{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velkommen til det nye bilgalleri.
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   23. maj 2012 Indenfor et par måneder.. Både en HA og admin af bilgalleri var inde og svare på det den anden dag..
    Og ser ik frem til det, de andre sider virker meget uoverskuelige, og der er somregl meget mere aktivitet herinde, end på nogen af de sider de har testet på indtil videre..


  • #2   23. maj 2012 Jeg stopper hvertfald som bruger. Og bliver med garanti ikke VIP bruger igen.. er allerede stoppet på de andre forums...

    Rodet lort-


  • #3   23. maj 2012 Øv .. Håbede helt at vi gik fri eftersom det er så længe siden de fuckede de andre gallerier op.. Suk.

  • #4   23. maj 2012 Jeg leder også efter alternativer til rcgalleri.
    Det er blevet så rodet og uoverskueligt at kigge rundt på. Og når det kommer her på siden også, så skrotter jeg også den og hopper over på driftworks.com i stedet.


  • #5   23. maj 2012 Nu tænker jeg lidt.. Efter alle disse "hade" indlæg omkring det nye design. Hvorfor er der så ikke nogen der går sammen herinde fra og får lavet et super godt site. Som ikke er afhængig af heste-, cykel-, babygalleri og de andre.

    Eftersom at så mange er utilfredse, så må det kunne lade sig gøre at "kapre" en hel del brugere når designet bliver ændret. Måske er der endda lidt penge i det, hvis man selv kan bygge og drive sådan en side.


  • #6   23. maj 2012 N B G L
    Jeg kunne sagtens finde på det. Men mine skills inden for hjemmesideprogrammering er direkte elendig.


  • #7   23. maj 2012 Jeg må indrømme jeg giver det en chance, Bazoom er meget modtagelig for konstruktiv kritik.

    De forbedringer de har fået igennem på Cykelgalleri igennem dialog med os brugere har virkelig hjulpet.
    Så jeg kan kun opfordre til at prøve igen, eller indgå i dialogen.


  • #8   23. maj 2012 Det er ikke et problem at lave en side der kan det samme, men du vil helt sikkert få ligeså meget brok. Og den løbende udvikling, daglige drift og administration vil i mange tilfælde tage det sjove ud af det. Medmindre man bliver lidt større, som Bazoom.

  • #9   23. maj 2012 Glæder mig til de kommer, de nye gallerier er så meget bedre, mere tidsvarende. Bilgalleri virker helt gammeldags ved siden af.

  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #10   23. maj 2012 Brian D @

    Helt enig jeg syntes også at folk lige skal slå koldt vand i blodet, jeg er enig at til at starte med var det nye design uoverskueligt men efter ændringer og tilvæning så er det altså ikke så slemt


  • #11   23. maj 2012 TruckerBenny A >> Jeg var også en af dem på cykelgalleri der startede ud med konstruktiv kritik, og jeg blev endda ringet op inden de gik ud og spurgte om nogen var interesseret i at blive ringet op. Dette sætter jeg stor pris på, da jeg gerne vil bidrage til oplevelsen på disse gallerier.
    Jeg (og mange andre) bruger trods alt mange timer herinde.


  • #12   23. maj 2012 Helt seriøst. Prøv gå ind på f.eks Rcgalleri og begynd a scroll ned a... Hold kæft det forvirrende. Alt for meget presset ind. Man mister lysten og overblikket til og kigge på det.

  • #13   23. maj 2012 Så må vi jo igang med at lave vores eget smiley Spændende, det er jo lige et job for mig som webdesigner, men neder hvis det skal komme så vidt, for synes sgu bilgalleri er super nice, plus jeg ikke selv skal vedligeholde det smiley

  • #14   23. maj 2012 kan man ikke lave en af de der online underskriftsgallerier og sende ind hvis der eks. er 500 brugere der skriver under smiley Kan være det er nok til de vil lade det være som det er smiley

  • #15   23. maj 2012 Synes nu faktisk cykelgalleri er blevet til at holde ud. Har ikk set på det siden de lavede det om.

    Men man kan jo rent faktisk se noget uden at blive blændet af den hvisde farve, og der er kommet rammer på tingene. Så tror egentli bare det er en kort tilvending.

    Folk skal vel bare være glad for det ikke er bg der har været brugt til forsgøskanin smiley


  • #16   23. maj 2012 N B G L >> Nemlig, der er kommet mere styr på det, og den bedste måde at teste det på er at lade brugerne bruge det.

    Hulken >> Det kræver jo så også at du vil arbejde gratis... smiley


  • #17   23. maj 2012 Men som sagt, med den dialog vi har haft, så vil jeg gerne bakke op om det ny design, selvom der er nogle punkter som stadig kunne blive bedre. Men det er umuligt at gøre alle tilfredse...

    Brugerne her på siden har jo selv bedt om et nyt design, i en brugerundersøgelse der var sidst på året sidste år smiley


  • #18   23. maj 2012 Brian - Nej ikke gratis smiley Med reklamerne skal der nok blive en god sjat mønt stadig smiley Så det er vil jo egentlig give en masse i sig selv. Folkene bag Bazoom siderne tjener kassen allerede på reklamer og adds smiley

  • #19   23. maj 2012 Jeg kan ikke se det store problem, jeg er en af dem som har ønsket nyt design i flere år.

    Designet på siden har ikke ændret sig siden det gik i luften, jo herre gud der er blevet tilføjet et par ting eller to og der er blevet fjernet og flyttet lidt rundt, men grundpillen i designet har været det samme

    http://web.archive.org/web/20021001081506/http://www.bilgalleri.dk/ det er helt tilbage i oct 2002 det er altså ved at være 10 år siden med samme design.

    Desuden tror jeg ikke på mange af jer vil forlade siden selv om i kæfter op om det, mange af dem er tommetrusler og ja en flok vatpikke der ikke står ved deres ord. Det er set på de andre gallerier, hvor folk truer med at smutte, men der sker bare ikke.

    Folkene bag designet og siderne ønsker meget gerne konstruktiv kritik, de ønsker faktisk brugernes beste, VI er deres existens grundlag og det er også for vores skyld de laver disse ændringer. Så husk at giv konstruktiv kritik i stedet for bare at skabe jer og trampe i gulvet som små børn.


  • #20   23. maj 2012 Altså jeg er jo så en af dem der er stoppet på boliggalleri og ikke bruger siden efter det nye design kom i luften. synes det stinker, og hvis der ikke er kommet design siden 2002 så må det da være et super kompliment at folk stadig ønsker at beholde det. Det er sgu sjældent "brugerne" ønsker at bibeholde istedet for at ændre en hel side smiley


  • #21   23. maj 2012 Var lige hurtigt inde på cykel galleri.

    Og bestemt ikke den vej BG skal gå. smiley


  • #22   23. maj 2012 det ser nu meget fint ud... giver det bestemt en chance smiley
    utroligt så konservative folk er herinde! hehe


  • #23   23. maj 2012 Enig med Kaare R, føj da! smiley

  • #24   23. maj 2012 Hulken >> Du er nødt til at lave noget inden du kan få reklameindtægter, det kommer ikke af sig selv. Det er et kæmpe arbejde bare at sælge annoncer.
    Du er webdesigner, men har du selv et firma, eller sidder du på toppen af kransekagen og har det store overblik? Eller er du "bare" en "lønslave" som os andre?

    Kaare R >> Hvor meget tid har du brugt på det? Vent til du har prøvet det et stykke tid... Jeg er heller ikke vild med den del af det der efteraber Facebook, men resten er blevet væsentlig bedre end deres første forsøg. Designet er meget dikteret af at der er ønsket større billeder over alt !


  • #25   23. maj 2012 Jeg arbejder freelance og laver fotograf ved siden af, så lønslave ved jeg nu ikke om jeg kan kaldes. de fleste bannere kører på visninger så der er rigelig indtjening alene på topbanneret på forsiden. De små links der påkræver kliks er håndører ved siden af smiley

  • #26   23. maj 2012 Hulken >> Du skal stadig sælge annoncerne, de kommer ikke af sig selv ! Det vil sige du skal sælge siden til de firmaer der vil reklamere, og have et banner/en annonce på siden.

  • #27   23. maj 2012 Det er nu ret nemt klaret gennem google adwords smiley Kræver ikke det vilde og et opslag på amino.dk skubber altså også gang i sagerne

  • #28   23. maj 2012 God fornøjelse, der er flere der har prøvet, men jeg har endnu ikke set nogen overhale bilgalleri alligevel.

Kommentér på:
velkommen til det nye bilgalleri.

Annonce