{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Jeg går og tænker om at sætte min golf 3 til salg.. Men jeg synes bare det er lidt svært da jeg ik er inde i vw såå meget endnu.. Men synes bare at priserne går meget op og ned lige meget næste hva stand de er i.. Skal lige sige at min er ny synet og lige bleven malet på begge siger samt bagenden og fået skiftet mange nye dele.. Men det er den her det drejer sig om http://www.bilgalleri.dk/galleri/265673-vw_golf_3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3
  • #1   28. jan 2014 Vil skyde på alt efter hvor langt den har kørt, så maks 10.000 for den.

  • #2   28. jan 2014 Det var nu ik meget.. har set mange andre gå for mere end det godt rusten..

  • #3   28. jan 2014 Ja, men som jeg skriver står der jo ikke noget om hvor langt den har kørt. Men meget mere får man bare ikke for de biler efterhånden. Du kan jo få en golf 4 til omkring 20.000 efterhånden, så folk vil ikke give så meget for en 3. Så øger det heller ikke værdien, at deter. En 1.8, da den jo bare er ganske almindelig, og dermed ikke svært t få fat i sådan en.

  • #4   28. jan 2014 Det er nu svært at få fat i en hvor rusten er lavet og man ik skal rær en finger med det..

  • #5   28. jan 2014 Jamen så sæt du den til 45000,- og forklar så til kommende køber (hvis der er nogen der bider på) hvorfor den er pengene værd og forklar at det rust der er i bagklappen er lavet.

    Kabinen er det eneste der hæver prisen nogel tusind kroner.
    Jeg havde nok startet noget højere end de 10t og så lagt prisen så der er luft til hvis den skulle forhandles ned på 15t


  • #6   28. jan 2014 vil også sætte den til 15, så kan det være du får 13-14, en golf 3 er bare ikke meget værd mere, desværre

  • #7   28. jan 2014 Ja omkring 10 af de lange... bilen er 20-21år gammel så meget mere får man ikke for sådan en vogn smiley
    Hvis du mener den er meget mere værd så behold vognen og nyd den er rustfri og forhåbentlig kan køre mange år endnu smiley


Kommentér på:
Golf 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce