{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
17. sep 2010
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053

P-skade på ny bil {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg sgu en kæmpe ridse over to døre på min Qashqai +2, fra uge 43 '11...

To stk kæmpe ridser 5 cm høje 50 cm lange, flere steder helt ind til metallet... Samtidig er de to sorte plastpaneler nederst på døren smadret....

Og der sad ingen seddel i ruden....

Fedt der findes så mange idioter....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-skade på ny bil
  • #1   24. jan 2012 Det frygteligt..og der er intet af hente forsikrings messigt !

    Vi selv lavet en ordenligt streg fra en kofanger hen ad siden på min, ingen seddel..så måtte ind til det firma jeg var parkeret ved, se overvågnings optagelserne også gik jeg til politiet..så er undskyldningen fra manden at konen fandme ikke kunne kører bil..men det var ham der kørte..haha

    Så fik lavet det hele på hans regning smiley


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #2   24. jan 2012 Min forsikring dækker, mod selvrisikoen, så det er gjort, og der er booket tid...

    Men forstår ikke hvorfor folk er sådan nogle svin....


  • #3   24. jan 2012 Det er jo det mindste man kan gøre, man vil jo gerne selv der er en seddel en dag smiley

  • #4   24. jan 2012 Codan forsikring har P skade forsikring uden selvrisiko. Så kan det være ligemeget om der ligger en seddel eller ej

  • #5   24. jan 2012 Kender det godt.. Føler sku også med dig.. Men den sidste idiot er desværre ikke født endnu, så det sker nok igen på et tidspunkt smiley

  • #6   24. jan 2012 Og sjovt nok folk der laver sådan nogle ridser uden og ligge en seddel det er dem der laver ridser hele tiden og det er dem der ikk kan køre bil ingen ærlige folk!!!!

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #7   24. jan 2012 Christian H

    Det er fint nok, men derfor kan folk sgu godt være ærlige....

    Codan er så over dobbelt så dyr for mit vedkommende....


  • #8   24. jan 2012 Det er rigtigt men jeg har oplevet det et utal af gange på de biler jeg har haft igennem tiden så jeg gider ikke betale selvrisikoen for at en eller anden bitch har banket døren op i min bil. Så pga der er så mange som er ligeglade så har jeg valgt sådan en forsikring på min bil. Men den er så heller ikke billig

Kommentér på:
P-skade på ny bil

Annonce