{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Kigger på ny bil {{forumTopicSubject}}

Så tager jeg til Silkeborg i dag for at kigge på ny bil smiley

http://www.bilernes-by.dk/indhold/CarInfo.asp?ID=263202551&Pos=0&biltype=&Fabrikat=Audi&Model=TT&Variant=&Motor=&fuel=&pris=&km=&aargang=&forhandler=&kviknr=Indtast%20kviknummer&x=&Submit=

Bare rolig, forlader ikke folden smiley Og der går nu nok også lige et par måneder endnu før det kan komme på tale med den nye, men jeg VIL have den. Helst i sort naturligvis, men det er sgu den eneste TT 3.2L V6 der er til salg i Danmark så udvalget er ikke ligefrem det største.

Omend jeg ikke bryder mig om udseendet på MK2'eren, så kan man alligevel få det lidt underligt når man ser at jeg ville kunne få en fabriksny MK2 til samme pris - omend den lille version naturligvis smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kigger på ny bil
  • #1   9. apr 2007 Enig! smiley

    Jeg kunne desværre ikke prøvekøre 3.2'eren da jeg kom derud, den stod stadig på 1. etage og de var lidt for underbemandet til at kunne nå at få den ned. Sælgeren tilbød mig at han gerne ville tage den ned for mig, men jeg kunne godt se at det var en noget større operation, så jeg tilbød at komme en anden dag. Har en aftale tirsdag - glæder mig satme til at høre den og få den prøvekørt smiley


  • #2   10. apr 2007 I'm in love... Nu skal der satme lige arbejdes igennem et par uger og så skal bilen opgraderes hurtigst muligt smiley

  • #3   11. apr 2007 Jeg har brug for lidt hjælp.

    Jeg vil ha den bil. Min fornuft siger mig imod. Jeg har brug for argumenter for/imod.

    Jeg har i forvejen en pisse lækker TT, vidunderlig bil. Jeg har ikke hverken 3.2L, Quattro, DSG, Concert, Xenon, org. Navi, 18kkm på klokken, perfekt luxus kabine, dobbelt udstødning, FIS, perfekt velholdt bil + service hæfte, sportssæder, 2005 model med dertilhørende facelifts.

    Hvis jeg skal købe den bil så kan jeg få ca. 300k for min egen hvilket er mere eller mindre hvad jeg gav for den, minus det alarm værk jeg har fået installeret - altså er det meget fornuftigt og det er ikke et issue at jeg kun har haft min nuværende i 2 måneder.

    Den nye koster dog lige 350k herudover, er det det værd? Der er ingen tvivl om at det er penge ud af vinduet og at den mister værdi, men hvor meget? Vil jeg kunne sælge den for 500k om 2 år + 40kkm? Hvor svært er det at sælge sådan en bil til over en halv mil, vil jeg risikere at skulle have pengene hængende i et år før jeg kan sælge den? Forhandleren har haft den holdende i 4-5 måneder indtil nu.

    Jeg har lige haft fat i forsikringen, de vil forsikre den til 28k årligt med kvartalsvis betaling, det er jeg satme tilfreds med set i betragtning af at vi taler en bil til 650k, 250HK og jeg er 21 år med kun et enkelt års anciennitet - så det er heller ikke et issue.

    Hjælp mig. Overbevis mig. Eller kom med nogle åndssvagt gode argumenter for hvorfor det er et hovedløst køb.


  • #4   17. maj 2007 TT'en med V6 er den SEJESTE model der findes!!!
    Overvejede stærkt selv at købe den........men den bliver sku' for dyr. Hvis det ikke er nok så kig lige forbi hgp turbo. De laver et sindsygt sæt med bi-turbo 530hk !!!!!
    Så er du i top 5 over hurtigste biler i danmark.
    Har selv en V6'er i min A6'er. Jeg ved godt det SLET ikke er samme motor, men det lyder altså godt!


Kommentér på:
Kigger på ny bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce