{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

TRYK PÅ C20NE MOTOR HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Goddag derude .

jeg har en vectra a med denne opsætning Der er Mont. Lexmaul indsugning skarp knast 4-2-1 udstødning og boxen er chippet..

og nu ville jeg gerne smide en form af tryk på den turbo eller kompressor .

Hvad er den billigeste måde/den nemmeste måde , evt nogle forslag til og få flere hk ud af den . Dog holder jeg fast i at det skal være en c20ne motor da jeg syntes det er en stærk maskine . og har ikke pengene til en c20let motor alligevel og gider heller ikke en c20xe motor da jeg syntes den er sløv og bruger en masse benzin mvh ..

På forhånd tak (: .

wir leben autos!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRYK PÅ C20NE MOTOR HJÆLP
  • #1   30. jul 2014 Du kan sagtens bygge trykladning på en C20NE
    Men du skal jo regne med at du skal have lukket motoren op og have lavet om i de indre organer, da jeg ellers ikke tror det vil holde


  • #2   30. jul 2014 + at du skal have noget ordenligt motorstyrring på til det

    du skal nok regne med mellem 15-20.000 hvis det skal gøres ordenligt


  • #3   30. jul 2014 hmm jeg gør det hele selv har værkstedet osv til den

  • #4   30. jul 2014 Yeps, den pris er skam hvis du gør det hele selv smiley

    Jeg kan give dig et eksempel.
    De dysser jeg bruger på min Ascona med Turbo koster 1400.- pr stk.
    min motorstyrring koster 8000.-
    Stempler koster 1000.- pr. stk

    osv. osv. smiley

    Man kan sagtens bare klaske en turbo på siden af motoren og så sjusse sig frem til hvor meget benzin den skal have, men så holder den ikke ret længe


  • #5   30. jul 2014 En standart c20ne kan holde ok.
    Med kun 0.3 bars lade tryk. Og det kan godt mærkes

    Kommer man over det på standart motorstyring
    Begynder den og få tændings banken ved høje omdrejning og ved sej træk.

    Det er prøvet. Og vi prøvede og skrue op til 0.6 bar.
    Det iunne mærkes. Men der holdt motor ik længe.

    Pga forkert blandings forhold. Så enten røg et plejlstange gennem blokken eller stemplerne smeldtede.


  • #6   30. jul 2014 søndejyden 0.3 bar er også fint bare en 10 20 hk og noget mere moment så jeg tilfreds . har du evt nogle forslag eller råd ? . hvad jeg evt skal købe af ting , hvad jeg skal gøre osv. jeg er gammel opel/bmw tosse . jeg har et vectra a projeckt og ville gerne have det skal blive noget anderledes . ville gerne undgå de der 16v motor . ville gerne køre den gammle 8v stil mvh

Kommentér på:
TRYK PÅ C20NE MOTOR HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce