{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Ny mobil {{forumTopicSubject}}

Godaften drenge smiley
Jeg står og overvejer om jeg skal købe en ny mobil. Da jeg er godt træt af at min samsung er så langsom og dør for strøm 3 gange om dagen.

Jeg vil købe mobilen på afbetaling da jeg lige er skiftet til oister. så køber den igennem dem.

Men kom med nogle bud på hvad i syntes er en fornuftig mobil..

Har selv haft kigget på Sony xperia z2 og Lg g3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   6. jul 2014 Jeg var sprunget på en iPhone, om så det var en 5/5S. Den er formentlig hurtigere end din Samsung, på ingen måde langsom, og så dør den i hvert fald ikke tre gange om dagen. Har kun hørt godt om LGs nye G3 og tilmed Samsungs S5, men har dog ingen erfaring med dem.

  • #2   6. jul 2014 Har haft iphone før. Er ikke så stor fan af dem mere da alle har den og mulighederne for at tilpasse den efter ens egne behov er meget begrænset. Så iphone bliver det ikke i denne omgang i hvert fald smiley

  • #3   6. jul 2014 Jeg skiftet til en nokia Lumia 925 november sidste år og blev simpelthen så glad for den men på mærkelig vis var skærmen ødelagt en dag jeg tog den op ad lommmen, den var ellers virkelig slidstærk og tabt en del gange så besluttet mig for at skifte til den nye (dengang) lumia 1020 som bestemt heler ikke skuffede synes dog den nye 1520 eller hvad den hedder er ALT stor skærm over 6"

    men 1020 er en virkelig lækker mobil og kamera er efter min mening det bedste mobil kamera på markedet med hele 41mega pixel og en rigtig linse der ruller ind og ud (inde i telefonen) når man forkusrer og zoomer


  • #4   6. jul 2014 Jeg har fornyligt fået en xperia Z2 og kan varmt anbefale den.
    At den er vandtæt og den har extrem lang batterilevetid er kun et plus.


  • #5   6. jul 2014 Okay. Har godt set på nokia. Men syntes bare ikke de er noget for mig.
    Sonyen har jeg kun hørt godt om smiley


  • #6   6. jul 2014 Har selv HTC One m8, og den spiller bare max, god kvalitet, som også føles lækker med helstøbt aluminium smiley

  • #7   6. jul 2014 Alt med mobiler er jo en smagssag og heldigvis kun helt op til dig;-)

    men de laver nogle lækre telefoner og deres trødløs opladning fungerer fint har en holder i bilen hvor den lader trådløst igennem skide smart og slippe for ledninger;-)

    og et andet kæmpe plus er at GPS delen fungerer virkelig godt og der kan så vidt jeg ved downloades kort til hele verden og det er GRATIS har dog kun til Europa og så virker der UDEN forbindelse til internettet som er et krav på iPhone og google smiley


  • #8   6. jul 2014 Ja det er rigtig. Men at den har windows trækker dog så meget ned fra min side.
    M8 har jeg os hørt meget godt om og havde helt glemt den :-). Må lige tag et kig på den når jeg får tid smiley


  • #9   6. jul 2014 Står selv i samme situation... Ny mobil da den gamle er blevet for langsom.... Plus knægten så kan bruge den gamle til at spille på....

    Men jeg skal ha mig en nexus 5

    Bedste mobil til pengene ganske enkelt!!
    http://youtu.be/dMPXeC5SE20




Kommentér på:
Ny mobil

Annonce