{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umuligt at sælge specialbil?
  • #1   1. nov 2011 Også sænker prisen, og ellers prøver med noget bytte der så kan betale sig i den lange ende.

  • #2   1. nov 2011 Det er altså også en hæftig pris.

    De fleste vil hellere have 1.8T til 50.000 kr.


  • #3   1. nov 2011 speciel og speciel.. hvis den havde hgp kit, så var den smiley

  • #5   1. nov 2011 99 er da en fin pris med de kilometer !

  • #6   1. nov 2011 faktisk en uden mærket bil, og lidt special på en måde, ikke særlig mange km, og så det ikk tit man ser dem med både kilma og soltag smiley

  • #7   1. nov 2011 tålmodighed smiley
    havde eclipsen til salg i lidt over 10 mdr og slog 10.000 da den var uden plader og skulle synes til marts.

    så medmindre man er desperat for at komme af med vognen, så se tiden an. den rigtige køber skal nok komme


  • #8   1. nov 2011 Tror den er lidt for morfar til knægtene herinde..har du den tilsalg andre steder?

  • #9   1. nov 2011 jeg synes min MG er specielxspeciel i forhold til golfen:-)

  • #10   1. nov 2011 Ja der er ikke meget special bil over en Golf VR6!
    Det er ned med prisen hvis der ikke kommer bud på den.


  • #11   1. nov 2011 SPECIALBIL??? NEJ VEL?

    Det er dælme ikke en specialbil.

    Tænk på at markedet IKKE er for de tørstige biler nu. De er simpelthen for dyre at køre i.
    Nu ved jeg ikke hvad prislejet ligger i for sådan en slags Golf, men jeg synes det er dyrt at give 99.000 kr for en bil fra 2000. Men hvad ved jeg? Jeg kører jo Peugeot, der er priserne jo anderledes smiley

    Men som udgangspunkt er det eneste du kan gøre at justere prisen. Det kommer helt an på, hvor meget du gerne vil af med den.


  • #12   1. nov 2011 Jo det er svært at sælge en special bil. Mener dog ikke din er speciel! smiley

  • #13   1. nov 2011 Du mangler den rigtige pris.. Ingen Golf IV er 100.000 kr værd, uanset motor og km. Så skal du være meget meget heldig at finde en køber smiley

    og tror også folk herinde er mere ligeglad med km, de vil tværtimod hellere have en billigere bil smiley


  • #14   1. nov 2011 Jeg synes det er et problem at sænke prisen. Jeg har gjordt det nogle gange og hver gang bliver de bud der er kommer bare lavere! Så min ryger snart i vinterhi og til sommer tror jeg bare jeg beholder den. Nu er den snart betalt og så koster den næsten den ikke noget at have til at stå! Ca 4-500 kr pr måned!

  • #15   1. nov 2011 Alt med stor motor er svært at sælge.
    Du må erkende at den nok ikke er mere værd end en tilsvarende 1,8.
    Fordi de fleste vil foretrække dette med i forhold til ejerafgift, benzinforbrug ig forsikring.
    I sidste ende kan alt sælges, kun et spørgsmål om at være realistisk med pris


  • #16   1. nov 2011 the GTI (ADMIN på GTI Gruppen ) .
    Hentydede til trådstarter. Mente nu hans V6 beklager


  • #17   1. nov 2011 Det er bare ikke sæson eller marked for "specielle" biler.

    Jeg har fået nogen bud på min, og nogen ret gode bud på bytte, men har ikke fået det rette tilbud på byt, eller noget der ligner et seriøst bud.

    så enten skal du væbne dig med tålmodighed, sænke prisen eller bare være glad for at selv kører i den smiley


  • #18   1. nov 2011 Ja, er der overhovedet nogen der ved hvad det bliver til med den afgift??
    Der er jo ikke noget mere dumt end at ævle om at der kommer en afgift uden at sige hvad den går ud på og hvornår den kommer :s

    Det bremser jo bilsalget.


  • #19   1. nov 2011 Købte mig en ny vogn via en byttehandel ved forhandler. Det er et dødsygt marked for tiden.

  • #20   1. nov 2011 den køre ikke 20+km/l så folk køber ikke.

  • #21   1. nov 2011 Rolig nu, det er jo ikke alle der gider køre økoslæde.....

  • #22   1. nov 2011 Hold nu op med det jantepjat. Sjovt han bare ikke MÅ sige det er en specialbil. Den ER da lidt speciel i salgsøjemed - de fleste Golfer er jo bare de almindelige dødsyge uden V6 og 4hjulstræk. Så yes - den er mere speciel end standard-varen - især i salgsøjemed.

    Jeg synes umiddelbart den ser rigtig lækker ud - og prisen virker heller ikke høj med de KM og den stand. Jeg tror bare det tager lidt tid med sådan en lidt SPECiEL model. smiley


  • #23   1. nov 2011 the GTI, øh økoslæde bedst, bare jeg ikke bliver tvunget til at køre i dem smiley

  • #24   1. nov 2011 Bilpriser er faldet SÅ meget, de sidste par år. Biler med stor motor er svære at sælge, når benz koster 12-13Kr literen. Det er en rigtig fin bil du har til salg, men prisen skal ned, hvis du vil af med den...... Jeg har selv lige haft samme problem, med min "Specialbil" med v8 motor osv... hvis du vil af med den hurtigt, må prisen ned. At vente på bedre tider, er vist ikke det rigtige valg. Jeg tror du får svært ved at finde en køber til din bil, til 100K.

    My 5 cents


  • #25   1. nov 2011 Ahh. Jeg kan nu heller ikke se hvordan en ØKO-slæde er bedst. Det eneste gode ved en ØKO-bil er da, at den er billigere i benzin og afgifter. Det er absolut også dét. Desuden giver jeg ikke en skidt for alt det grønne pjat. Det er da ét stort fup-nummer fra statens side for at få flere skattepenge i kassen.

  • #26   1. nov 2011 En Puris kender jeg ikke - men jeg kender en Prius. Den siger mig absolut ingenting - heller ikke fordi der er nogle kokain-vrag i Hollywood, der kører i dem.

    Jeg ville hellere køre min gamle Celica end sådan en fjollet vogn. Eller måske en gammel Corvette. smiley


  • #27   1. nov 2011 Jeg har sgu ingen problemer med at få solgt mine specialbiler...:) Og de er ikke de mest økonomiske, men det er folk ligeglade med, når de skal have en bil, ingen andre har. Men en Golf.......

  • #28   1. nov 2011 Haha - fedt nok. Troede faktisk ogs du jokede til sidst - især da jeg kiggede hvad du selv kørte i. smiley

  • #29   1. nov 2011 Hmm.. En GALANT???

  • #30   1. nov 2011 the GTI : er ikke sikker mere, tror du aspirere til Ida Aukens minister post og din søster er Pernille Rosenkranz Theil smiley

  • #31   2. nov 2011 Pernille R.T vil hæve afgiften på "klamme" benzinslugende biler og sænke den på økoslæder.......
    Lige for en god ordens skyld, så erhun tidligere fra Enheds Listen, men nu Socialkammerat !
    Kunne sagtens være hende der har diskuteret med Tomsager smiley


  • #32   2. nov 2011 Det Pernille der var været i ''tv-duel med Thomsager..

    Nu bliver en VW jo aldrig speciel, men unge knægte er jo en hund efter Golf 2,3,4 så den skal da nok blive solgt..

    Men den SKAL på BilBasen og DBA.. Du får ikke solgt noget til dog pris herinde smiley


  • #33   2. nov 2011 så vent med og sælg jeres benzin slugere til afgiften stiger, så stiger jeres bil også. Og dem der har købt en ny øko bil bliver intet værd fordi afgiften falder på dem.

    Hvis man fx lige har købt en helt ny øko bil til 100.000 kr og afgiften falder så er den pludselig kun 70.000 værd måske.


Kommentér på:
Umuligt at sælge specialbil?

Annonce