{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.747 visninger | Oprettet:

Overvejer og købe en astro van (HJÆLP) {{forumTopicSubject}}

Er ved og kigge efter en men er sku meget i trivl om hva jeg skal gå efter
Har set på en fra 1994 med normal speedometer
den har kørt 200000km men skal synes men ser pæn ud

Håber der en der har haft en som kan hjælpe mig lidt på vej
ved rust og bagtøj er en svaghed er der nogle steder der serlig slemme ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer og købe en astro van (HJÆLP)
  • #1   24. feb 2013 Alt ved en Astro Van er slemt,

    Rust, motoren, breserne, gearkasserne og så videre..

    Er glad for jeg lige er kommet af med min.


  • #2   24. feb 2013 Køb en med V8 , V6 går ikke så langt på literen og de har en lorte gearkasse og pas på rust

  • #4   24. feb 2013 Vær obs på at hvis speedometer står på 200.000 har den kørt 320.000 km, for tælleren måler miles smiley men ellers en superfed slæde at rasle rundt i smiley

  • #5   24. feb 2013 kan kun sige en 3 ord.
    DON´T DO IT !


  • #6   24. feb 2013 har ik set dem i v8 tilsalg desværre.
    er de så slemme og eje da lyder sku ike godt ?
    er det ik kun hvis de er impoteret der har miles


  • #7   24. feb 2013 Det er virkelig en forfærdelig bil. Er det til daglig transport, ville jeg lede efter noget andet.

  • #8   24. feb 2013 Har selv en astro fra 95 som jeg køre i dagliget, og så ringe som folk siger den er passer nu ikke helt køre ca. 6 på L.
    Du kan skifte mellem miles og km. I instrumenteringen.
    Kig efter en med ekstra køler på gear kassen og en model med 200 hk og ikke 186 hk det blev jeg rådet til.
    Eller er det en fantastik bil at køre i


  • #9   24. feb 2013 mine bekendte der havde dme har smidt rigtig rigtig rigtig rigtig mange timer i deres bare for at holde dem kørende. kostede den ene ven sit forhold da kæresten ikke kunne havde han skruede 8-10timer værd weekendt og 2timer flere gange i løbet af ugen for at kunne passe sit job.
    man sku tro det er de golf 3´ere VW selv fandt for ringe (og de var ellers ikke kræsene) der blev brugt til at samle astrovans med. for shit en skod rakket.
    men designet er med den, de er lidt fede at se på...


  • #10   24. feb 2013 Slap nu lige af allesammen!!! Jeg havde min i 3 år og havde haft den endnu hvis ikke der var en kælling i hendes møgbalje, der lige skulle rykke siden op på den!!
    Den er som så mange andre biler, er du sød ved den, så er den sød ved dig. Mit råd til dig, find dig en awd model, det er suverænt at køre med. Det eneste er brændstof økonomien, den er ikke optimal. Min kørte 8 km/l og det var hamrende lige meget om jeg havde 2 tons på krogen eller ej. Jeg skulle bruge en bil der startede og kørte 7 dage om ugen og det gjorde den. Lav olieskift pr. 10000, ingen bundgas eller noget i den stil før den er driftvarm og hold den ude af overdrive, når du har noget på krogen, så er det en super maskine. Mht. 289 cu motorene, dem får du svært ved at finde i danmark, da det ikke er udbredt herhjemme. Men find en awd, så er der heller ingen bøvl med bagtøjet.


  • #11   24. feb 2013 Har også prøvet en Astrovan, endda en der var konverteret om til 5,7 smallblock.

    Det første du skal være opmærksom på når der er tale om en "amerikanerbil" er at de amerikanere altså har en anden opfattelse af hvad samlekvalitet i kabinen er. Alt er røv og nøgler indeni, det knirker, larmer og skramler, plastic fantastic for hårdt!

    Dernæst så er de stort set slidt op allesammen, bagtøj og gearkasse. Vær rigtig meget opmærksom. Renovering af bagtøj sætter dig 6000.- kr tilbage og gearkassen sætter dig 12000.- tilbage.

    Det er slet ikke til at komme til motoren i sådan en heller, heller ikke trods lemmen indefra så er det stadig rigtig svært bare at skifte tændrør.

    Så du skal være MEGET forelsket i sådan en, jeg ville til hver en tid vælge en anden amerikaner, eks en S10 eller en lille F150 eller lign istedet ?


  • #12   24. feb 2013 Okay dejligt og høre der nogle der syntes om dem har fundet en med 4x4 som er pæn og iorden med syn.
    Det du mener med awd det er med 4x4 ikke ?
    Mange tak fordi i gider bruge jeres tid på og hjælpe mig


  • #13   24. feb 2013 Jo, de kalder den nok 4x4.

Kommentér på:
Overvejer og købe en astro van (HJÆLP)

Annonce