{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

UMULIGT at sælge X5 4,4i!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at hjælpe min mor med at få byttet hendes X5 4,4I fra 2002 til noget Audi a3, Leon, Golf e.l i diesel.. men det er simpelthen utroligt at næsten ingen vil have den ind, og hvis de vil er det virkelig til en skod pris..

Jeg har ikke lige i tankerne at det vil gå særlig hurtigt med at få solgt sådan en skude privat over fx. bilbasen eller dba.. og hun skal virkelig til at have en billigere bil..

What to do?? .. trælst med de tider her for store V8!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UMULIGT at sælge X5 4,4i!!
  • #1   13. jan 2011 Jeg tror desværre bare ikke det er nemt at sælge store benzin biler lige pt. 13 kr pr. liter og den bmw kører vel ikke meget mere end 6-8 på literen. Så selvom det er en MAX lækker bil så er de nok næsten umulige at komme af med:o(

  • #2   13. jan 2011 trust me mate.. jeg har svært ved at komme af med en suzki swift 1,3 smiley

    markedet stinker for tiden medmindre du vil forære tingene væk!


  • #3   13. jan 2011 det er direkte latterligt.. bilen blev købt - gået 227.000 til 295.000 d. 2 oktober 2010.. og nu får vi bud på den alt imellem 160-200.... det er jo dybt godnat.. den har kun kørt 13000 siden..

    Men det skal siges at hun sælger den fordi hun har en kæreste med bil så de har ikke brug for 2 store.. så man må sige at det var et skidt tidspunkt den blev købt på :s og vi kommer aldrig af med den til en fornuftig pris pt.. selvom det er vinter!


  • #4   13. jan 2011 og nej 8 km/l får du den aldrig til at gå.. jo med ingen vind og landevej med 80 kmt.. kan den nok godt.. men i gennemsnit får du den ikke over 6,5..

  • #5   13. jan 2011 Min ven havde en 4,4 i på hvide plader han havde givet tæt på en million for. Den var så umulig at komme af med og han var så træt af at den kørte 3-4 på literen at han afleverede den til en forhandler, til den nette sum af 250.000. Det er næsten tre år siden. Tror næppe det er blevet nemmere at sælge dem.

  • #6   13. jan 2011 det er skidt.. for det er en fantastisk køremaskine uden lige.. virkelig en konge bil.. men alle folk vil jo have biler der går 200km pr. liter idag så det er skide svært med det markede..

  • #7   13. jan 2011 Tino>

    160-200 er en fantastisk pris i har fået for den. Jeg ville hoppe på hvis jeg var jer. Det blir KUN sværere at sælge den med tiden.


  • #8   13. jan 2011 problemet er at man føler sig gevaldigt snydt når hun købte den for 3-4 måneder siden til næsten 300....

  • #9   13. jan 2011 Men nu prøver vi lige at smække den en tur på Autocom imorgen og ser om der er noget at grave efter der..

  • #10   13. jan 2011 Det er fordi forhandlerne ved at de kan brænde inde med den. Der er ingen der gider at ha sådan en når benzinen slår rekorder hver dag. Men super bil, det skal den ha.

  • #11   13. jan 2011 Jamen det ska en' smiley

    Men nu må vi se.. det bare sørgeligt for bilen er meget mere værd.. det er en luksus flyder, og den er spækket med alt udstyr, fuld servicebog, ingen ridser eller slid inden i eller uden på osv..

    Men ja.. vi må holde modet oppe og blive ved med at prøve.


  • #12   13. jan 2011 Sorry, bilen er kun det værd der er købere til. Den type biler taber sindsygt meget i disse tider og jeg kan garantere forhandlerne brænder inde med dem. Super ærgeligt at damnark er blevet til et SUV hader land. smiley

  • #13   13. jan 2011 helvede da

  • #14   13. jan 2011 Hvis din mor står til at tabe 100.000,- - 140.000,- på 3-4 mdr. Så ville jeg sku næsten bide i det sure æble og beholde den, hvis alternativet er at hun skal have en mindre bil der går 3 gange så langt på literen - Så bør hun sku kunne køre en hel del km. i X5'eren for de mange penge hun så ikke direkte har "brændt af" på 3-4 mdr.. + hun er betydeligt anstændigt og lækkert kørende! ...det koster at have det sjovt i det her land..

  • #15   13. jan 2011 prøv at se hvad du kan få tilbage i afgift fra staten hvis du føre den ud af landet det kan måske betale sig

  • #16   13. jan 2011 lækkert med lidt "skjult" reklame i forummet hva

  • #17   13. jan 2011 Det er muligt nogen kalder det reklame, tror bare ikke der er nogen herinde der vil eller kan købe sådan en! Her vil der bare blive sagt "jeg byder 75 kilo" osv! Sådan en skal vises frem de rigtige steder og så køre rundt med et tilsalg skilt i ruden!
    Er der ikke nogen forhandlere der vil gi en go byttepris på en øko-slæde?


  • #18   13. jan 2011 160-200,hvis hun virkelig vil af med den,så skal hun tage imod det bud,den ryger ikke op i det på autocom,men prøv at tilmeld den

  • #19   13. jan 2011 Glem alt om at få mere engros på autocom... at tabe 100.000 på dyre gamle luksus biler er helt normalt. Det burde i da også kunne udtænke da i købte den. Glem alt om hvad i gav for den, og se hvad der er til salg på markedet. Og prøv at sætte den på til en god pris privat. Med god pris menes der under markedspris.



Kommentér på:
UMULIGT at sælge X5 4,4i!!

Annonce