{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Nødvendige dele til Volvo 240 turbo. {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

er ved at sætte turbo på min 244 (karburator). Er der noget problem i at køre med min nuværende strømfordeler og alm. udstødning når turboen er monteret? Det vil i så fald være indtil begge dele er fundet/købt...

-sig forresten gerne til hvis det er noget der ligger på jeres hylde og samler støv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nødvendige dele til Volvo 240 turbo.
  • #1   26. jul 2008 heeY du kan jo altid kontakte Søren ude i Stenløse( www.spare-parts.dk) han har ALLE de dele man skal ha til turbo' motorene smiley

    men neej , så vidt jeg ved kan du godt køre strømfordeleren smiley


  • #2   26. jul 2008 det kan godt køre med den org. strømfordeler, men den vil med sikkerhed tændingsbanke, og mener også der skal et 2,5 tommer udstødning til. Den turbo strømfordeler laves ikke mere, så der skal du finde en brugt. men kontakt mig da lige, for har alt hvad du skal bruge;-)

  • #3   27. jul 2008 Du skal passe rigtig meget på med den oprindelige strømfordeler, da den slet ikke er beregnet til at regulere tændingen efter hvor meget motoren belastes, da den er oprindeligt er tænkt til undertryk i indsugningsmanifolden og nu kommer der pludselig tryk i stedet for og så avancerer den tændingen den helt anden vej.

    Du skal selvfølgelig have et forrør der passer på turboen. Ellers kan du godt køre med et alm. udstødningssystem, dog er det anbefalesesværdigt at køre med et af større dimension og kun med en lydpotte.


Kommentér på:
Nødvendige dele til Volvo 240 turbo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce