Nogen herinde der har en ide om hvad det vil koste at få lavet? Det er hen af hele højre side på bilen...


  • #6   26. sep 2009 er der ikke overvågning ?? i lygtepælene...

    hmm det er svært at sige.. men det er jo hele siden der skal males om.. og det er sikkert også en dyb risse ?? skud i tågen 12kg


  • #7   26. sep 2009 Ja den er dyb flere steder og andre steder ikke så slem.

    Nej det har de desværre ikke....


  • #8   26. sep 2009 det er noget satans lort.. men jeg tror på 12 kg måske mindre..

  • #9   26. sep 2009 Fuck hvor en idiot..

    Men det tyder på det er ham hvis han lige går en rundt om sin egen bil for at kigge efter ruko lakering..


  • #10   26. sep 2009 Puha det lyder satme ikke godt... Min misundelses ridse på seaten, som folk også har lagt mærke til.. Stammer faktisk fra Bilka`s tag! Det er fandme røv og nøgler sådan noget.. Foresten skal jeg tilføje at det faktisk også var en Ford mondeo, uden at gå i detaljer..

    Jeg er frisk hvis vi skal ta ud til ham smiley


  • #11   26. sep 2009 Det var godt nok træls. jeg håber du finder ud af at få ordnet det smiley

  • #12   26. sep 2009 Man skulle sgu samles, og så køre ud til ham og spørge hvornår han vil betale ?

  • #13   26. sep 2009 Michael F <= Enig.

    Og hvis han ikke kan betale med det samme, må han aflevere sin bil indtil han kan.

    Jeg er nu ret sikker på, at han ikke vil risikere tæsk når han viser sig rundt om i byen, og vi kan jo gøre ham opmærksom på at vi er nogen stykker der holder øje med ham.

    Jeg vil foreslå at holde et træf i hans indkørsel.


  • #14   27. sep 2009 Jeg er med smiley

  • #15   27. sep 2009 Hey drenge..

    Tak for jeres støtte... Det eneste jeg kan sige er, at jeg stadig er meget rystet og faktisk har det af helvede til..

    Jeg føler mig trådt på og fatter ikke, at der findes så små mennesker i DK. Og uden at generalisere for meget så synes jeg bare tendensen stiger og stiger i lille DK. Der er ikke megen respekt tilbage for hinanden og det hele handler om mig mig mig...

    Og jeg har gennemgået hele forløbet i mit hoved snart 1000 gange og kan godt se han måske føler sig provokeret over jeg overhaler ham og han måske tror jeg vil "stjæle" en p plads fra ham selvom der ingen var nedenfor. Men jeg bremser kun ned og holder næsten stille foran ham for at vise det farlige i at han gasser op og dytter og tvinger mig til at køre hurtigere for at komme ind inden den modkørende.
    Men det giver ikke i min verden retten til at ridse min bil fra den ene ende til den anden. Det er faktisk værre end der ser ud på billederne desværre..

    Og jeg ved godt der altid er to eller flere sider af samme sag, men for fanden da det giver ham bare ikke ret i at gøre det han gjorde.. Ej hvor er jeg bare skuffet.....

    Jeg har skam også tænkt jeg burde have været hårdere over for ham da jeg konfronterede ham, men igen er jeg også glad for jeg ikke gjorde noget som jeg kommer til at fortryde senere hen.

    Vi ringer til politiet imorgen søndag og hører om de har eller vil gøre mere ud af sagen. Og forsikringsmæssigt så er svaret næsten 100% at den må vi selv æde med mindre vi vil gå 2 bonustrin ned og samtidig betale selvrisikoen. Det vil jeg ikke da jeg kun har 1½år til jeg bliver Elitebillist og hvis jeg lader det går over forsikringen så ryger jeg to trin ned og det betyder 4 år til jeg bliver eltite så..

    Men jo jo vi betaler da ud af egen lomme for en anden mands vanvid. At det så er vores surt opsparede penge til ferie er så en helt anden sag...

    Rune


  • #16   27. sep 2009 Jeg køre altid selv direkte op på taget, der er altid plads.
    Nedenunder holder der altid mindst 5 idioter og spære det hele, fordi de hellere vil vente på at nogen får læsset vare ind i bilen, og køre ud, hvis de da kan komme til det, hvis man køre forbi sådan et fjols kigger de altid surt på en fordi de tror at man vil "snyde" foran.

    Hvis han får lov at slippe afsted med det, er der risiko for at han gør det igen, på en af vi andres biler.

    Jeg vil meget gerne tale med ham, og jeg kan se at der er et par stykker mere herinde, der også vil.

    Ring eller sms, når det passer dig 27 68 53 68


  • #17   27. sep 2009 Jeg holder KUN overpå og helst langt væk fra andre..

    Holder helst ikk ved siden af nogle pga bilka buler..

    Så hellere gå 50 m ekstra og så undgå at blive ærgelig over et fjols som ikk har lagt en seddel.. Motion jo også sundt.. Hehe


  • #18   27. sep 2009 Jeg har snakket med politiet igen idag og sagen er gået videre til deres efterforskningsafdeling... De har dog mere end 2300 sager liggende af denne art så udsigterne er nok ikke for gode...

    Jeg ringer til min forsikring imorgen og hører deres svar. Derudover kører jeg ud til Lakreparationer.dk, tidligere Chipsaway.dk, fordi jeg har fået at vide de er eksperter indenfor området uden at skulle male hele lortet om.. Så satser lidt på det hele ikke løber op i mere end maks 10.000kr...

    Pind: Jeg forstår sagtens din reaktion og andres, men jeg er ikke interesseret i at give oplysninger om manden til andre.. Han er meldt til politiet.
    Ja han er den største NAR der findes og ja han burde have nogle på hovedet eller skubbes udover taget på bilkas P plads osv, men jeg kan ikke stå inde for, at det hele tager en drejning som kan føles nok så retfærdigt, men som går imod alt hvad jeg står for.. Kald mig bare en tøsedreng osv, men jeg vil ikke gå ned på mandens smålige niveau for så er jeg ikke en skid bedre selv.. Jeg håber i forstår det og vil respektere det. Og jeg sætter sgu meget pris på jeres opbakning og positive reaktioner herinde:-)=

    Skarv: Det gjorde og gør jeg også altid, men når manden har sat sig i hovedet, at min bil skulle ridses så det lige meget, hvor jeg holdte på taget..

    Jo situationen har ændret mig uden tvivl og jeg vil fremover være meget mere opmærksom på disse ting...

    Mvh
    Rune


  • #19   27. sep 2009 Jeg er skam heller ikke voldelig, men hvis du ikke har det godt med at være alene med sådan en type, så hjælper jeg gerne.

  • #20   27. sep 2009 Pind: Det regner jeg heller ikke med du er og sætter meget pris på opbakningen:-)=

    Det jeg mener er, at sådan en situation, hvor man står og konfronterer manden efterfølgende kan løbe af sporet og derved agerer man på en skidt måde...

    Anyways jeg holder denne tråd opdateret når jeg finder ud af hvad det koster at få lavet osv:-)=


  • #21   27. sep 2009 Sådan et lausit skvat. Sig til runde hvis vi skal prøve at kigge lidt på skaden.

  • #22   27. sep 2009 Jeg ringer til dig imorgen:-)=

  • #23   28. sep 2009 Så har jeg snakket med forsikring og autolaker..

    Det går uden om forsikringen da jeg ellers vil falde to bonustrin og have 3½år til jeg blive elitebillist istedet for 1½år som jeg har nu..

    Jeg har bestilt tid hos autolaker og skal undvære bilen i 2 dage fra tirsdag til torsdag...


  • #24   1. okt 2009 UPDATE:

    Så har jeg lige hentet bilen ude ved Spettrup Autolak og nølgeridsen er pist væk..

    Meget lækkert stykke arbejde og Lars som har firmaet er yderst professionel samt en flink og ærlig mand.. Firmaet får mine varmeste anbefalinger..

    Rune


  • #25   1. okt 2009 Hva måtte du slippe for sådan en gang hærværk..

  • #26   1. okt 2009 4375kr med regning.-)=

  • #27   2. okt 2009 Det var da ikke så slemt ...

    Men stadig surt på grund af sådan en idiot.


  • #28   2. okt 2009 Ja det sgu okay nu det skulle være:-)=

  • #29   2. okt 2009 han skulle fanme have så mange slag fatter ikk du ikk gik amok... det ville jeg sq og så var jeg sq pisse ligeglad med om manden vejede 200kg og var 2 meter høj.... blir så mega higsig når folk ikk lader ens ting være...
    hvor mange har lige råd til en omlakring... danm sikke en idiot


  • #30   2. okt 2009 rune det kan godt være jeg er blind men jeg kan sq ikk finde billedet...

  • #31   2. okt 2009 Hej Sara R:

    Jeg har slettet albummet. Jeg tager nogle nye billeder af det efter det er lavet. Det blevet pisse flot:-)=


Kommentér på:
HÆRVÆRK, Bilka P plads

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce