{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

2 Små problemer med min B5'er fra 97 :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa A4 folk smiley
Jeg går og har 2 små problemer med min audi, og tænkte om der måske var nogen der måske havde prøvet det før.

1: Lyset i klima anlægget + askebæger virker ikke, har fundet den lille pære der sidder ved askebægeret, men sidder der pære inde bag ved klima ??

2: Fjernbetjeningen til centrallås. Jeg kan sagtens låse bilen med fjernbetjeningen, men når jeg skal låse den op, så blinker både fjernbetjeningen og bilen, altså som hvis den rigtigt låser op. Men den låser ikke op, dette skal gøre manuelt.

Det er små problemer, men ville nu være rart at få rettet op på så hun bare spiller maks smiley

Håber der nogen af jer der lige kan hjælpe en B5'er brother i nød smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Små problemer med min B5'er fra 97 :)
  • #1   9. nov 2013 hej smiley der sidder 4 pære inde bag klima konsollen. det er bare at tage den ud og så skifte pære .

  • #2   9. nov 2013 Hvis der sidder 4 stk, er det så ikke mere oplagt at en ledning eller noget er røget inde bagved, efter som der bare er intet lys, eller kan de godt bare ryge på stribe MVH Kiel smiley

  • #3   11. nov 2013 ang. central låsen, så gør min det samme ind i mellem.. det er formentlig din central lås pumpe, som kører på luft/vakum som er ved at være død.. ( Kendt problem.)

    den sidder omme i baggage rummet i højre side. kan kan være heldig at banke lidt på den så virker den igen.. ellers er det byt til nyt. ( DYR RESERVEDEL)



Kommentér på:
2 Små problemer med min B5'er fra 97 :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce