{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.977 visninger | Oprettet:

Skift af nummerplade lys, kabinelys og bagagerums? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har modtaget nogle LED pære som jeg gerne vil have på som nummerpladelys... Nu er problemet blot at jeg ikke aner hvordan jeg overhovedet kommer ind til at kunne skifte nummerpladelysets pærer.?

Kan nogen forklarer det.?

Derudover hvordan man skifter interiør loftlyset? Er det bare med en skruetrækker og få "klipset" loftlyset af? Plus hvilken pære der sidder i loftlyset?

Derudover bagagerumslyset? Hvilken pære det er og hvordan man kommer ind til at kunne skifte den?

Det drejer sig om en Kia Picanto fra 2009... Den 1,1 (der var kun en motor i de årgange) og det er en exclusive..

Den er fra februar 2009...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af nummerplade lys, kabinelys og bagagerums?
  • #2   31. aug 2011 Ja lidt flabet men det går nok ...

    Men altså jeg tænkte hvis nu nogen havde selv skiftet sine pærer førhen kunne de snildt skrive hvilke det er... og godt nok skriver du pinol og de findes i flere str af hvad jeg ved... Jeg ville helst blot undlade at åbne og kigge hvis nogen kunne hjælpe mig...??

    Jeg ved desuden hvad lys nummerplade lys er... de andre vidste jeg ikke..

    Men det kunne stadig være rart hvis nogen kunne fortælle hvordan man nemmest kommer ind til de forskellige pærer? Fordi vil nødig ødelægge noget og især ikke ridse nogle steder fordi jeg ikke har prøvet det før...

    Desuden mener jeg ikke at lidt mere aktivitet skader herinde... selvom den ikke er lige relevant hver gang...


  • #3   31. aug 2011 Jeg tænkte nemlig på at bestille pærerne der skulle bruges før jeg åbnede... så når jeg havde de nye pærer i hånden kunne jeg skifte dem en gang for alle... men for at kunne bestille skal man også have specifik viden om pærerne...

  • #4   2. sep 2011 Er her virkelig ingen der ved hvordan man skifter loftlys?
    Og nummerpladelys?

    Bare en kort hjemmelavet vejledning til hvordan man gør ville være alletider smiley


  • #6   2. sep 2011 loftlys er bare en skruetrækker, og klikke den fri ...


    ved ikke med nummerpladelys, har lige været ude og kigge, der står på det plastik hvilken pærer der er i smiley


  • #7   2. sep 2011 skrev lige på google.dk "skift nummerpladelys på picanto" og fik flg. link:
    http://kiaklub.dk/viewtopic.php?f=10&t=818


  • #9   2. sep 2011 haha, ja smiley eller med et brækjern smiley

  • #10   3. sep 2011 Lækkert... kan godt forstå dig nu CHIMP.. Var ude... godt nok før jeg læste jeres indlæg.. var sq ved at ødelægge loftlyset fordi jeg på nogle biler har set nogle tage loftlyset af... Men de tager ikke hele glasset af men hele lygten og sådan kommer de ind - Jeg prøvede også hele lygten indtil jeg opdagede hullerne i glasset så var det lige til... Men tæt på at ødelægge det :S.. HAHA..

    Og hvad angår nummerpladelyset ved jeg nu hvilken pære det er og venter på at de kommer hjem så skal jeg skifte dem... Men bare helt indersiden af og så kommer man vidst ind... Jeg fik også set det link på igennem google men håbede det kunne være nemmere men det virker som om umuligt at kunne komme ind "udefra" ellers kunne det være nemmest self...

    Men tak for hjælpen... Jeg glæder mig til pærerne og håber ikke de sender forkerte pærer fordi det har jeg oplevet før og er godt nok kedeligt...


  • #11   3. sep 2011 Tak igen... Men for at være helt besværlig... Prøvede nemlig at komme til bagaerumslyset men det virkede sårbart og kunne ikke få mig til at brække det op med skruetrækkeren... Så ville blot lige hører om det bare skal brækkes op med skruetrækkeren og er det uanset hvilken side man gør det fra.? altså på lygten er det som om den er fast fra den ene side nemlig...

  • #13   4. sep 2011 Okay du mener nok nummerpladelyset...

    Fordi her er ingen synlige skruer ved bagagerumslyset.. :S


  • #15   7. sep 2011 hold kæft hvor er det lige til... var bare for nervøs da jeg til dagligt aktuelt intet har med biler at gøre :D... Men mange tak skal i have for hjælpen smiley

  • #17   17. sep 2011 Drenge nu er jeg måske dum i nogens øjne, men kan seriøst ikke få skiftet nummerpladelyset...

    Jeg har åbnet og prøvet at skrue udefra - Det går ikke...

    Så åbnede jeg klappen og tog plastik af fra indersiden med 4 skruer og hive lidt... Derefter tog jeg stikket til nummerpladelyset af, men kan ikke komme ind til pærerne... Jeg har hevet i den hvide plast de sidder i men den vil ikke ud... Hvad skal jeg gøre?

    Jeg er ved at blive godt tosset....


  • #18   9. okt 2011 Fik du det skiftet?
    Jeg har lige sat LED nummerplade lys i min bil, tog ca. 10 min. at skifte


  • #19   9. okt 2011 Hej jeg har skiftet det... hold kæft hvor jeg grinte da jeg fandt ud af at den som pæren sidder i blot skal drejes rundt for at få af :)...

    Jeg har ellers inden hevet en del i den haha..


  • #20   9. okt 2011 ja nemlig ..... ikke så svært smiley

Kommentér på:
Skift af nummerplade lys, kabinelys og bagagerums?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce