{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk med Erfaring Fiat..Marea
  • #1   23. okt 2009 Mange det er jo en fiat smiley

    1.6, 1.8 eller 2.0?

    Rust i bunden under undervognsbehandlingen.
    Kødben og bærearme foran og bøsningerne i svingarmene bagpå.

    Der kan være elfejl, men jeg har ikke rigtig oplevet det.

    Airbagboksen sidder lige under varmeapperat, hvis det bliver utæt kan boksen tage skade, men man kan købe en cover til boksen.

    Hvis det er med lucas abs boks, er der en relæ der kan stå af og det kræver at man afmontere hele enheden og lodder et nyt relæ i.

    SX udgaven har gummi håndtag som smudre, hvor ELX og HLX har lakkeret plastik.






  • #2   23. okt 2009 Skal lige sige at vi har kørt 120.000km og jeg har ikke ofret mere en 10.000kr på den og den runder snart 300.000km.

    Vi skiftede motor ved 220.000 da værkstedet havde lavet noget lort da de skiftede toppakningen.

    Ellers er der skiftet

    1 sæt bærearme.
    1 sæt skiver og klodser
    1 sæt dæmpere og fjedre
    1 sæt kødben
    1 koblingskabel
    1 batteri.
    divers pære
    1 udstødning.


  • #3   23. okt 2009 Okay det lyder jo ikke så slemt smiley det netop 1.6eren og stationcar.. Tak for dit svar

  • #4   23. okt 2009 ved du om de har det med a revne toppen?

  • #5   23. okt 2009 eller om toppakningen bare er svag

  • #6   23. okt 2009 Jeg ved ikke om pakningerne er svage, men vores var topstykket fint da jeg hevet det af, det var smørekanalerne der var stoppet så den havde ædt knasterne.

    De eneste gange jeg har hørt om flækkede topstykker på 1.6 16v'erne er når tandremmen er sprunget.

    Men på de små motore som 1,1 og 1,2 8v'er skifter man toppakning for ca hver 100.000km, hvis man kører morfar kørsel, da de kokser til, men hvis man kører dem frisk holder de, jeg ved ikke med 1,6 16v'erne.


Kommentér på:
Folk med Erfaring Fiat..Marea

Annonce