{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Octavia 1 undervogn.. {{forumTopicSubject}}

Heey folkens.. Ville lige høre om i havde noget kendskab med sænkning af sån en bil..
Bilen er standart, dog med bbs LM fælge 18x8 for og 18x9 bag, og RS front..
Jeg har selv kigget på de fjedre her:

http://www.bilstyling.dk/skoda/octavia-sedan-1u-1u2-/1-6-benzin-102-hk-4-cyl-/undervogn/kw-fjedre-35-mm-35-mm.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Octavia 1 undervogn..
  • #1   22. maj 2012 hvorfor køber du ikke en gevind undervogn? (:

  • #2   22. maj 2012 Regner ikke med at jeg skal skruge den op og ned hele tiden, for det ruster fast alligevel.. Såå kan lige så godt smide fjedre på den, og spare de penge.. smiley

  • #3   23. maj 2012 det ruster da ikke fast, hvis du spørger for at rense gevindet en gang i mellem (:

  • #4   25. maj 2012 Kørte faktisk med en gevind fra NV autodele i varde (til vores passat stc. GT) og den sad på uafbrudt i 2½ år før vi slogte bilen og da virkede den fint stadig.
    Eneste jeg gjorde var og sprøjte lidt FK gevind spray på gevindet hver 3,4 eller 5 måned, når jeg lige nussede lidt om bilen.

    Men jeg ville også klart vælge en fast sænkning, for og beholde komforten i undervognen, specielt med en 9" bagi.
    Den bliver som en gokart og køre i. Kanon og køre sjov i, men ulidelig på langture og i dagligdagen.
    Har selv valgt fast sænkning til vores octavia, når fælgene er rettet op.


  • #5   25. maj 2012 Men tag og køb dine fjedre på ebay, det kommer kanon hurtigt og der er kanon mange og vælge i mellem.
    Bruger selv ebay til stort set alt i reservedele og tuning.


Kommentér på:
Octavia 1 undervogn..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce