{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Flere afgifter til danske bilister {{forumTopicSubject}}

Nu må regeringen satme snart stoppe! Nu hæver de afgifterne på nummerplader samt på eksport af biler og oveni det så får alle ejere af dieselbiler lige en regning oveni, da afgiften stiger på disse til næste år!! Jeg er ikke bare sur jeg er vred!

http://bilmesser.dk/nyhed.php?id=250

Hvor længe kan de blive ved?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere afgifter til danske bilister
  • #1   19. nov 2012 til vi alle sammen kører el biler? smiley godt jeg flytter om ca 6måneder hehe

  • #2   19. nov 2012 Hvor længe kan de blive ved? .

    Lige så længe at vi bukker os forover og lader dem fiste os for sygt i røven !!.


  • #3   19. nov 2012 ja sidste mulighed er og flytte fra danmark smiley de blir sku aldrig kloge de regerings mennesker !.

  • #4   19. nov 2012 Frøken biltosse

    så ved du forhåbentlig hvem du IKKE skal stemme på fremover


  • #5   19. nov 2012 Lige indtil der er nok dansker der kan nosse sig sammen til at komme ind til rådhuspladsen og lukke ned for alt traffik i flere dage. Så finder de vel ud af at vi ikke finder os i det smiley

  • #6   19. nov 2012 Det er jo snart ikke til at vide hvem man så skal stemme på? Hvad er alternativet de er jo lige rødne i låget alle sammen! Er der nogen herinde der stemmer på mig, hvis jeg stiller op? smiley

  • #7   19. nov 2012 Det er jo det man får ud af at stemme rødt..... Så er der nogle af jer der kan lære det.....

    Gud ved hvor mange dieselbiler der blir totalt skadet / stjålet efter de ny afgift satser??


  • #8   19. nov 2012 tror ikke det hjælper at blokerer trafikken ved rådhuspladsen..så nærmere vejene ind til københavn..men det kræver jo også en del flere..

  • #9   19. nov 2012 VI.Dansker.. vi kan absolut ikke stå sammen om noget som helst... så der er igen ingen der brokker sig i fællesskab andet end det vi gør her bag ved pc..

    mvh

    ps
    men det er noget lort de igen trækker ned over os...

    mvh


  • #10   19. nov 2012 Hvad mon der så sker når alle har skiftet til en snubbi bil der kun koster nogle få hundrede kroner i afgift om året - så sætter de afgifterne op igen.

    Det samme som er sket med den nye diesel afgift, først skulle folk skift pga miljøet, nu skal prisen så udlignes ud hensyn, sådan var det også da folk skulle køre på gas, da så mange nok havde skiftet og staten gik glip af afgifter, satte de dem op så det ikke kunne betale sig - det samme billede ses nu med solcelle anlæg, i 90'erne var det energiafgiften der steg 60% natten over - den stigning skyldtes at alle skulle spare på energien, så vi sparede så meget at el og varmeværkerne ikkke kun få det til at løbe rundt og staten tabet på afgifterne, det er og bliver skruen uden ende - ifht. de ny afgifter på diesel og de i forvejen høje priser på brændstof, hvornår mon så regeringen tilsvarende sætter kørsels fradraget op så vi der har langt til job og ikke kan tage bussen får lidt igen - staten og specielt den ræverøde regering vi har nu, knepper os i røven mens de har deres på det tørre.


  • #12   19. nov 2012 Jeppe har desværre ret her.

    Nu er jeg ikke på fjæsbog og kommer det heller ikke men lige sådanne ting her burde kunne samle folk. Lav dog en demonstrations gruppe en eller anden !.

    Jeg stiller sku gerne op men det kræver jo at der bliver kaldt sammen.
    Og det viser sig jo gang på gang at dem der kæfter op får i pose og sæk.

    Tag bare ungdomshuset for et par år siden som eks !!.


  • #13   19. nov 2012 Nej det tror jeg ikke man kan da de fleste dansker bare finder sig i det. Der skal virkelig komme mange så hele centrum bliver lukket af.

    Tænk hvis tyskerne fik 180% afgift på deres biler i morgen. Jeg tror hele landet vil gå i oprør smiley Vi Dansker finder os bare i det.


  • #14   19. nov 2012 kadett kongen: hvad mener du med det sidste du skriver ? smiley

  • #15   19. nov 2012 Thomas J >>>> Vis afgiften stiger bliver dieselbiler mindre vær, så sælger man dem til forsikringen ved at smadre dem, meget simpelt, men synd for resten af befolkningen som så begynder at klage over priserne på forsikringer smiley

    Man kan bare lade være med at køre på djævlens brandstof smiley


  • #16   19. nov 2012 Det er en synd at nævne ordet ELBIL.. hvem tror det redder noget?
    Når alle så har elbiler, så stiger el afgifterne sygt..
    Når alle så har fået solceller sætter de afgifter på det..

    for helvede. så hæv da skatten istedenfor at bruge så meget energi på nye navne til nye afgifter.


  • #17   19. nov 2012 regeringen bliver først tilfredse når vi alle køre på træde cykler, og vi stadigvæk betaler den samme høje afgift som nu, men bare for at køre på cykelstierne....

    røvhuller...

    mvh


  • #19   19. nov 2012 FEDT MAN SPA!!!


  • #20   19. nov 2012 jeppe rettelse de blir først tilfedsse når vi alle sidder i lorte dsb's tog og betaler overpris plus afgifter smiley

  • #21   19. nov 2012 uanset.. så det sgu sur røv...

    mvh


  • #22   19. nov 2012 vi betaler for 3 biler-.motorcykler og får en når vi køber ny.... resten er afgift...

    en liter benzin koster ca 4.50kr resten op til de ca 12kr er afgifter og co2 afgifter...


    vi betaler høj vægtafgift for at køre på de hullet veje...

    når vi betaler en forsikring er et større beløb af det også afgift

    når vi ikke køre, men skal holde stille, så skal vi betale dyrt for at pakerer
    og sådan kan man forsætte.....
    jeg syntes det er ok vi skal betale en form for afgift osv osv.. men at vi skal flås konstandt og på denne syge måde er sgu ikke iorden... andre lande vi plejer at sammenligne os med, kan finde en gyllen middelvej, så man kan have beder råd,
    hvorfor er det lige at Danmark ikke kan finde ud af det.. det undre mig altså.

    mvh


  • #23   19. nov 2012 Jeppe du skal lige tænke på de lande vi sammeligner os med Norge sverige. Har "gratis" strøm fra fjeldene og masser af olie. I dk giver vi det til de rige.

Kommentér på:
Flere afgifter til danske bilister

Annonce