{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste varevogn til 100.000 kr.
  • #1   19. okt 2012 mercedes sprinter - det er og blir konge vognen smiley

  • #2   19. okt 2012 Nissan Primastar/Opel Vivaro/Reanult Traffic!

    De har deres børnesygedomme, men man kender efterhånden til dem alle sammen - så derfor er de et meget fornuftigt køb + de ikke koster det vilde i servicedele.

    Og så har jeg aldrig prøvet end en varevogn med bedre køregenskavber. Hold dig langt væk fra Mercedes Vito - de er spansk produceret og nogle være rustbunker med lorte motorer. -.-


  • #3   19. okt 2012 har set meget på VW transporter, hvordan køre den og hvad skal man passe på ?

  • #4   19. okt 2012 Mercedes sprinter, bedre vogn til pengene findes ikke!

  • #5   19. okt 2012 Hold dig fra Syncro og DSG modellerne. Det dur ikke i vvarevogn.... en gearkasse koster f.eks. mellem 30 og 80.000kr hvis den dør... Deres T4 - modellen før deres nyeste T5 er noget bedre og mere solid end den nye.

    Personligt syntes jeg de er for dyre ifht. kvaliteten. Men tag ud og prøv dem du kan lide.


  • #6   19. okt 2012 Iveco er da den bedste varevogn. Den er stærk, velkørende og ruster ikke som en sprinter. Eneste minus jeg kan komme på, er at der nogle gange kan være fejl i det elektriske...

  • #7   19. okt 2012 en iveco til 100k er jo synderkneppet og opslidt.

  • #8   19. okt 2012 køb noget Toyota, så er du fri for Rust (mercedes) og udgifter til eks. en gearkasse (WV)

  • #9   19. okt 2012 Hehe Ib - jeg ville faktisk også ha' forslået en Hiace - for det er den bedste varevogn i mine øjne, men komfort mæssigt må den desværre se sig slået på nogle punkter!

    Men driftsikkerhed, kvalitet og pålidelighed er der aldrig nogle der kommer i nærheden af!


  • #11   19. okt 2012 Det er bare en facelift smiley

  • #13   19. okt 2012 tror jeg havde fundet en Peugeot boxer. de koster ikke det store og de køre hæmmer godt smiley

  • #14   19. okt 2012 hiace skal du nok ikke vælge smiley
    langsom og dårlig komfort og så er den ikke særlig økonomisk.. men den går aldrig i stykker smiley


  • #15   19. okt 2012 hehe - nu er primastar og sprinter + crafter vist ikke helt samme klasse. En boxer er fin - der er som mange af de franske, også nogle børnesygedomme, som bagerste dørhængsler der dør (korriderer) og så har vi haft en del med el fejl.

    Men vælger man den med den 5 cylindrede Iveco maskine, så kører de sgu godt smiley Flot kabine, med MANGE aflægningspladser, 2 handskerum mm. Også billig i dele...


  • #16   19. okt 2012 Har selv en T5 2,5tdi i lang. Den bedste vare vogn jeg nogensinde har haft. Har både kørt T4 og haft en kort affære med en Renault traffic.

    Den Renault kostede mig en mindre formue på det år jeg havde den. Gearkasse er svag styrtøj er svagt. For slet ikke og snakke om at den bare spiser bag bremser som tosset. Hvis du søger på dem vil du desværre se de fleste har de samme erfaringer som mig.

    Personligt syns jeg at Toyota hiace er noget nær den kedeligste varevogn og se på og med hensyn til komfort så er den altså milevidt fra foreks T5 som nok er det tætteste på og føles som en personbil stadig.


  • #18   19. okt 2012 Vil på ingen måder anbefalde det der ligner mercedes. Har endnu ikke set en vito der ik er rådnet op i løbet af få år. Vil du have komfort, skal det slet ik være en mercer, de nakkestøtter de er født med er ligesom en mursten i kassebilerne. + nogen meget svage bladfjedre.

    Har selv arbejdet hos mercedes, og vil efterhånden vove og påstå det ikke er noget desideret og råbe hurra for.

    Noget toyota eller T5 er vejen frem, hvis du hvertfald os vil undgå og skifte turbo..:-)


  • #19   19. okt 2012 Jeg vil modsat de fleste andre anbefale en Vito. Vi har en 08'er i firmaet, og den har ikke en plet, og har kørt fuldstændig fejlfrit, også mere end de Hiace vi har i firmaet.

    Sprinteren er kongen af varevogne, men det skal også være en ret ny, for at de ikke rådner væk.

    Hiacen er en traktor, og ejer ikke komfort. PSA ville jeg ikke overveje.

    T5'eren er også et ret godt bud, de er gode med hensyn til rust, lige bortset fra rundt om håndtag, og så skal de være med manuelt gear. 1.9'eren er stærkest, men 130hk versionen er nok det bedste kompromis:)


  • #20   19. okt 2012 Avensis evt. med tagboks

Kommentér på:
Bedste varevogn til 100.000 kr.

Annonce