{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Større Bremser... {{forumTopicSubject}}

Heysa alle på kanalen... ;D Jaeh jeg har den dejlige vogn af en Skoda Octavia, men jeg har tit overvejet at smide nogen større bremser på, både foran og bagved, arbejdet er ikke noget problem da jeg er Mekker til dagligt, og har rig mulighed for at lave det forskellige steder... Spørgsmålet er bare, hvor meget skal man informere Told og skat omkring? Eventuelt hvad kan en synsmand sige til at man f.eks skifter det ud med bremsesystemet fra en Rs model, med noget bremseskiver bagpå mm...

Håber der er nogen der ved noget omkring det, eller hvor man kan finde ud af det...

På Forhånd Tak..

Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større Bremser...
  • #1   4. mar 2009 min har fået rs bremser siden jeg købte den, da fjolset jeg købte den af påstod a det havde han skiftet, men havde han ikke, så blev jeg skuffet og så anskaffede jeg mig det selv og smed det selv på.
    jeg sagde det bare til syns manden som jeg kendte igennem mit arbejde og det blev dokumenteret som konstruktive ændringer.
    jeg gav intet for det.. om det var fordi jeg kendte ham vides jo ikke;)
    men jueg havde også skive bremser på i bag inden jeg satte større på;)


  • #2   6. mar 2009 Jeg har os haft større bremser på min Skoda, som nu er død. Jeg tog et komplet sæt bremser fra en Audi A3 og flyttede over, skal lige være opmærksom at der os skal nye bremsekabler bagpå og bremseslange/rør, hvis du sætter skivebremse over. Hvis du mangler bremser har jeg mine liggende som er ny renoverede med nye skiver og klodster hele vejen rundt. foran skal man os have spindel med. Det eneste du skal være opmærksom på ved at skifte fra tromle til skive i bag er at de nok koster 2 nye hjullejre, da disse plejer at gå til når man skal have ankerplader af.

    Jeg fik forøvrigt min synet med bremserne og sænket 60/50 med gul koni på og synsmanden behøver da ikke at vide hvad bremser der sidder på.


Kommentér på:
Større Bremser...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce