{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.074 visninger | Oprettet:

Velkommen til det nye BilGalleri {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
- Skift billede med piletaster
- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer
- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum
- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på BilGalleri"</b>


Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder </b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".



<b>Vigtigt for dig som bruger! </b>

<b>Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.

Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi ved at det nye BilGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare support alle henvendelser i vores support: www.BilGalleri.dk/faq

Med venlig hilsen

BilGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye BilGalleri
  • #1   10. jul 2012 Ser fedt ud!, men det er sq som at få et nyt forhold - Man skal blive enig om alt smiley

  • #2   10. jul 2012 Super det var også på tide, så er det bare at vænne sig til det nye design smiley

  • #3   10. jul 2012 Fedt smiley

  • #4   10. jul 2012 Synes alt flyder sammen i det hvide. Der mangler lidt opdelere smiley

  • #5   10. jul 2012 ved ike hvad jeg syntes om det... kunne nu godt lide det gamle design, og det virker meget forvirrende det nye design.

  • #6   10. jul 2012 Lækkert!
    men ja, det tager lige lidt tid at lære siden at kende igen.. smiley


  • #7   10. jul 2012 Det er godt nok den værste gang rod jeg nogensinde har set. Fedt nok med nye tiltag, men hvor er det grimt lavet. Ved godt i har brugt lang tid på det. Men når man går ind på for eks min side, så er det da fordærdelig grimt og rodet lavet. Surt i har lavet designet om.

  • #8   10. jul 2012 Hvorfor ændre noget der allerede virker!:/

  • #9   10. jul 2012 sikke en nitte..

    Samtidigt med at i ikke giver en reel mulighed for at klage og fraskriver os muligheder i de nye vilkår.

    Så om 29 dage er jeg ude herfra når min vip udløber


  • #10   10. jul 2012 Martin P:
    Vi har hermed inddraget dit VIP-abonnement! - Just kidding smiley - vi arbejder allerede nu på at gøre "min konto" og "min offentlige profil" bedre. Kom gerne med flere forslag til hvor vi kan gøre det bedre - vi lytter meget gerne til hvad I har af ideer til det nye design...

    venlig hilsen Simon / BilGalleri


  • #11   10. jul 2012 Tror det er meget godt det nye, men skal godt nok vænne mig til det!

  • #12   10. jul 2012 DET SKER SÅ BARE IK´ !!!!!!!!

  • #13   10. jul 2012 havde lidt set det komme ved de andre gallerier ændret, meeeeeeeeen, det der var før virkede sku 100%, nemt og overskueligt, men ja, i mener vel i har styr på det smiley

  • #14   10. jul 2012 Fedt med det nye design!! Tjek lige denne video: http://www.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k

  • #15   10. jul 2012 Større knapper til når man sidder på ipad, man trykker hele tiden ved siden af. Mere simpel visning. Der er ingen grund til at have alt info på 1 side. Det gør det alt for forvirrende. Har i ikke fået kritik på de andre sider? Har i rettet noget der. Jeg så i hvert fald flere der brokkede sig over det.

  • #16   10. jul 2012 er det en 7.klasse der har lavet den hjemmeside,

  • #17   10. jul 2012 Jeg syntes den stinker !!!! jeg sletter min bruger hvis den forbliver sådan! det gamle var bare perfekt, meget nem overskuelig og man kendte siden med lukkede øjne!!! det var fedt men nu? stinker det langt væk!!!!

  • #18   10. jul 2012 Mads K:
    Du kan klikke på det lille link "Følg denne annonce" i toppen af en markedsannonce


  • #20   10. jul 2012 DET SKIDE GODT. DEJLIGT NEMT AT FINDE RUNDT, OG LÆKKERT MED DE STORE BILLEDER.

    GODT ARBEJDE BILGALLERI.DK


  • #21   10. jul 2012 Det ser godt ud siden er desværre bare ikke særlig mobil venlig
    Syntes min telefon virker meget langsom her inde


  • #23   10. jul 2012 Det er fordi at der er så meget info på 1 side

  • #24   10. jul 2012 ikke vild med siden mere, hvorfor skal alle sider bare laves om,

  • #25   10. jul 2012 ® PølleBob™ ®:
    Det kigger vi på! - Tak for tippet...

    Morten P:
    Vi er glade for du kan lide det smiley

    Bo L:
    Det skulle helst ikke virke langsommere på en telefon eller tablet - du er meget velkommen til at skrive tilbage hvis det bliver ved...


  • #26   10. jul 2012 Har i ændret noget fra da i startede med det nye design på de andre sider??

  • #27   10. jul 2012 Ahh, det er ikke godt nok, det gamle var nemt og overskueligt, det nye er forvirrende og flyder sammen, jeg tjekker jævnligt Bilgalleri på min iPhone, og det er mega svært nu. Jeg synes i har spildt jeres tid på et design flop, det nye er lidt som at have mistet en af sine bedste kammerater, please må vi ikke godt få det gamle Bilgalleri igen. Mvh Patrick l

  • #28   10. jul 2012 Virker uden problemer på min IPad.

  • #30   10. jul 2012 Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer.

    Ændring af VIP!
    VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.

    Det vil sige:
    -Flere og endnu mere irreterende reklamer, godt der findes Addblock smiley
    -Du skal aktivt melde VIP abonnement fra, dårlig stil!

    Udover det så ser det da ud til at fungere fint, men det ligner godt noget der er løgn.


  • #31   10. jul 2012 Det hakker en del når man skriver
    Bruger en iPhone 4
    Det er specielt slemt når man logger ind
    Også i forum


  • #32   10. jul 2012 Hilser det velkommen :).
    Men jeg syntes det kunne være lækkert når vi skal søge i annoncer af man kan vælge muligheden "Jylland" hvis man gerne vil søge i HELE Jylland og nok det samme med Sjælland for dem der bor derovre ;). Syntes det mangler lidt i stedet for vi skal søge så mange gange..
    ---------------------------
    Jeg er MEGET spændt på at se når jeg kommer rundt på sitet om i har skruet ned for reklamen for selvom Jeg er betalende bruger syntes jeg godtnok bil galleri var blevet til reklame-bilgalleri :(. Hvilket ikke syntes der er okay eftersom jeg førhen betalte for at slippe for en del af "rekvalmen"..


  • #33   10. jul 2012 nye hændelser baren i toppen mangler.. er træls man først skal ind på sin egen side før man kan se nye hændelser..

  • #34   10. jul 2012 Kan godt lide det nye design.

    Ingen mobil udgave af siden, eller måske en Bazoom app til jeres platform i denne omgang?


  • #35   10. jul 2012 fuck noget lort hvorfor lave noget om der virker kæft det ringe

  • #36   10. jul 2012 Martin P:
    Vi har lavet mange småændringer siden det første design blev lagt live på cykler. Fx. er alle forsider til foto, video osv lavet lidt om. Vi har ændret lidt i søgningen og en række ting “under motorhjelmen”

    Morten P:
    Godt at høre smiley

    Nielsen:
    Den noterer vi ned - lyder som en meget god ide

    michael n:
    Vi har samlet “Beskeder”, “Hændelser” og “Gruppeemner” under én generel overskrift i toppen til højre.?


  • #37   10. jul 2012 Bo L:
    Det lyder mystisk, vi sidder selv og tester det på iPad og iPhone, kan ikke lige få den til at hakke - holder dog øje med det fremover...


  • #38   10. jul 2012 fuck det er fandme blevet smadret..

  • #39   10. jul 2012 12V !:
    Ikke mobil udgave eller app lige nu - men det kommer, vi er igang smiley


  • #40   10. jul 2012 Det ser godt ud!
    Skal lige lære det at kende??


  • #41   10. jul 2012 Det fungerer bedre på min mobil med det nye design (testet på cykelgalleri), jeg har personligt ikke brug for en app, der er rigeligt af andre applikationer.

    Jeg syntes til gengæld det er en frygtelig lang liste af brugerbetingelser der er kommet med denne gang, det kunne vi godt have undværet.
    VIP er lidt hult, på fx cykelgalleri er det der ikke (endnu?), og jeg vil ikke betale for de få fordele det giver, men omvendt, hvis der bliver flere ting der kommer ind under VIP, så vil jeg også overveje at forlade siden, det er jo en ren pengemaskine.

    Jeg glæder mig til at bruge siden, og finde ud af om der er mere der er ødelagt. Jeg er stadig en smule skeptisk på nogle punkter, men det er meget bedre end de første forsøg.

    Martin P >> Der er ændret rigtig meget siden de første designforslag kom op på bl.a. cykelgalleri, og det er meget bedre nu end det var i starten.


  • #42   10. jul 2012 Crap.!

  • #43   10. jul 2012 fancy fancy

  • #44   10. jul 2012 kan det virkelig passe at søgemuligheder i marked er blevet mindre? sys ikk jeg får noget lignende samme resultater som jeg gjorde i weekenden...

  • #45   10. jul 2012 den anden opsætning var godt nok forældet, og kan kun forestille mig hvilke fremtidige forhindringer lå i den smiley

    men der er MANGE ting der kunne være bedre nu i prøver at køre på "brugervenligheds-buzzet". små simple ting og funktioner der allerede ligger runt omkring i f.ex. jQuery


  • #46   10. jul 2012 Dennis D:
    Hvad søger du efter? Måske vi kan hjælpe lidt...


  • #47   10. jul 2012 OG så er forom fuldstændig ubrugeligt i øjeblikket i Chrome på min MacBook.. simpelthen umuligt, at scrolle rundt i indholdet.. MEGET langsom, men det er vel forventet, når det nok er første gang det nye system rigtig bliver stress testet.

  • #48   10. jul 2012 Dont fix what aint broken....

    Syntes der går for meget facebook i alle hjemmesider for tiden.

    Som en stor mand sagde engang... FOR MEGET BANJO. smiley


  • #49   10. jul 2012 Det er bare en "generel" søgning i bilmarkedet... lige i dette tilfælde var det ikk en mærkebestemt søgning... kan self godt være jeg ikk lige har "regnet ud" endnu hvordan det nye virker.... men i weekenden var der mange flere søgeresultater... f.eks leder jeg efter en bil til omkring 15.000 kr.... og i det nye system her kom der kun 5-7 biler op, og det var over 3 mærker vist nok... sys det virker lidt forkert... smiley

  • #50   10. jul 2012 Den er god nok med der hakker på iPhone eller iPad,
    Når man vil søge en bil under marker og skal til af skrive bilens navn hakker det helt vildt på iPhone og selv om wi-fi er slået til.. Og jeg bruge iPhone 4's 16g.

    Men savner det ganmel, det var lige til af gå til.!! Syns jeg ikk det her er..! Kan ikke engang finde ud af at oprette en status besked længer..

    Vis man ikk er forvirret, bliver man det ved af logge ind.!!!!

    Mvh


  • #51   10. jul 2012 Hergeir V:
    Kører det stadig langsomt?


  • #52   10. jul 2012 det hakker voldsomt på scroll, det må jo være det grafiske der halter både på ipad og win

  • #53   10. jul 2012 kan ikke helt forstå jeres brok over at det kører dårligt på mobilerne.. for med det gamle var det umuligt at se hændelser på min std browser på mobilen da reklamerne 99% af gangene lå foran hændelses popupen hvilket måtte resultere i at jeg måtte hente firefox og så aktivere adb+ for at komme af med reklamerne..

    med det nye design så er problemet løst og det kører fint bruger iøvrigt en defy+ og den er ikke en af de største mobiler


  • #54   10. jul 2012 FUCK en gang lort BG er blevet til, det kunne selv en børnehaveklasse ha' gjort bedre!!! godt man ikk betaler for sådan en gang skrammel...

  • #55   10. jul 2012 gider ikke følge det mere

    FIX SÅ MAN KAN FJERNE DET FLUEBEN V FØLG DETTE EMNE


  • #56   10. jul 2012 og lige det med billederne lisberg det er jo pga at brugeren har lagt dårlige billeder op før i tiden.. der står faktisk at man skal ligge store og gode billeder op nu smiley

  • #57   10. jul 2012 Ser godt ud med det nye.
    Men oplever at når man blader et fotoalbum igennem, at det ikke er alle billederne den vil vise, selv om der er et lille icon - der viser at de findes...?


  • #58   10. jul 2012 Syntes nu det er blevet godt.. og tror sku der er fejl med jeres pcer.. sidder her med en æld gammel en, og der køre bare 100 på den. der er sku andre ting den ikke kan klare.. og det fordi i har været van til det samme gamle BG. prøv dog noget nyt! i dør sku ikk af det. og er i utilfreds, så log ud og slet jeres bruger!

  • #59   10. jul 2012 Lisberg...: tror du skal ha kigget på din bærbar.... jeg sidder med en 7 år gammel "æske" med win 7 på.... computeren køre langt fra optimalt... men det hakker sgu ikk når jeg scroller her inde... smiley det må være din det er galt med hehe

  • #60   10. jul 2012 Lisberg:

    Det siger sgu da sig selv at de er grynede i fuldskærmsvisning, når det er gamle billeder, uploaded og konverteret til mindre opløsning, fra før siden fik fuldskærmsvisning. Prøv at uploade nogle nye billeder i høj opløsning.


  • #61   10. jul 2012 GTR JDM.... det kan man da også godt...

  • #62   10. jul 2012 Lisberg... så burde du da ha lugtet lunten... lyder ikk til at den har det helt som den skal ha det smiley

  • #63   10. jul 2012 SKUFFET!!!! Vil dog give det lidt tid. Men hvis ikke jeg kan vende mig til det er det slut med VIP her ind smiley

  • #64   10. jul 2012 hehe... misforstå mig ikke... men så er lige DET punkt måske ikk der du skal brokke dig hehehe

  • #65   10. jul 2012 BG>.. det ser ud til at det er på første visning af nye posts, at den hakker helt vildt.. resten ligger nok i cache.

    I bruge vel ikke en side loader, der skal gøre den "lettere" ved. at hente billederne lige inden de skal vises? fordi den er lidt unødvendig i Danmark hvor vi har så hurtigt internet. ellers så er det som facebook gør en bedre måse hvor man vælger at "hente/vise ældre" (selv om jeg hader at indrømme det de laver er godt)


  • #66   10. jul 2012 Slet ikke brugerveligt efter min mening, dog mere forvirrende og alt for "hvidt"

    Det gamle design henvendte sig mere til biler, hvor at det her bare er en gang facebook med biler....

    Skuffende design og alt for kedeligt..


  • #67   10. jul 2012 Ps : savner min "nye hændelser" knap!

  • #68   10. jul 2012 Engang VW altid VW .:
    Du kan enten skrive statusbeskeder fra “min konto” nederst på siden, eller direkte på forsiden når du er logget ind.

    Dennis D:
    Vi har vist en lille fejl med “Årgang” - hvis du laver en søgning uden at bruge “Årgang” så får du langt flere resultater. Vi arbejder på at løse det...

    Der er ca. 300 biler til max 17.000 kr i vestjylland lige nu http://www.bilgalleri.dk/marked/bil?page=1&sort=1&region=Vestjylland&pricemax=17000


    B4ND:
    Vi oplever ikke selv at det hakker ved scroll - men undersøger det selvf. nærmere smiley

    Isaksen ­:
    Vi har ikke lavet om i profilbillederne, men det er nu muligt at uploade større profilbilleder - prøv det på “min konto”-siden

    GTR JDM:
    Du kan stoppe med at følge et emne under “min konto” -> “Abonnementer”

    Bamboo Rocket:
    Det kan være lidt problemer med billederne her i starten, men de skulle dog dukke op - hvilken fotoalbum prøver du at se?

    kenneth h:
    God at høre det nye design virker på selv gamle maskiner smiley


  • #69   10. jul 2012 som sagt ku det jo godt være at det bare var mig der ikk lige havde regnet det rigtigt ud endnu hehe

  • #70   10. jul 2012 GTR JDM:
    Du kan også klikke på "følg dette emne" i toppen, og så vælge slet abonnement...


  • #71   10. jul 2012 Dennis D:
    Du havde skam ret smiley - indtil videre må du søge uden "årgang", men så skulle søgningen også virke uden problemer...


  • #72   10. jul 2012 det tager vi da bare som det kommer....

  • #73   10. jul 2012 Det kan i fandme ikke mene! jeg er helt stoppet med at bruge hifigalleri, og bådgalleri, efter flere ugers prøven, med det totalt rodet design.
    og har lige købt Vip i fredags! kan man få sine penge retuneret? for det her gider jeg godt nok ikke til!


  • #75   10. jul 2012 Jeg synes nu det virker OK. Tror det bliver godt når man lige har vænnet sig til det.

    Det kører helt perfekt på min mobil... En SG3.

    Det eneste jeg har et problem med, er at der er så mange gråtoner. Jeg synes let tingene flyder sammen... Så jeg ønsker en lidt højere kontrast - specielt ved tekst og "skarpere linjer"


  • #76   10. jul 2012 Få det gamle tilbage!! For satan noget hø det her!

    Og som tidligere spurgt , kan man få refunderet sit VIP man lige har købt? For jeg gider sku ikke bruge dette site længere...


  • #77   10. jul 2012 Som svige og smerte på det nye design burde i give minimum 1 måneds gratis VIP til alle brugerne !

  • #78   10. jul 2012 Endelig kom det. Var skeptisk da jeg så det på cykel og bådgalleri, men det fungere supergodt. Dog er der en ting der irriterer mit øje. Det er "Lige nu på Bilgalleri". Der hvor der f.eks står "ny status"-"kommentar til..."

    Vil I ikke godt starte med stort bogstav smiley ?


  • #79   10. jul 2012 Lisberg - Selv DBA eller GulOgGratis er bedre end det fis her..

    Hvorfor skal det ligne alt andet ? det gamle design var da perfekt. og i det mindste ikke så rodet at finde rundt i .

    Har i aldrig lært hvordan man lavet en nem og overskuelig hjemmeside ?!


  • #80   10. jul 2012 Helt kanont

    Var ved at være træt af at se på den gamle side .

    Keep it up det skal nok blive godt..

    Drenge så lav da jeres eget Galleri og se om i kan slå bilgalleri.dk GO FOR IT.


  • #81   10. jul 2012 hvorfor er der ikke så man kan trykke "jeg er uenig"det er da tosset der ikke er det

  • #82   10. jul 2012 fordi alle er uenige... det er der jo ingen overraskelse i.... man tænker mere WOW ham der er da enig... DET er satme ikk tit det sker HER inde på børnegalleri smiley

  • #83   10. jul 2012 Forslag: Ved eks. søgning i markedet, burde det være muligt at vælge (50-100-200) resustalter pr. side, istedet for at kun at vise 15 stk. som nu. Det er lige og stramme den, for at få flere side visninger?

  • #84   10. jul 2012 Alt for rodet! det hele flyder sammen syntes jeg

  • #85   10. jul 2012 det svare jo oz lige til at face laver en "syntes ikke godt om".... den høre ikk til der inde...

  • #86   10. jul 2012 Tja, det er det sammen lort som på de andre gallerier i har ændret,
    alt for uigennemskugeligt,
    er alt for langsomt,
    MEN at forsøge at ændre noget som helst er som at tømme østersøgen med en gaffel (læs: umuligt)
    tror at der er en standart knap med " det gammle kommer ikke tilbage, men vi vil se på det......"
    Jeg har betalt til denne side for sidste gang, så kan de lære det..... smiley


  • #87   10. jul 2012 Det med at fotoalbums ikke altid gider vise billedet i stor når man trykker på det lille billede under hvor der så står "valgt", den er god nok, mange gange kommer billedet ikke frem som stort, dog hjælper det at trykke på det lille billede endnu engang, for så kommer det frem. Dette er nok bare en mindre bug som skal rettes ind til højre :).

  • #88   10. jul 2012 Hm...

    I mine øjne virker det somom at bd har lavet klassikeren. Lavet et nyt design uden at lave en grundig analyse af hvad det er som ikke virker på det gammle.
    Og uden at lave en usability test af det nye design. Der er RIGTIGT mange fejl i det nye design - de fleste i form af de termer og lingo som er brugt.
    Ren layout mæssigt må de enten ikke have ret meget insigt i web eller have lyttet til et eller andet smart mediebureau for at lægge så meget indhold under scroll og lave siden så lang er et no-no. Det er bevist gang på gang på gang. ~80% af brugerne læser ikke ting under scroll medmindre det er en avis eller et andet nyhedsmedie - og det kan BG godt klasificere sig under men så løber man ind i problemet med at siden er så komplet og helt og aldeles svær at danne sig et overblik over.

    En ting der er god dog er at det virker somom der er lidt mindre reklamer.Eller også er det fordi at siden er så uoverskueligt at jeg simpelthen ikke ser reklamerne og de drukner i den totalle banner effekt som de fleste kolonner og boxe har.

    I skulle overveje at hyre nogen som har styr på kvalitative og kvantitative undersøgelse online og måske kan noget pursuasive design så der kan blive lavet en V 2.1 af den der side, for det der... det er der ingen hvide mennesker der kan overskue.


  • #89   10. jul 2012 Tror i taber mange brugere på det her, jeg overvejer selv at finde noget andet

  • #90   10. jul 2012 Man kan vel vænne sig til det smiley Det køre rigtig fint på Htc one x smiley

  • #91   10. jul 2012 Lige inden besvar boksen her, er der en annonce om skrotpræmie.
    Selvom det er helt nye design, så vil jeg mene det er klar til skrotpræmien.

    Siderne er nu km. lange - man kan skrolle i en envighed for at komme ned til bunden.
    Designet ligner noget blandning af fjæsbog og noget andet - som en anden skrev, man skulle tror det var en 17 årige der har lavet designet.
    Overskueligheden var MEGET bedre før - nu skal man skrolle på forsiden for at få samme overblik som man havde før UDEN at skulle skrolle.
    Der er MANGE flere ting endnu, men I kan jo selv se det samme som jeg kan.

    Det virkede rigtigt godt i det gamle design, hvorfor så lave det om?
    Nå ja, der skal fornyelse til en gang i mellem, pladder!
    Ting der virker rigtig godt, skal man sgu IKKE lave om, de penge kunne have været brugt MEGET mere fornuftigt!


  • #92   10. jul 2012 Kim S.... man KAN scrolle lang tid... men har din comp ikk home og end knapperne? min har og de virker helt fint...

    DOG ville det ikk skade at lave sider som det gamle forum...


  • #93   10. jul 2012 @BG: Hvad har i egentligt tænkt med det her design? Jeg mener spørgsmålet seriøst, for det virker somom der er RIGTIGT mange usability fejl i tingene. Har i slet ikke lavet noget usability tests på det her før i gik i luften?

  • #95   10. jul 2012 Halvandenben !..... jo da.... nu hedder det bare bedømmelse i stedet...

  • #96   10. jul 2012 "forandring for forandringens skyld....." klaphatte !!!!!!!
    Hvorfor ændre på noget som virker?????
    Hæv skrotprimien, så har i da fået de penge hjem....


  • #97   10. jul 2012 hey BG
    havde håbet, at denne dag ikke ville komme. har siddet og kigget rundt i det og synes ikke det er godt, der er en række af punkter som det gamle BG udfyldte meget bedre

    vi kan starte med farven.
    I skal virkelig overveje hvilken farve i bruger synes den hvide farve er alt for lys det er slet ikke behageligt at kigge på. det svare til når du går på Google. ja det er fint nok de første 20 sek men du er jo heller ikke på siden længer tid af gangen da du bare skal videre.
    man bliver skør i hoved af alle de nuancer

    det der var genialt ved det gamle var at så snart du gik på BG så havde du et overblik. over lige præsis hvad der var sket mens du har været væk. synes det her virker rodet og uoverskueligt.

    og så hader jeg den bar ude i højre side der følger med en når man scroler op og ned.
    jeres reklamer generalt er rigtig gode smiley bruger dem tit (køber fra dem)

    at i har taget facebook konceptet er ikke et sekund for tidligt. det er smart man kan udtrykke sin mening uden at udtale sig. smiley
    hvis i arbejder mere med det så bliver det nok godt nok. men i er SLET ikke færdige! smiley
    Men sikke en udvikling der er sket siden 2004 må det være smiley


  • #98   10. jul 2012 ALT for stor skrifttype, på den her skærm med opløsning på 1600x1200pixel kan jeg se hele 3 indlæg når jeg er scrollet i bund??? burde være 10-15stk at se. der går simpelthen for meget spild plads med mellemrum osv.

  • #99   10. jul 2012 PUHAAA!!
    Mit forbrug her på BG bliver godt nok skruet helt i bund nu! kan slet ikke finde rundt, det total rodet, ligner et KÆMPE spørgsmålstegn når jeg bare er ude på forsiden! :S


  • #100   10. jul 2012 Drenge giv det lige en chance... Første gang i åbnede bg da i oprettede jeres bruger, var al begyndelse da også svær.. ?? Den eneste grund til mange af jer syntes det er lort, er kun fordi i ikke kan finde rundt, giv det et par dage smiley

  • #101   10. jul 2012 Ja, der mangler kontrast til at dele tingene op på siden, lige som det gamle design havde en MEGET stor force i.

    Og så har i problemmer med at scroole, det hakker for sindsygt eller med forsinkelse.
    Og i bund og grund har man jo gennemgående valgt at ændre en masse ting for anoncernes skyld føler jeg, det er da bestemt ikke fordi bruger venligheden har fået et hak op, tvært i mod, overskueligheden er simpelthen revet væk med det nye design.

    Det har intet at gøre med man skal vende sig til et nyt design, alt ting flyder sammen pga. det er gråt i gråt uden opdeling af de mange sektioner der er på samme side.

    Det gamle design fejlet intet, hvorfor lave noget om der virkede så godt?
    Det var simpelt og enkelt og med store kontraster som gjorde overskuelighed og overblikket meget større end det her rod.

    Der findes et meget godt gammel ordsprog som lyder:

    It seams that perfection is reached NOT when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away


  • #102   10. jul 2012 Hvorfor kan man ikke ligge billeder op på sine annoncer, fra sin iphone/ipad?????

  • #103   10. jul 2012 Kenneth J... hvorfor prøve noget nyt af? det er da meget lettere at brokke sig fra første dag... smiley
    er selv lidt glad for at min kæreste ikk er kommet ind på gallerierne før det nye design kom op.. har selv lidt bøvl med at finde rundt, men er sikker på det nok skal komme.. specielt når jeg kan trække på hende ang hvor div ting er henne af hehe


  • #104   10. jul 2012 jeg har også problemer med scroll funktionen men det er i IE 7 så der er nok derfor, når jeg bruger firefox som er opdateret med nyeste version er der ingen problemer med scroll funktionen, så folk skal nok bruge en anden browser eller få opdateret deres IE.

  • #105   10. jul 2012 Kenneth den var på ingen måde svær dengang. Det var legende let.

    Og nej hvor er det nye design skod. Uoverskueligt, rodet, langt fra pænt, langsomt og forvirrende.
    Det gamle var godt. Nu kan jeg heller ikke bruge bilgalleri på min telefon mere. Fedt da, fordi jeg gider da klart tænde min computer hver gang jeg skal tjekke bg.


  • #106   10. jul 2012 Lisberg:
    Vi undersøger det med profilbillederne

    [Damgaard] -:
    Vi håber du bliver glad for det med tiden - du er også meget velkommen til at komme med ideer til hvad vi kan gøre bedre. Kontakt os her ang. VIP http://www.bilgalleri.dk/faq

    Jesper U:
    Godt at høre smiley - vi har noteret det med farverne.

    Jay - TurboFreak !:
    Kontakt os her: http://www.bilgalleri.dk/faq - så hjælper vi dig så godt vi kan!

    Michael H:
    Godt forslag - vi har noteret det. Det er nu ikke af sidevisningshensyn - men mere af hensyn til vores søgemotor. Der er nogle tekniske udfordringer ved at liste mange resultater ud af gangen - men håber at kunne lave funktionen i fremtiden

    Simon M
    Vi har haft lidt udfordringer med vores billedserver på helt nye uploads, men det burde rette sig ganske snart

    Peter P
    Vi laver løbende undersøgelser, faktisk både kvalitative og kvantitative. Hvis du har ideer der kan gøres siden bedre er du meget velkommen til at sende dem på mail her: http://www.bilgalleri.dk/faq

    Halvandenben !:
    For at finde de bedst bedømte biler kan du gå til Galleri-forsiden og scrolle lidt ned http://www.bilgalleri.dk/galleri

    Eller du kan lave en søgning og sortere efter bedømmelse: http://www.bilgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=1&from=1930&to=2013


    joachim c:
    vi har noteret din feedback. Og ja, det er sket noget siden 2004 smiley

    Hvilke farver tænker du på er blevet for lyse - er det baggrunden lige her i forumindlægget?


  • #107   10. jul 2012 Christian:
    Der er ikke rigtig nogen websites der undersøtter upload af medier med iPhones eller iPads idag (dog en mulighed hvis du jailbreaker den, tror jeg). Apple tillader ikke uploads til websites - dog kommer det som en feature i den nye iOS 6. Så der skulle gerne komme nogle nye muligheder - som vi selvf. glæder os til at understøtte her.


  • #108   10. jul 2012 TILLYKKE med det sight.. Jeg byder det velkommen.
    Det er fantastisk rodet lige nu. Men mon ikke man vender sig til det smiley

    En ting jeg ikke kan finde under grupperne er deres egne bruger betingelser. Er de fjernet og køre generalt på BG bruger betingelser, eller er de spechelle ønsker til gruppen der stadig og jeg bare ikke kan finde dem??


  • #109   10. jul 2012 I burde lave en Bilgalleri app smiley det ku være nice !

  • #110   10. jul 2012 Fuck det nye bg er blevet klam!!

  • #111   10. jul 2012 Det er faktisk bedre end forventet. Godt arbejde! smiley

  • #112   10. jul 2012 MB .:
    Vi er sikre på du vænner dig til det smiley Ellers må du give lyd igen, så hjælper vi dig, eller løser hvad der skulle være galt, så du kan blive glad smiley

    Ang. gruppers betingelser, så er det stadig muligt at lave egne betingelser. De bliver vist for alle der ansøger om medlemskab i en gruppe. Se fx. her http://www.bilgalleri.dk/ansoeggruppe?id=1814

    Patrick B:
    Vi er allerede igang smiley Hvis jeg må være lidt nysggerig: hvad kunne du tænke dig den skal kunne, en App ?

    Dennis N:
    Hvad er det mest klamme? Hvordan kan vi gøre det bedre?

    Akin G:
    Det var godt at høre - tak smiley


  • #113   10. jul 2012 totalt elendigt, mega indviklet og rodet. Gå tilbage til det gamle system, det her er da helt sikert med til jeg overvejer og slette min BG konto igen

  • #114   10. jul 2012 Sadi M:
    Godt du kan lide det smiley - Vi synes også selv det er en rigtig god forbedring, at man nu kan se alle billeder uden at være bruger eller VIP.


  • #115   10. jul 2012 for nederen man ik selv kan vælge ,det er så pisse dårligt lagt op og røv forvirende ,hvorfor ændre noget der efter min mening fungerede som det skulle ,til sådan en gang bæ ,pisse grimt ,pisse forvirende , (så kan man bare sætte sig ind i det ) NEJ jeg har sku ik betalt for sådan en gang lort ,jeg har betalt for det andet design da jeg oprettede mig i sin tid ,hvorfor skal man tvinges til at se på det lort ?

  • #116   10. jul 2012 Administrator : Hvis der er flere betingelser under gruppe betingelser, så kan man ikke se dem. De er grå og man kan ikke køre op og ned i de betingelser. Kan kun se tilmed nr5 hvis den ikke er for lang i testen.

    Men ellers Tak, fik svar på hvor jeg kan finde dem :o)


  • #117   10. jul 2012 Hmm nyt er aldrig rart i starten, men jeg giver det lige lidt tid og ser om det kører for mig

    Dog kunne jeg rigtigt godt tænke mig at det var muligt at personalisere sin egen side, så man får vist det man vil se der, for jeg kan sku ikke lige overskue det nu.

    Og på min iPad virker det fint, dog nogle videoer der ikke kan vises, som kunne før?

    Evt lav nogle farvetemaer som brugeren selv kan vælge, f.eks det gamle blå, det nye grå, et tredje og evt et fjerde.

    Men som sagt giver det lige en chance før jeg beslutter mig om det var det smiley


  • #118   10. jul 2012 Mangler i ikke en "thumbs down" finger/stemme funktion?

  • #119   10. jul 2012 I Need Money, der er ingen der tvinger dig til at være her ??

  • #121   10. jul 2012 Citat "Ellers må du give lyd igen, så hjælper vi dig, eller løser hvad der skulle være galt, så du kan blive glad!

    Lav en knap hvor man kan skifte mellem nyt og gammelt design
    Tak smiley


  • #122   10. jul 2012 MB .
    Det burde virke, jeg kan fint scrolle op og ned her. Hvilken browser bruger du?

    Sadi M:
    Vi har faktisk tænkt det samme på fx. store billeder, der er alting helt sort, så billeder står bedre frem


  • #123   10. jul 2012 Administrator :
    Oki da jeg skiftete fra almindelig Google til Google Crome, så virkede det. Tak. Men lidt underligt smiley


  • #124   10. jul 2012

    jeg får sku ik mine penge retur og jeg får ik en velfungerende side som det var før ,fuck det lort !


  • #125   10. jul 2012 i dette tilfælde giver det pludselig mere og mere mening hvorfor folk kalder det her for børnegalleri... folk tuder jo satme som et lille barn der ikk får en is lige når han vil.... ta da for fanden lige og spænd hjelmen, gi det lidt tid.. i fattede jo heller ikk det gamle bg den første dag i var her... ved godt det er lettere at brokke sig og være tøsefornærmet, end at FORSØGE at finde rundt på sitet..

  • #126   10. jul 2012 ØØØØØØØVVV

    million thumbs way DOWN

    eller kom med en valgmulighed om man vil køre gammel design el røvdesign


  • #127   10. jul 2012 Som andre personer er inde på, mangler siden opdeling - MEGET. Når man er inde på et galleri vil jeg dybest set bejse på hvilke kommentarer der er nyest i forum og marked - så vil jeg lure galleri.

    Udover det, fylder forumindlæg alt, alt, ALT for meget, som tidligere pointeret. Jeg kører selv 1920x1080, og med indlæggenes størrelse herinde, kunne jeg vel have 10-12 indlæg af de seneste på skærmen på 1 gang, mens jeg nu kun kan have 4 (+ tekstvindue) - også selvom det er nogle små indlæg.

    Vi lever i 2012 hvor minimalisme styrer - det burde I have fanget. Jeg har forsøgt at vænne mig til designet på BaadGalleri.dk, men jeg synes stadig ikke det spiller 200%.

    Jeg er også lidt betænkelig ved muligheden for at lave integration i forumindlæg - der skal nok blive smidt noget spændende kode i indlæggene, og vupti, har alle besøgende malware :o)


  • #128   10. jul 2012 hvorfor skal jeg sætte mig ind i det ,fatter ik at man tager noget velfungerende og erstatter det med lort !

    og det er ik pengene ,det er princippet !

    der er stor forskel !


  • #129   10. jul 2012 Mega træls stemmer så meget for det gamle design igen... nu minder siden bare om dba.. bilbasen osv. Elendigt

  • #130   10. jul 2012 Hvor er knappen med mulighed for at (de)aktiverer om man vil have stemmer på sine biler eller ej blevet af?

  • #131   10. jul 2012 Evt Ligge billeder ind med appen og kunne også være fed hvis man fik en popup når der sker nyt her på bg smiley

  • #132   10. jul 2012 jeg stemmer og¨så for det gamle, har haft brugt det nye i noget tid nu, men kan sku stadivik ikke lide det

  • #133   10. jul 2012 jeg siger bare gi det lidt tid... det er jo stadig en gratis side der ikk koster noget hvis du ikke selv vil betale... lyder nærmest som om det er brugerne der tror de ejer sitet... det er som det er... lige meget hvor meget man piver kommer det ikk tilbage til det gamle.. Get used to it! hjælp dem da på et kreativ punkt istedet...

  • #134   10. jul 2012 Man kan vel argumentere for at os der nu (åbenbart) betaler abonnement på BilGalleri.dk (jeg vil nok anbefale admins at give folk der sidst betalte med kreditkort en reminder om dette, ellers skal I nok komme i klemme meget snart!), delvist ejer sitet. smiley

  • #135   10. jul 2012 Det er allerede nævnt flere gange i tråden, men det kan ikke nævnes nok, da dette design jo nok er kommet for at blive...

    Der skal være mulighed for at skifte tema/farver, for den hvide farve I har valgt er al' for skarp og det skærer i øjnene... Vi vil se nogle mørkere og mere behagelige farver - for ikke at nævne at sort er strømbesparende smiley


  • #136   10. jul 2012 Skod der skal stå bazoom på billeder i stedet for bilgalleri, og hvor dælen byder man biler velkommen kan bare ikke finde det, måske bare mig der har kigget mig blind på siden smiley

  • #137   10. jul 2012 ford brian.... er der nogle biler der venter optagelse?

  • #138   10. jul 2012 HOLD DA KÆFT EN GANG BRÆK JEG SLETTER MIN BRUGER OG DET GØR 28 BEKENDTE OGSÅ HVIS DET IKKE BLIVER LAVET OM!!!! HVORFOR EN I HELVEDE HAR I LAVET DET HER PIS,,,, DET GAMLE VAR PERFEKT!!! OG JEG VAR ONLINE NÆSTEN 24/7 BÅDE PÅ COMPUTEREN OG MOBILEN MEN NU GIDER JEG IKKE MERE FORDI DET ER BLEVET SÅ DÅRLIGT OPBYGGET,, VI GIVER DET TIL TORSDAG ER DET IKKE ÆNDRET DER SLETTER VI OS FRA BG!!! HVOR BLEV DU AF GOE GAMLE BG smiley

  • #139   10. jul 2012 Ford brian.... kan se at der kun er en mondeo lige pt...

  • #140   10. jul 2012 trulle.... 28 brugere ud af ca en kvart mill... ja jeg ville da ikk se det som et nederlag... smiley

  • #141   10. jul 2012 Jeg er spændt på at se medlemstallet Torsdag. LOL
    Tror simpelthen ikke 29 medlems truslen kan få det gamle BG tilbage. LOL

    Jeg glæder mig mere til at jeg selv får sat mig ind i det nye med alle de fede fukntioner smiley


  • #142   10. jul 2012 Har set den, men før da der ikke var nogen stod der intet så blev lige lidt forvirret smiley


  • #143   10. jul 2012 DET HER ER BUND ULOVLIGT!!!! DU MÅ IKKE GEMME DE OPLYSNINGER

    Ændring af VIP!
    VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen xxxxxxxxx. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen. xxxxxxxxx


  • #144   10. jul 2012 JEG ER SÅ IKKE DEN ENESTE DER EVT SLETTER SIT MEDLEMSSKAB

  • #145   10. jul 2012 og du benytter dig tydeligvis ikk af det... så hvorfor pive?

  • #146   10. jul 2012 Trulle > Luk nu bare... Du må gerne lave abonnementsbetaling på Dankort o.a kort, hvis bare de oplyser om det. Stop trolling.

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #147   10. jul 2012 Nix bazoom. Man lære at leve med det... Lidt ligesom aids. Men godt bliver det nye design ikke smiley og det uanset hvor meget i prøver at overbevise os om noget andet. Forhåbentlig skifter i til noget bedre snart. Så os der ikke bryder os om fjæsbog modellen atter synes at her er rart at være..

    Og nej det er ikke en vanesag. Har kæmpet med/mod dette tiltag temmelig længe på cykelgalleri,bådgalleri, og ikke mindst på rcgalleri hvor mange af de bærende kræfter på forum er droppet ud og har startet et nyt alternativ, hvilket jeg synes er en sørgelig udvikling....


  • #148   10. jul 2012 Der er bare gået alt for meget facebok i det.. hvorfor i alverden ikke arbejde videre på noget som altid har fungeret?

    Det her ligner jo noget en eller anden har lavet på en gratis-hjemme side. En hvid baggrund på en hjemmeside, det duer bare ikke..

    Vil ikke sige jeg slettet min bruger, men kommer til og bruge langt mindre tid herefter..

    Desuden, kører der simpelhen for ringe på ældre PC'er.. Har prøvet med adskillige nu..


  • #149   10. jul 2012 TulleE30 kan I ik' være søde og gøre det idag, så slipper vi andre for jeres gylle.

  • #150   10. jul 2012 Jeg holdet op med og bruge bådgalleri og mc og gik tilbage til dba. Og nu går jeg så helt væk fra jeres sider. Synes det en skam har prøvet det af. Men det er bare ikke det samme alt for uoverskuelig..

    Kan jeg forresten få mine penge tilbage som jeg indbetalte igår?????????


  • #151   10. jul 2012 @BG: Jeg har ikke adgang til data på jeres side så jeg vil ikke lave en klassisk finte med at bare lire en masse best practices af.
    Hvis i mener kommentarern seriøst, så giv mig indblik i jeres adfærdsdata så vil jeg gerne bruge et par timer på at kigge det igennem - hvis jeres tagging altså er sat korrekt op.
    Skriv til mig på min email. Der kan i også se hvor jeg kommer fra.


  • #152   10. jul 2012 Nu har jeg ikke kigget så meget rundt på siden endnu, men den er lidt uoverskuelig ved første øjekast, men det vender mig sig vel til.

    Men jeg synes det hele flyder meget sammen, umiddelbart vil jeg tro det ville være noget bedre med lidt mere kontrast, altså at de forskellige områder på siden har lidt mere forskellige farver eller anden opdeling, da det er lidt svært at se, hvor det ene slutter og det andet begynder smiley

    Ellers fint fint


  • #153   10. jul 2012 Morten A:
    Godt at høre du vil give det en chance smiley - vil du ikke sende et eksempel på den video du ikke kan se på iPad? Der er nogle meget gamle vidoer som desværre ikke virker

    oachim c:
    Tak for video smiley

    [Damgaard] -:
    Lige præcis den funktion får jeg nok svært ved at love dig smiley

    MB .
    Ja, mystisk - men håber det virker fremover...

    Dr. House:
    Det er jo allerede muligt idag at lave en smule kode - fx. når du laver fed skrift. Vi skal nok passe godt på med fremtidige funktioner i forum smiley - men tak for tippet.

    Patrick B:
    Gode tanker - det er nok ikke utænkeligt at det kommer med.

    Ford Brian alt til Sierra...
    Alle biler er faktisk stemt ind lige nu. Derfor du ikke kan se nogen at stemme på tror jeg. For en time siden var der 3 som manglede indstemmer - men nu er alle stemt ind...

    Du kan se biler der skal stemmes ind på forsiden, øverst til venstre. De kommer til at ligge over “senest optagede”. Desuden kan du også se helt nye biler der ikke er stemt ind her: http://www.bilgalleri.dk/galleri - de kommer igen til at ligge øverst.


    [TWG] Trulle E30
    Vi vil være kede af at miste dig som bruger herinde - vil du ikke sætte ord på hvad vi kan gøre bedre?

    Det er ikke helt så ulovligt at lave automatisk betaling som du siger. Oplysningerne gemmes meget sikkert og du kan altid fjerne dit abonnement igen. Mange brugere ser det som en god service, ligesom på fx. Spotify, DropBox osv - Desuden kan man lave enkelt-køb som man plejer via SMS.


    morten a:
    Vil du ikke skrive til os her http://www.bilgalleri.dk/faq - så hjælper vi dig.


  • #154   10. jul 2012 Ford Brian alt til Sierra...:
    Nu kom der en bil ind igen - se på forsiden eller her: http://www.bilgalleri.dk/galleri
    Så kan du byde velkommen smiley


  • #155   10. jul 2012 TIL ADMIN... Sidst betalte jeg VIP med kreditkort. Betyder det så at jeg automatisk vil få fornyet abonnement, eller er det kun gældende for nye betalinger fra og med i dag??

  • #156   10. jul 2012 Admin... er der ikk en relativ meget god chance for at opdele et enkelt forum i sider? tror det vil gøre det en anelse hurtigere at komme rundt i emnet... lidt som emnet her med 170 indlæg... de kunne jo let ha været delt op i sider...

  • #157   10. jul 2012 Dr. House
    Vi laver ikke automatisk trækning uden at du har accepteret det. Så den periode du har nu udløber af sig selv. Og næste gang du køber VIP, kan du acceptere en løbende trækning.

    Eller med din, noget klarere formulering :-): "det er kun gældende for nye betalinger fra og med i dag"


  • #158   10. jul 2012 Det er da helt vildt som folk tuder.. Selvfølgelig virker det uoverskueligt første gang man ser det, men jeg er sikker på at alle har fundet sig til rette inden en uge!
    Det er jo lidt ligesom når der bliver flyttet rundt på varerne i supermarkedet..

    Dog synes jeg ikke om, at man har valgt at have 'seneste forumemner' før 'videoklip' under brugerprofilen, da jeg tror videoklippene vil drukne lidt så langt nede på siden. I mine øjne ville det være bedre at have dem sammen med (lige under) fotoalbum smiley


  • #159   10. jul 2012 Dennis D:
    Jo, det er en god pointe. Det er en feature fra det gamle site: at kommentarer til fx. gallerier var opdelt i sider, men forumemner var på én lang side.

    Men det er rent teknisk en udfordring at loade meget lange sider i browsere, så vi overvejer også selv at lave side-opdeling for forum-emner. Men jeg ved ikke hvornår/om det komme live.


  • #160   10. jul 2012 Det her sux! Tilbage med det gamle

  • #161   10. jul 2012 Man burde også kunne klikke flere punkter af hvis man afviser en bil, f.eks. både dårlige billeder og mangel på tekst

  • #162   10. jul 2012 ADMIN
    hvor er RIKKE - det er ALTID hende der giver svar til os :o)


    Nice med det nye design, dog blev vi lovet at der ville komme en advarsel nogen tid før det blev lavet om.

    Det ville være super hvis man selv kunne flytte rundt på de forskellige "bokse" på forsiden - så kunne man sætte det op som man gerne selv ville have det.
    jeg ville f.eks. gerne have fotoalbums var i toppen, og marked i bunden.



  • #163   10. jul 2012 Hejsa BG admin // Simon

    I skal dæmme have stor ros for det arbejde i har gjort, jegvkan se i kilde koderne der er gjort et stor stykke arbejde, nogle af koder er lidt underlig, men skidt det virker altså... Et par ting jeg gerne lige vil kommentere på som du kunne skrive på din liste eller komme med en kommentar

    1. Det kunne være yderst Nice hvis min kunne lukke for forskellige vinduer lidt ala win 8 metro tema hvis man ikke vil have seneste indlæg fremme kan man lukke det

    2. Det evige problem med HA. Er der lagt op til at rydde ud i jeres nuværende HA stab....? Tænker det kunne være en rigtig god idé at starte på en frisk der også, jeg har fra tid til anden forsøgt hjælp fra jeres HA'er og det er kun trucker Benny der har ville hjælpe, alle andre har været passive, og hva med at søge nye HA der vil det her sted det seriøst....?

    3. Det høre HA rettigheder, er det muligt at HA'er kan flytte emner til de korrekte forum afsnit for jeg oplever meget tit at folk ikke kan finde ud af placere ders emner korrekt eller lave en overskrift....!

    4. VIP. Endnu en ting der nok har været meget oppe og vende der er at man har for for lidt ud af at være VIP.... Jeg føler mig lidt snydt når jeg som VIP bruger ikke kan få kontakt med nogen ha udover Benny som ikke kan være online 24/7 her på stedet.

    5. BG app. Hvis i vil lave en app, så sørg for at den er testet, og ikke lavet halvhjertet og crasher hele tiden

    Når alt kommer til alt er det lækkert med et nyt design, mange bange for de nye forandringer og er ikke forandringsvillig og er bange for fremt tiden... Jeg kan godt li test nye design det er anderledes og i har tænkt ud af boksen....

    Jeg har nogle idér til hvordan man kan komme til at få det her til at være et seriøst sted igen, men vil gerne indgå en dialog med jer


  • #164   10. jul 2012 Alexander -:
    God pointe. Vores tanke var, at opretteren som regel laver én fejl - hvis der er flere, så kan man skrive det i kommentarfeltet ved siden af.

    Kim .:
    Vi savner også Rikke her på kontoret, men hun er på ferie desværre smiley Indtil da må I nøjes med mig eller en af de andre på holdet smiley

    Forvent desuden også lidt længere svar-tider her i ferien - her i forum og på mails.

    venlig hilsen Simon / BilGalleri smiley


  • #165   10. jul 2012 hvad er der sket med koderne < b > for FED skrift????

    når jeg prøver at skrive fed, ryger jeg på forsiden med denne besked i en gul boks
    Ups, der er sket en teknisk fejl...

    Der er automatisk sendt en besked til vores udviklere med en beskrivelse af fejlen, bl.a.:

    Tidspunkt: Den 10-07-2012 Kl. 13:07
    Brugernavn: Kim .
    Browser: Chrome
    Side: www.bilgalleri.dk/galleri/238628-volkswagen_passat

    Vi kigger på fejlen hurtigst muligt. Du er også meget velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk


  • #166   10. jul 2012 bliver det muligt selv at vælge design så man kan få det gamle layout tilbage det er mega rodet det hele, der er for meget facebook over det især da der kun er jeg er enig knap? hvor er jeg er uenig knappen henne? imo rip off af FB

  • #167   10. jul 2012 og når man har afvist en bil, så kan man slette sin kommentar lige efter, men stemmen bliver der stadig?

    det skal da være sådan at stemmeteksten bliver låst

    klippe klister fra tråd om oprettelse af passat
    dårligt dårligt

    der skal slet ikke være mulighed for at fjerne kommentarer mens bilen er i afstemning.

    når/hvis bilen så er kommet ind, så kan man evt automatisk slette alle kommentarer, eller åbne op for opretter selv kan.


  • #168   10. jul 2012 Fra top til bund (af tråden her) er der PT 39 tryk på "page down", altså 39 sider - jeg køre 1920x1080!

    Og det forbandet flueben "følg dette emne" - der skal IKKE være noget flueben i den default, det må folk selv sætte hvis de vil følge med i tråden!

    I guder!


  • #169   10. jul 2012 Til admin: Hvor længe vil der ca. gå inden en Bilgalleri app vil blive tilgængelig?

  • #170   10. jul 2012 Kim .:
    Det er en smutter, den kigger vi på med det samme.

    ang. slette kommentar ved stemmer: Vi har som udgangspunkt valgt at man kan fortryde noget man har skrevet - også når man stemmer en bil ind. Dog er stemmen afgørende for om bilen kommer ind eller ej, så den bliver i “systemet”.

    mikkel h:
    Det bliver desværre ikke muligt

    Mickey:
    Vi har ikke en detaljeret plan for udgivelse af App endnu, men det er næste store fokusområde, så det sker inden for en overskuelig fremtid. Nok i en “basic” version til at starte med. - håber du kunne bruge det noget uldne svar til noget smiley


  • #171   10. jul 2012 Jeg kikkede lige nu i "Seneste statusbeskeder" - der er jeg lige pludselig "enig" med stort set alle der har skrevet indlæg der idag - det sjove er bare, jeg har kun trykket 1 gang på mit første eget indlæg i tråden her, jeg har ikke trykket en eneste gang i "Seneste statusbeskeder". Hvad er det der sker??

    Og det flueben nåede jeg lige at se siden har sat igen, GRRRRRRRRRRRRRR


  • #172   10. jul 2012 <b>fed</b>
    <i>skrå</i>


  • #173   10. jul 2012

    Gal i græder smiley


  • #174   10. jul 2012 Kim .:
    Du fandt ud af det smiley - må jeg spørge hvilken browser du har?

    Kim:
    Det er en klar fejl, at man bliver enig i alle statusbeskeder, vi kigger på den med det samme

    Martin M:
    Nej, bestemt ikke - du skal ikke oprette alt dit indhold igen. Vil du ikke sende os en besked på http://www.bilgalleri.dk/faq - så finder vi ud af hvad der er galt...


  • #175   10. jul 2012 HMMMM Hvordan skriver man med FED/SKRÅ ????

  • #176   10. jul 2012 google chrome 20.0.1132.47 m


    men synes der mangler et FAQ omkring hvilke koder, og hvordan de virker, man kan bruge på siden


  • #177   10. jul 2012 <b>fed</b> skrives sådan unden mellemrum: < b >Din tekst her< / b >
    <i>kur.</i> skrives sådan unden mellemrum: < i >Din tekst her< / i >
    <u>Test under streg</u> burde virke, men virker ikke.


  • #178   10. jul 2012 Husk at fjerne mellemrummet efter den første samt sidste < i den formel der skal bruges

    i = Italic text . < i> text < /i>

    u = Underline text . < u> text < /u>

    b = Bold text . < b> text < /b>

    big = Big text . < big> text < /big>

    em = Emphasized text . < em> text < /em>

    small = Small text . < small> text < /small>

    strong = Strong text . < strong> text < /strong>

    sub = Subscripted text . < sub> text < /sub>

    sup = Superscripted text . < sup> text < /sup>

    ins = Inserted text . < ins> text < /ins>

    del = Deleted text . < del> text < /del>

    strike = Strikethrough text . < strike> text < /strike>


    herunder kan ses hvilke der virker på bazoooooom



    i = Italic text . <i> text </i>

    u = Underline text . <u> text </u>

    b = Bold text . <b> text </b>

    big = Big text . <big> text </big>

    em = Emphasized text . <em> text </em>

    small = Small text . <small> text </small>

    strong = Strong text . <strong> text </strong>

    sub = Subscripted text . <sub> text </sub>

    sup = Superscripted text . <sup> text </sup>

    ins = Inserted text . <ins> text </ins>

    del = Deleted text . <del> text </del>

    strike = Strikethrough text . <strike> text </strike>

    <b>ikke mange som dur smiley


  • #179   10. jul 2012 bokay

  • #180   10. jul 2012 Hahahaha flot ellers smiley

  • #181   10. jul 2012 Kan ikke lave det sådan at man SKAL indsætte sit tlf nr ved oprettelse af annoncer. Det er simpelthen pis hamrende irreterende at man evig og altid skal spørge efter det. Hvis det nu var sat til at det bare skulle være der før man kunne oprette en annonce ville det måske få folk til at skrive det hver eneste gang smiley
    Udover det synes jeg siden virker til at være ok, jeg oplever ikke noget hakken eller noget, men har selvfølgelig lidt svært ved at finde rundt i det hele da det er nyt smiley


  • #182   10. jul 2012
    Sloth

    du klikker bare på <b>rediger indlæg</b> under dit indlæg, så kan du rette i teksten inden 5 minutter efter du har oprettet det, og man kan slette alle de indlæg man vil af sine egne uden begrænsninger


  • #184   10. jul 2012 Det var rart, nu er jeg ikke "enig" med stort set alle i <i>Seneste statusbeskeder</i>, takker smiley

    Det forbandet flueben i <i>Følg dette emne</i> er der stadig default.


  • #185   10. jul 2012 Nu i ikke ved helt hvor længe en evt. app er under vej kan i så ikke bare gøre så man i det mindste kan ligge bilelder ind fra sin iphone eller andriod? det kunne være lækkert også tilgiver jeg jer det nye design smiley

  • #186   10. jul 2012 Kim . okay

  • #187   10. jul 2012 Ringe... Møj' ringe!

    Det er langsomt på både Android, iPad og iPhone. Det hele flyder ud da alt absolut af en eller anden grund skal være lyst...

    Brugen herinde bliver da reduceret voldsomt når det absolut ikke skal være nemt.

    Nå... Altid noget man stadig har det gode gamle VagCars, StanceWorks osv smiley


  • #188   10. jul 2012 Giv nu for pokker da beskeder sin egen fane!!! Så kan hændelser have med alt det andet at gøre!

    Og for satan hvor er de reklamer irriterende! man betaler for oprettelse og VIP! og alligevel sidder man på grænsen til et epileptisk anfald fordi der alle steder fra popper og blinker med reklamer!

    SES ALTSÅ!


  • #189   10. jul 2012 Mathias .:
    Det er ikke alle sælgere der er trygge ved at aflevere telefonnummer - de ønsker at bruge mail i stedet fx.

    Kim:
    Godt du selv kan styre hvem du er enig med igen smiley

    Raun = STN =:
    Som tidligere skrevet smiley : Der er ikke rigtig nogen websites der undersøtter upload af medier med iPhones eller iPads idag (dog en mulighed hvis du jailbreaker den, tror jeg). Apple tillader ikke uploads til websites - dog kommer det som en feature i den nye iOS 6. Så der skulle gerne komme nogle nye muligheder - som vi selvf. glæder os til at understøtte her.

    Android, hvis den understøtter flash burde allerede kunne uploade - men jeg er faktisk ikke helt sikker for at være ærlig.

    Vi har dog fokus på dette i fremtiden!


  • #190   10. jul 2012 Kasper _ det køre nu fint på min htc smiley

  • #191   10. jul 2012 <b> Lav det dog som google, da de ændret designet på Gmail kunne man vælge at forsætte med det gamle, istedet for at tvinge ting nedover hovedet på betalende brugere, ellers vil jeg have mulighed for at få mine penge tilbage, da dette ikke var produktet jeg købte </b>

  • #192   10. jul 2012 <i> Hvorfor skifter det om nyeste indlæg ligger i top og bund alt efter hvor man er på sitet? </i>

  • #193   10. jul 2012 Jeg synes at tommelfinger ikonet ligner en lille hundelort smiley

  • #194   10. jul 2012 Nu vil jeg lige lyde som den type mennesker jeg ellers hader: Brug dog AdBlock - jeg har Chrome med AdBlock Plus, og har ingen reklamer.

  • #195   10. jul 2012 Synes nu siden er helt fin, self skal man lige vende sig til det nye Layout !!
    Men søgefunktionen stinker stadig, søg på DÆK og du får 25 sæt fælge hvergang der er et sæt dæk !!!!!

    Møg irriterende....og ikke mindst HVORFOR DET !!!


  • #196   10. jul 2012 Når man går ind i ens offentlige profil hvorfor står der så 5 stemmer ud for alle ens biler, og når man går ind på biler står der det rigtige ? smiley

  • #197   10. jul 2012 Fucking skod farvel bilgalleri

  • #198   10. jul 2012 Jeg synes også jeg har mistet lidt under "Mine biler"...? <b>EDIT: Den sidste blev fundet ;)</b>

    Og som der er nævnt længere oppe, så venligst <b>fjern</b> default fluebenet i "Følg dette emne".

    Og så er forsiden godt nok uoverskueligt. Simple is good!

    Et par billeder virker pludselig ikke på min gamle RS2000'er? Og et enkelt på KIA'en også.


  • #199   10. jul 2012 Tror det ville være mere overskueligt hvis ikke baggrunden var hvid..
    men puuhaa, tror også det kommer til at bide jer i røven det design der.


  • #200   10. jul 2012 <b> fejl i besked center </b>

    Når man sender beskeder i en annonce så skriver sender og modtager som det samme det burde være mig som der stod som afsender


  • #201   10. jul 2012 Man er IKKE tvunget til at begrunde en afvisning...... det er jo dejligt for de små magt liderlige unger som elsker at afvise biler.

  • #202   10. jul 2012 Michael H:
    På forum ligger nyeste nederst, på alle andre sider ligger nyeste kommentarer øverst

    Sebbe:
    Tak, Sebbe - nu ser jeg den i det lys fremover smiley

    Ford Brian alt til Sierra,Mondeo,Escort k:
    Det er en fejl, vi kigger på den


  • #203   10. jul 2012 Har et VIGTIGT spørgsmål, hvad gør man for at logge ind når man har skiftet E-mail adresse herinde og ikk har fået den reg endnu. Altså der står en E-mail der ikk er gyldig mere ....?????????????????????

    Jeg skriver fra min fars konto da jeg ikk lan logge på min, håber at nogle kan hjælpe så jeg kan komme på min profil og så jeg også kan svare på mine annoncer...

    Vh Nick J


  • #204   10. jul 2012 nu har jeg brugt noget tid med det nye design, og syntes godt nok at annoncerne der køre fra Google Ads kunne være rammet ind eller noget, det ligner møj når man falder over dem, især efter det sidste indlæg på en tråd.

    @ Jan - jeg logger stadig ind med mit gamle brugernavn, så de har vidst ikke helt styr på det med E-mail adressen, jeg har endnu ikke brugt min mail til at logge ind nogen steder.


  • #205   10. jul 2012 Tak for svar, Simon T er du den nye hemmelige Hjælpeadmin hehe

  • #206   10. jul 2012 ULLE : Har jeg prøvet men den skriver at jeg skal komme med en E-mail adresse.
    Har fået ny og den gamle der står derinde kan jeg ikk huske mere da den er ugyldig, synes at det de har lavet her er noget rigtig møg, og især da jeg har mange annoncer stående.

    MEN HÅBER STADIG AT NOGEN KAN HJÆLPE MIG SÅ JEG KAN KOMME IND PÅ MIN KONTE IGEN

    Vh Nick J


  • #207   10. jul 2012 Går ud fra, at det "nye" site er en tilvænningssag, men det er alligevel lidt blamerende, at der er så åbenlyse designfejldispositioner.

    Ydermere lader det til, at der er lagt (om muligt) endnu mere vægt på reklamer, hvilket rent ud sagt er en skam.


  • #208   10. jul 2012 Det vil så sige at du Simon T er bilgalleri siden du sådan lige kan skifte navn smiley

  • #209   10. jul 2012 Fri for reklarmer: www.simple-adblock.com

    Fri for at følge forum-emne: http://www.bilgalleri.dk/minkonto/abonnementer (marker og slet markeret).



  • #210   10. jul 2012
    Man må godt nok sige at det overvejende er negative kommentarer der kommer.. Har været her en del år efterhånden og synes helt oprigtigt at det er synd at lave om på en side der var så populær og brugt som bilgalleri, det må da være en af de mest brugte sider i DK.. Øv øv for det nye design smiley


  • #211   10. jul 2012 :0)

  • #212   10. jul 2012 smiley synes nu det er rart med lidt nyt her . man skal jo bare vænne sig til det som med alt andet

  • #213   10. jul 2012 Lisberg, hvis du nu gad gå ind under kontakt i stedet for at sidde og hyle op her, kunne det være det hjalp en hel del. smiley

  • #214   10. jul 2012 lol.. lisberg.. det er da ikke meget og hyle over et lille beløb, hvis nu yousee opdaterer deres kanalliste får folk heller ikke penge tilbage.

  • #215   10. jul 2012 Hvis det er sendt, hvorfor venter du så ikke på svar, i stedet for at sidde og brokke dig? BilGalleri.dk har endda skrevet man skal forvente svartid da de er ferieramte... smiley

  • #216   10. jul 2012 Lisbjerg: Behøver du ikke, derfor det er et åbent forum for alle, kan give deres mening tilkende. og komme med forslag og ideer.

  • #217   10. jul 2012 Synes virkelgi dette design er dårligt, dette design er grunden til jeg ikk' gider bruge Hifi galleri mere, da det virkelig ikk' er overskuligt på nogen måde og bruger vendeligt,. synes alt køre ud i en pærevælding.
    & har brugt denne side i en del år efterhåden, og det må da også være en af de meste brugte sider i det danske land.. også laver man om på det på sådan en måde ?!. arh det må i have kunne gøre bedre hvis der skal laves noget om.

    Vil gerne bede om at få det gamle desgin tilbage, evt med lidt nye fiteres isted for !!!


  • #218   10. jul 2012 alt for hvid. det hele flyder sammen i en stor pærevelling smiley

  • #219   10. jul 2012 Designet skal man nok vænne sig til. Men én ting jeg synes der er lidt tankevækkende.

    Jeg sidder på en 22" i 1920x1080. På det gamle BG kunne jeg se stort set al information på forsiden. Biler der afventede at komme ind, biler der lige var kommet ind, senest viste i marked, ret lang ned af seneste i forum, osv.. Alt sammen stort set uden at scrolle og uden at føle at tingene var presset sammen.

    Nu, på denne nye "brugervenlige" side, skal jeg scrolle ret langt ned, for at "få det hele med". Jeg ved at billederne er blevet større og sådan. Men det gør så også, at det hele ser mere klemt ud. Det er sådan lidt "Pictures in your face!"-agtigt.

    Har lige haft opløsningen nede i en bærbar-venlig størrelse og eh.. "World of scroll".

    Ellers skal jeg såmænd nok vænne mig til det. Synes bare det er en skam, at det hele er blevet så stort og føles sammenklemt.

    *edit*

    Og ja, for meget lyse farver. Sgu lige før man skal knibe øjnene sammen smiley


  • #220   10. jul 2012 Hold nu kæft med at brokke jer over det her design.... Giv det dog en chance og kom med en saglig og konstruktiv kritik om en måneds tid i stedet for. Det andet er simpelthen for barnligt umodent af jer. Vær dog lidt forandringvillig istedet for det andet her.... Det er dog så trælst at læse alle de negative holdninger osv

  • #221   10. jul 2012 Mathias S: Det jo en latterlig grund at komme med, dette design har været fremme i flere mdr på andre af de velkendte sider herinde. så chancen er vist givet, og taget i betræning af hvor mange negative kommentar der kommer på desginet både på denne side og da det blev lanceret første gang på Hifi, er det vist hver at tage tilt overvegning isted for..

  • #222   10. jul 2012 bebebeebebebe ... ber jer virklig nu har da været så stor frygt får det nye galleri skulle kommer her ind og det gjore det så kan vi ikke nok godt få det gammel galleri tilbage syntes jeres nye galleri er så forvirne så det ikke til at finde rundt i............

  • #223   10. jul 2012 Øv ØV...Bryder mig absolut ikke om det her smiley
    PLEASE lav det om igen !

    Jeg kan allerede nu mærke, at jeg ikke kommer til at bruge den samme tid herinde som jeg ellers tidligere har.
    Det rigtig ærgeligt det her smiley


  • #224   10. jul 2012 Vil da heller høre folks meninger i dette indlæg, end at høre på alle dem der bliver ved med at spamme forum med deres tude indlæg, tror at hvis man talte alle de indlæg sammen der omhandler BG`s nye design i forum idag skal der nok være de første 10 smiley

  • #225   10. jul 2012 Vil da lige bruge lejligheden til at sige farvel og tak for denne gang til alle jer der vil smutte fra BG, sikke meget plads der bliver til os andre hvis i altså mener det seriøst smiley

  • #226   10. jul 2012 Ser nu fint ud når man lige vænner sig til det.. smiley

    MEN... markedet kunne stadig godt trænge til en STOR forbedring mht. søgefunktionen!! når man f.x. kigger på fælge burde man virkelig kunne søge specifikt på PCD, ET osv.! kæmpe fejl imo!! årgangen på fælgene kan man jo ikke bruge til meget hvis de ikke passer på ens bil!

    jeg kunne også godt ønske mig at man kunne "sætte hak" i flere end én landsdel når man søger!

    smiley


  • #227   10. jul 2012 Helt enig, HenneR! Det er komplet umuligt bare at skrive "ET15" da folk skriver indpresning på forskellige måder. Jeg er på herrens mark da jeg søger 16" fælge i 4x100 og ET15 smiley

  • #228   10. jul 2012 kan vi ik få det gammel tilbage igen det her er da lort at bruge


  • #229   10. jul 2012 Som sagt tidligere hvorfor lave om på noget som allerede virker. Er godt klar over at der altid skal være en udvikling, men hvorfor ændre på alt, og ikke bare det estetiske.
    Det er totalt forvirrende med denne her nye side, men nok ikke meget at gøre ved det nu.


  • #230   10. jul 2012 Dr. House

    JA lige præcis.. Kunne være lækkert med en søgefunktion som den DBA har haft længe, dog med mulighed for at søge "fra ET - til ET" og selvfølgelig med hulafstand OG bolthuller istedet for <i>kun</i> bolthuller som på DBA, men ellers! på DBA kan man også vælge flere landsdele ad gangen! smiley


  • #231   10. jul 2012 Evt. også bredde fra og til, samt størrelse fra og til.. og så er det nok ikke kun "fælge-afsnittet" i markedet der kunne bruge en opdatering.. smiley

  • #232   10. jul 2012 Og nu har jeg så åbenbart på en eller anden måde komme til at trykke noget så jeg ikke kan se de nye hændelser jeg havde, og inde under menuen står der bare intet?
    Kaos side. Godt jeg får solgt min bil her snart, så er jeg smuttet herfra ihvertfald.


  • #233   10. jul 2012 er det kun mig som oplever at siden er blevet utrolig langsom, når man som fx. klikker rundt i billederne i de forskellige annoncer.??

  • #234   10. jul 2012 syntes også når man skal se dem i fotoalbum !
    MEGA langsomt !


  • #235   10. jul 2012 Jeg kan ikke engang få bolthul-funktionen frem på DBA smiley

  • #236   10. jul 2012 Hmmm.. er godt nok helller ikke fan af det nye design.. men lad det ligge,
    Det undre mig at når jeg scroller op og ned så glider siden ikke særlig smooth.. den hakker meget i billederne, jeg sidder på en 2012 Macbook Pro Retina og safari.. så det er ikke maskin kraft der mangler..


  • #237   10. jul 2012 dårlig dårlig layout. total uoverskueligt. man skal sgu ikke kunne scrolle ned på forsiden, det er virkelig en ommer !! !!! !!! . keep it simple....


  • #238   10. jul 2012 og så er siden jo blevet meget langsommere.... ? ? ? ?

  • #240   10. jul 2012 Har i fået lavet en app også til smart phones?

  • #241   10. jul 2012 Johnny J: Hvis det er din holdning til stedet her, hvor køber du ikke en Ford T, den fungere da, er drift sikker. Eller boblen det er verdens mest solgte bil.... Det er et dårligt argument at beholde noget fordi det fungere, syntes at VAG laver nogle ekstrem flotte biler, fordi de tør rykke designet og tør prøve noget.....

    ///MF I powered.... : Jeg syntes nu det er lækkert det nye design. Der jo nogle ting der skal rettes ja, men med så mange bruger herinde og på de andre sites er det jo svært at gøre alle tilfredse....

    Til alle jer der truer med at melde jer ud: så meld jer da ud for pokker, og stop med at tud, syntes i skal gå ind og gøre det i stedet for at komme med tomme trudsler om at melder jer hvis de beholder dette tema, gæt det gør de, med nogle få ændringer lev med og stop med at tud....!


  • #242   10. jul 2012 .....

  • #243   10. jul 2012 jeres VIP logo sutter max, det kan i gøre bedre.

  • #244   10. jul 2012 Jeg var meget skeptisk da det kom på RCG, men efterhånden som der er blevet ændret lidt, er det blevet langt mere brugbart, for det første udkast var satme ringe.

  • #245   10. jul 2012 Den lyseblå/hvide farve er top nederen. Og der sker alt for mange ting med billeder/sidst set alle vejne. Jeg siger lav en afsteming mellem det nye og det gamle!

  • #246   10. jul 2012 Virkelig fedt at i endelig har fået designet ført igennem.

    MEN: Kunne godt tænke mig at det var lidt mørkere farver, ellers kan man ikke sidde og kigge på det ret lang tid af gangen.
    Lidt forvirrende til at starte med, men alt nyt er svært.


  • #247   10. jul 2012 Bilgalleri har INGEN charme mer.! Det ligner alt andet.. Få den grå farve tilbage..

  • #249   10. jul 2012 Lige en sidste ting når man ser en annonce på en bil. Og så man kører ned for at se hvad folk har skrevet på den, vil man da ikk ha den sidste skreve besked øverst.. Så i vil ha man skal kører ned i bunden for at få starten med og så kører opad?? hmm

  • #250   10. jul 2012 Kasper B: Ja og i forum er det lige omvendt... virkelig forvirrende

  • #251   10. jul 2012 lækkert med noget nyt men mangler sq en app til min iphone? kommer det eller må jeg leve videre i drømmen?

  • #252   10. jul 2012 Mathias S:
    Hvad skal det dog betyde, at købe en Ford T for den kan som andre biler at køre eller hvad?? rimelig dårligt argument, nu når vi snakker om hjemme siden i sig selv.

    Ford Tén blev der nok også udviklet på, til Ford vi kender i dag, men de har da stadig 4 hjul en motor mm. og ser ud som definationen af en bil nu er. Bare optimeret på de punkter som man fandt utilstrækkelige.

    Men hvor på det nye bilgalleri, kan du se nogen sammenhæng med det førværende?? Ikke fordi det behøver at være nogen dårlig ting, men jeg finder det bare ikke særlige hensigtsmæssigt, at lave en side som er langsomere, mere komplicerende at finde rundt i, og at man har sat brugervenligheden over styr, er ikke min defination af en særlig vellykket udvikling.

    Og da denne tråd vel er en form for ris og ros tråd. Giver jeg bare min udmelding med hvad jeg mener med det nye bilgalleri, men godt du er tilfreds og kan lide det nye layout. smiley


  • #253   10. jul 2012 For det første til alle andre brugere.. Er der andre sider som minder lidt om det gamle bg som bare virker og ikke skal være så fantasy?

    Nu til bg
    Google lavede for en kort periode også sådan at alle søgninger af billederne kom i en lang række uden opdeling i form af sider og det fucker ens pc op men det holdte de hurtigt op med så hvorfor gør i nu sådan men sådan lange tråde? det er så meget mere overskueligt hvis det er opdelt på flere sider.

    Min pc hakker og sprutter når jeg scroller op og ned da det rent og skær er alt for meget info på en side.. og ja det er nok min gamle pc med win xp der er galt med men jeg skrotter hellere bg end min pc.

    Facebook er lårt og nu efteraber i dem? førhen kunne i være stolte over at sige at i havde noget simpelt som alle kunne finde ud af og som bare virkede.

    Og så kommer i med en latterlig kommentar om at i også ser det som en forbedring at man kan se store billedere uden at være vip... I skal ikke komme og påstå at det ikke havde været simpelt at lave om på den gamle server..

    Over and out.. Jeg er her kun til jeg har fundet noget andet.

    Ps. til jer brugere som mener at vi ikke følger moden når vi siger fra når sådan noget sker, vi har oplevet det for tit at en hjemmeside bliver lavet om og bliver ubrugeligt og det gider man ikke at skulle igennem hver gang.


  • #254   10. jul 2012 Nå ja endnu en ting. når man er inde en tråd som denne her så bliver man irriteret over at man skal til at have flashblock for at links til youtube ikke bliver afspillet med det samme man kommer ind i tråden... Det var meget bedre før hvor man selv skulle klikke på linket hvis det rent faktisk var noget som man gad at se eller høre men nu starter det selv og det er kæmpe øv!

  • #255   10. jul 2012 Nej Nej Nej..
    Det virkede fint som det var før..
    Nu ligner det bare alle andre kedelige hjemmesider der ik er til a finde ud a og ik virker ordenligt.. Og det her er noget rod, der er ik styr på hvor noget er mere og det er blevet mere besværligt a finde rundt... Jeg ved godt det er en tilvænnings sag. Men det er stadig ik kønt...

    Lad os få det gamle galleri tilbage tak.. Det ved man hva er.....


  • #256   10. jul 2012 Fuck en omgang BÆ..
    - Billeder loades langsomt (jeg sidder på en 1GB forbindelse!!!)
    - Rodet og ALT for flydende design
    - Mere besværlig tilgang til funktioner

    Jeg siger hermed farvel til BG.. ærgeligt, for det var et godt sted at samles med ligesindede..


  • #257   10. jul 2012 Virkede fint før !
    Min computer har lige brugt 1 min på at loade denne tråd med alle billeder osv ( har fibernet)

    Det er totalt dumt at man skal scrolle op for læse hvad der er blevet skrevet!

    og jeres vip logo ligner noget fra arto !

    og det er da bare vildt fedt at nu har i fået nyt design og så er der sådan nogle lorte reklamer over fucking alt !
    Proffesser p OUT !


  • #259   10. jul 2012 TST

  • #260   10. jul 2012 jan g
    Skriv til os her: http://www.bilgalleri.dk/faq - så hjælper vi dig så hurtigt vi kan.

    Ford Brian alt til Sierra,Mondeo,Escort k:
    Shhhhh smiley

    kent k:
    Vi er glade for du har mod på lidt nyt - vi håber på du vænner dig til det smiley

    TomTom h:
    Kom meget gerne med forslag og feedback - så kan du være med til at forme et super BilGalleri

    Dr. House og
    HenneR !:
    Vi kommer til at arbejde rigtig meget med søgningen fremover, så det er fedt I giver feedback.

    Årgang på dæk og fælge er desværre en fejl

    Lasse A: & Michael M
    Vi har endnu ikke en app - men der arbejdes på sagerne smiley

    B4ND:
    Tak for kontant feedback smiley - vi kigger på det... men lover altså ikke noget på den korte bane.



  • #261   10. jul 2012 Hej alle
    Der er mange der bemærker at billederne kommer meget langsomt og vores billedservere er da også over-belastede, da det nye site har væsentlig større og flere billeder end tidligere.

    Vi arbejder på at løse det hurtigst muligt, men det bliver næppe bedre før vi nærmer os midnat og belastningen falder.

    ....Og nu kan jeg lige se at ADMIN kom mig i forkøbet med svar smiley

    Mvh

    Kenneth - BilGalleri


  • #262   10. jul 2012 Hvis ik det bliver ændret vil jeg da overveje en ekstra gang om jeg fortsat ska være medlem her inde.. og jeg tror godt jeg kender svaret...

  • #263   10. jul 2012 PS. Fjern alle de reklamer med tøj - dating osv. Det er ik det BG handler om. det er der sku nok a på alle andre hjemmesider..

  • #264   10. jul 2012 Hvis jeres image servere er for belastede, så er det da kun fordi der sidder nogen projektledere der ikke kan deres arbejde godt nok!!
    Når vi ændrer hjemmesider, så laver vi da belastningsberegninger og forecasts, således at servere og linjer kan klare belastningen..

    Det er simpelthen ikke godt nok at release et nyt design, når det ikke er mere færdigt og gennemtænkt.


    Mvh
    Jesper
    Direktør i et seriøst hostingselskab.


  • #265   10. jul 2012 Fix det med at man ikke kan ændre landsdel. Bor ikke i Vestjylland....

  • #266   10. jul 2012 tror heller ikke jeg gider støtte siden mere. alt for bøvlet og forvirrende..

    gammel design var meget bedre...


  • #267   10. jul 2012 Kunne meget bedre lide det gamle !! Det her fungere slet ikke, i min verden!

  • #268   10. jul 2012 Når i nu kan se at 80 procent af dem der skriver sys at det gamle var meget bedre, hvorfor tager i det så ikke til jer? I har lavet noget lort, og det har i virkelig. Det er ikke ulovligt at lave fejl, bare man retter dem igen..

  • #269   10. jul 2012 Nu brugte jeg mest kun markedet herinde. Kunne godt lide at det før i tiden var overskueligt og ikke så meget pjat. Jeg foretrak at bruge markedet herinde frem for dba.dk da det også er en stor rodebutik med reklamer overalt. Jeg må dog ærligt indrømme at den nye opdatering her er en kæmpe rodebutik. Det er et fint tiltag med store billeder. Men hvorfor i alverden skal det nu koste penge at se mere end 3 billeder af det. Og reklamer OVERALT omkring alt muligt LIGEGYLDIGT. Dette bliver højst sandsynligt grunden til at jeg stopper med at bruge denne side, som jeg ellers har brugt de sidste mange år med fuld tilfredshed.

    Mvh. Sebastian


  • #270   10. jul 2012 Det her dur bare ikke. Godtnok et dårligt stykke arbejde.

    Smutter så snart mit VIP udløber.


  • #271   10. jul 2012 til info, prøver udviklerne lige at skifte til andre billedservere om lidt, så I ryger nok lige af BG kortvarigt. Vi håber det virker...

    Mvh

    Kenneth - BilGalleri


  • #272   10. jul 2012 Må indrømme at jeg syntes det er fedt med nyt design selvfølgelig er det, det!
    Men må godt nok indrømme at jeg får ondt i hovedet af det - det virker meget rodet - og har nu prøvet at surfe lidt rundt hele dagen og får sq helt lyst til at lade være at bruge det så tit som jeg gjorde før, fordi jeg syntes det virker uoverskueligt! ..

    måske er det bare til vending, men umildbart giver det godt nok hovedpine!


  • #273   10. jul 2012 fuck jeg synes det virker rodet og langsom !!!

  • #274   10. jul 2012 En til admins.

    Hvorfor ikke lave en afstemning?
    Evt bare for sjov, for i har alligevel sikkert ikke tænkt jer at rette efter hva brugerne syntes. om hvilket galleri de bedst ku li, Gamle eller nye, og se hva der får flest stemmer?


  • #275   10. jul 2012 Vi skal altid stemme biler ind og kan også stemme brugere ud hvis de laver noget lort.. HVORFOR laver i ikke en afstemning om dette nye design...
    så ka komme a med det her nye rod...????


  • #276   10. jul 2012 Meget rodet , jeg prøver et stykke tid , men er bange for at jeg sletter alt mit , men er vel delte mening om jeres nye design . :((

  • #277   10. jul 2012 når man ser en annonce på en bil. Og så man kører ned for at se hvad folk har skrevet på den, vil man da ikk ha den sidste skreve besked øverst.. Så i vil ha man skal kører ned i bunden for at få starten med og så kører opad???

  • #278   10. jul 2012 Nu har jeg lavet en afstemning, så kan i jo smide en stemme, og det kan være bazoom måske ser det en dag. hvis man ikke gør noget, sker der jo heller intet. så nu prøver jeg da.

    https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211602 smid en stemme.


  • #279   10. jul 2012 NEJ NEJ NEJ. Så lykkedes det uheldigvis at ØDELÆGGE et ellers fornuftigt site..

    Det holder da bare slet ikke i min verden.

    Begynder Porsche at lave en 911 model med en 1,6 dieselhakker motor? Nej vel.

    Føj for satan



  • #280   10. jul 2012 marcel. du kunne jo også have lavet bg nye side nu du er igang. smiley


  • #281   10. jul 2012 https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603

    Jeg lavede lige en lidt bedre afstemning her, så lukker lige den anden. glemte at trykke så man kunne se hvor mange der havde stemt.


  • #282   10. jul 2012 Bryder mig ikke meget om det, men jeg synes det er positivt at i også har lavet alle de ting om herinde, som der var galt på motorcykelgalleri da det blev lanceret - og det var altså ikke så lidt.

    Synes det kører fint, bortset fra det kører ualmindeligt langtsomt.

    ----

    Hov, fandt lige en enkelt ting i ikke har fået ændret (nogen af stederne).

    Går man ind under fotoalbums står "mest populære fotoalbuls" først, og under video står "Seneste videoklip" først.

    Burde de ikke være ens?


  • #283   10. jul 2012 Man lærer vel at finde rundt efter nogle dage, men øv hvor irriterende at logge på, før ku man klare det med 1 bogstav, nu skal hele den forbandede lange mail addresse skrives, samt brugernavn...møg irriterende...

  • #284   10. jul 2012 og rema 1000 er udsolgt af tudekiks smiley

  • #285   10. jul 2012 Det er meget rodet og forvirrende.

    - Men værst af alt er det SINDSSYG langsomt. Det faktisk så langsom på både min tablet og computer, at jeg pt opgiver at bruge det indtil det forbedres. Og det skal lige siges at alle andre sider virker fint...


  • #286   10. jul 2012 Stadig fyldt med REKLAME, selvom vi betaler dyre domme for VIP profil...

    FØJ


  • #287   10. jul 2012 hold da op, den skal man vende sig til.
    Som det eneste jeg klager over så er siden "blevet" herre langsom. ting skal komme frem så snart man har klikket på et link.
    Noget andet er billederne fucker da helt op. nogen kan vises andre kan ikke smiley


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #288   10. jul 2012 Fed nok opdatering jeg har bare et problem med den. jeg kan ikke se billederne s: er der nogen der kan det? (:

  • #289   10. jul 2012 Kan i hjælpe mig med at få min Email ændret, jeg kan underlig nok ikke på den alm. møde, kunne jeg heller ikke med det gamle design.

    jeg modtager ikke aktiveringskoden, og den er ikke taget at spamfilter eller andet,
    kan i ender den for mig ?


  • #290   10. jul 2012 Det hakker helt vildt når jeg scroller på siden på min macbook pro smiley
    samt jeg ik kan se halvdelen af billeder på siden ? der er bare en boks med spørgsmåltegn i ??


  • #291   10. jul 2012 Den er super langsom til og vise billeder, og tager en evighed og skifte fra et billede til et andet i profiler og marked.. ellers en fed side.

  • #292   10. jul 2012 Vi er desværre store problemer med hastigheden lige nu, da de nye store billeder suger kraften ud af serverne - Og nogle gange kører billederne slet ikke.

    Vi har lavet nogle ting lige nu, men ellers går en større operation igang i morgen tidlig.

    @Martin Ebbesen: skriv til supporten her: http://www.bilgalleri.dk/faq Så hjælper vi dig igennem.

    Mvh

    Kenneth - BilGalleri


  • #293   10. jul 2012 Kenneth A

    Tillykke med relanceringen af sitet smiley
    Stor ros til udviklerteamet, og held og lykke med at finde små-bugs o.lign.

    Vh Kim


  • K
    K Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #294   10. jul 2012 tilbag med den gamle.. den ny er noget lort synes jeg..

  • #295   10. jul 2012 velkommen til det desien smiley

  • #296   10. jul 2012 Det gode gamle virkede nu perfekt. Men det nye ser dog mere smart ud. Synes nu bare man skulle beholde det gamle setup og så have ændret farverne.

  • #297   10. jul 2012 kunne være lækkert med lidt mørkere farver... ellers ser det fint ud smiley

  • #299   10. jul 2012 Hvad vil du af?

  • #300   10. jul 2012 Man skal vænne sig til alt. Meeeeen ! DER MANGLER INDDELING.. Det hele flyder netop sammen ja. Denne del af designet var meget bedre i det gamle, selvom det måske var outdated så fungerede det. Det her kan også blive fint, men jeg syntes bestemt ikke det er blevet mere overskueligt.

    Man skal nok bare vænne sig til det ... men jeg er stadig lidt trist smiley


  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #301   10. jul 2012 @kenneth.

    Dybt uprofessionel !! Ingen ros til design teamet herfra.....

    If it aint broken, DONT FIX IT !!

    Og bg fejlede intet.......


  • #302   10. jul 2012 Synes, det her design er fedt! Det gamle var til at brække sig over. Det kræver noget tilvænning, men så er det heller ikke værre! Good work!

    Jeg husker, at da jeg startede herinde, var jeg meget, meget forvirret over layoutet. Er helt sikker på, at det her er mere begyndervenligt!


  • #303   10. jul 2012 Fuck hvad sker der lige her bilgalleri min mening om den her side fuck det noget lort man kan ikke finde rundt i noget som helst, man skulle tro man var kommet tilbage på skolebænken, håber man vænner sig til det inden man opgir, men tillykke med jeres lorte side smiley

  • #304   10. jul 2012 Jeg mangler en "marker som læst" knap til når der er nogle tråde jeg vil følge, men ikke behøver en update på hver eneste gang der er et svar... ellers fint med det nye smiley

  • #305   10. jul 2012 Nu har jeg kigget lidt videre rundt... Og jeg holdt mig tilbage før... Min ærlige mening: DET ER NOGET LORT ! Og det er konstruktiv kritik. Byg videre på det gamle. Det har bliver da som at få IC4-togene til at køre fornuftigt. Hellere droppe det, inden der bliver brugt endnu længere tid på det.

    Jeg troede man altid vidste hvor man havde bilgalleri . . "Wannabe Facebook" !


  • #306   10. jul 2012 Okay må indrømme det går noget langsomt med at vise billederne på min IPad selv om den køre WI-Fi til mit 12GB internet.

  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #307   10. jul 2012 hey bilgalleri.dk synes det nye layout er OK men kunne bedre li' det gamle.

    desuden hakker det virkelig når man scroller f.eks inde på det her forum og hjemmesiden er generelt blevet langsommere..

    ikk så god en opdatering sys jeg ikk


  • #308   10. jul 2012 Sikke noget lort! Det gamle virkede jo hundrede procent iorden! Why fix it if it aint broke!??

  • #309   10. jul 2012 Det kører også pikke langsomt!!

  • #310   10. jul 2012 Jeg synes det er fint.. Men baggrunden er meget lys..!

Kommentér på:
Velkommen til det nye BilGalleri

Annonce