{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  latterlig dom...
  • #1   28. apr 2011 fuck hvo det bare for landt ud

  • #2   28. apr 2011 ARRRR hvor lamt

  • #3   28. apr 2011 Hvad sker der for det retssystem...???

    De er jo fulstændigt forskruet oppe i knoppen!!


  • #4   28. apr 2011 Det er sku for dårlig . så nu må man ikke være sød mere

  • #5   28. apr 2011 nej og hvis han var blevet holdende ved den rampe så ville han jo os få problemer det er squ for langt ude

  • #6   28. apr 2011 Hmm.. står der ikke nogle steder noget om en "flinke regel"???

    du må godt flytte din bil 45km eller køre en time ... det kaldes "færge regel"... men 50m.... så koster det penge...

    Hvor fan. er vi snart henne?????


  • #7   28. apr 2011 Det er helt ude af proportioner...

  • #8   28. apr 2011 hvis bare alle chaufføre i danmank kørte som vilde dyr i en uge og jeg mener virkelig alle så kunne det være at alle andre kunne se hvor umage vi gør os med at overholde lov til hverdag men nej nej små forkneppet politi mænd som fik tæsk på de 7 folkeskoler de gik på skal nu vise at de rigtig har fået magt og især over for den lille mand i samfundet og det pisser mig sku af

  • #9   28. apr 2011 Jeg syns sgu det iorden...


  • #10   28. apr 2011 martin h ?`hvordan kan det være iorden syntes virkelig det er for langt ude !! manden var jo bare venlig mod de andre chauffører og forresten hvad så med de chaufører som har holdt hvil på en færge må de bare tage færgen hjem igen fordi deres hvil ikke er færdig eller ?? det sq da for sygt

  • #11   29. apr 2011 Undskyld mig, men det står da i reglerne at hvis du påfører på skive eller udskrift at du har flyttet bil af en særlig årsag (at du holder i vejen), så godtager politiet den.

    Hvis du ikke gør, så klapper fælden.

    Men uanset så er det et LATTERLIGT højt beløb for utrolig lidt.
    kørehviletiderne er en kæmpe joke, og det er en ren pengemaskine. Måske EU og Danmark burde stramme røvhullet op og lave de bødetakster gældende for personbiler også.

    GØr det til en prøveperiode, at hvis en bilist overhaler indenom, kører for tæt, kører for hurtigt, kører for langsomt, dytter, eller generelt bare er til gene så skal fører ind og sidde eller betale en bøde på 15000 kr, hans mor og far skal betale 30000 kr og så mister personen kørekortet i 3 år.


  • #12   29. apr 2011 Jeg er total mundlam! Ander ikke hvad man skal sige der findes ingen ord for hvor fuckt dette lorte land og deres love og systemer er!

  • #13   29. apr 2011 Syntes sku oz det er helt ok. Så svære er de regler heller ikke at overholde og som Kenneth C så rigtig siger findes der måder det kunne havde været gjordt lovligt.

    Ville gerne indrømme at beløbet ikke hænger sammen med hvad han har gjort men, lov er lov.


  • #14   29. apr 2011 Det er satme i orden det der. Man har dælme ikke for mange brikker hjemme hvis man piver over det. Enhver ved squ da at man ikke skal regne med at nå at holde sin pause ved rampen, medmindre man har en klar aftale med lagerfolkene.

    Hvis jeg holder ved rampen og holder pause der, flytter jeg også bilen selvom der er 5 minutter tilbage. Er det indenfor 2-3 minutter jeg mangler, plejer jeg at snakke mig ud af det, og inden man er færdig med at snakke om det, så¨er tiden som regel gået alligevel.

    Og jo, vi kan da godt blive enige om at det ikke udgør nogen trafiksikkerheds risiko, men nu er det bare sådan at reglerne er som de er - og har været det længe efterhånden.


  • #15   30. apr 2011 Dommen er i orden, men straffen er helt ude i hampen... han har brudt loven, og med så mange år på bagen burde han kende reglerne bedre... Men bøden samt frakendelse af kørekortet er sgu liiige at stramme den...

  • #16   30. apr 2011 Jamen er der nogen der har jamret over, at han er dømt skyldig???

    Det tror jeg ikke, det er da udelukkende straffen der fokuseres på - Tør nu øjnene piger og sæt jer ind i hvad det handler om.


  • #17   3. maj 2011 Finn

    Det er nævnt et sted i politiets vejledning. Men man godtager særligt presserende tilfælde og det kan det her vel næppe siges at være.


Kommentér på:
latterlig dom...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce