{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

det er dejligt når folk laver sine egne regler på bg. {{forumTopicSubject}}

Lige nu er jeg ved og ligge min "nye" bil ind.

Der er billeder af bilen fra alle vinkler, undtaget undersiden. der er billeder af bagerummet som er tomt og af kabinen. der er et par stykker.

og så har jeg skrevet der der nu er og skrive om en standart bil. hvilket ikke er det store.

men alle spørgsmål er udfyldt. og der står ikke bare std. ved det hele. der her jeg sørget for og lige skrive et par ord.

Men alligevel er der nogle der skriver at der er for lidt tekst som deres begrundelse for at afvise.

så jeg tænkte jeg søger lige på emnet inden jeg selv skriver et indlæg.

og fandt denne her. læs trucker benny's indlæg et par svar nede.

http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/964006-den_perfekte_oprettelse

Det er også sådan jeg kigger efter når jeg stemmer biler ind.

Men noget andet. nøj det er sværdt og få en bil ind idag. det tager jo evigheder. Der var da engang at det tog ca 2 timer og få en bil ind eller afvist. gider folk ikke bruge 2 minutter længere på at stemme biler ind/ud.

Eller har det noget og gøre med det nye layout af siden.
førhen fik du jo smidt nye biler lige i synet når du åbnede siden. hvor imod nu hvor de er gemt ude til venstre...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er dejligt når folk laver sine egne regler på bg.
  • #2   27. jul 2013 tror det der går galt er at folk mener de skal kunne lide bilens udseende, og så er det åbenbart ligemeget hvor meget tekst og billeder man har... en lidt træls tendens hvis man spørger mig. Skal dog lige nævne at jeg ikke har haft problemer med at få en bil herind (endnu)...

  • #3   27. jul 2013 Det er det layout der gør det. De søgende er jo ikke lige i øjet mere. Så der er gennemsnitlig flere søgende nu end før selv om kravet til ind/udstemmer er ændret til de nyes fordel.

  • #4   27. jul 2013 efterhånden er der kun special biler der kommer ind,

    og ja som andre skriver, hvis folk er til et bestemt mærke, så stemmer de kun dem ind.

    og en anden ting, er efter de har ændret disegnet på siden, er det blevet så meget mere besværligt, og stemme biler ind,

    det tager sku for meget tid, hvis man "lige" vil kigge på de biler, der skal bydes velkommen eller afvises.

    så jeg gøre det ikke mere, kun hvis jeg keder mig,
    da føre kunne man byde velkommen eller afvise 10-20 biler på 5 min nu tager det jo snart en time

    jeg venter kun på siden, bliver en fuldt belanende side, så er jeg helt væk


  • #5   27. jul 2013 Hmmm..

    Jeg oplever det er meget Mærke basseret! Har du en Opel eller VW, så stemmer alle fanatikerne den ind, uagtet der bare er 4-5 dårlige/uklare billeder, og halvdelen af felterne er der bemærket "standard".

    Da jeg skulle have min Hyundai ind, så blev den kasseret 2 gange, med stort set den stand som oprettelsen har d.d. Men det jo en HYUNDAI............

    Omvendt, så afviser jeg selv en hel del biler herinde stort set dagligt. Mange bruger ligt 5 min, og det inkl. at tage 5 billeder af en beskidt bil ude på gaden eller i indkørslen. Og så skriver man lige hvad man kan huske. Og det er bare IKKE godt nok, i min bog!!

    Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige
    God weekend - LN


  • #7   27. jul 2013 Regel nr. 17 - Hvis man laver tudeindlæg for at få sin bil ind, blive den afvist!



    <i>(det er en af de mest brugte regler herinde smiley )</i>


  • #8   27. jul 2013 Jeg synes også bilen skal gøres ren, og ryddes op og støvsuges.



Kommentér på:
det er dejligt når folk laver sine egne regler på bg.

Annonce