{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil
  • #1   19. jun 2013 Jeg var træt af fejlene på Android med glad for at man kunne lidt mere, men fandt også ud af at det mere man kunne, brugte jeg ikke..

    Jeg er træt af "dumme" software designmangler på iPhone, men glad for at den er pisse nem og bruge.

    Der er fordele og ulemper ved begge dele men jeg har min telefon som et dagligt arbejdsredskab og der skal den bare virke hver gang og så er det ikke så vigtigt om jeg kan rode længere inde o boksen eller ej.


  • #3   19. jun 2013 Har lige købt en Asus Padfone infinity, og fuck hvor er den lækker. Android bliver bedre og bedre, hvis jeg skulle gå væk fra android ville jeg købe en Windows mobil. Køber aldrig en iPhone, apple er virker for mig, som et super arrogant firma, der ikke tror på intelligente forbrugere.

  • #4   19. jun 2013 Jeg har en Nokia Lumia 920, det er en super fed mobil, og det hele virker.
    For mig er den mere stabil og færdig end android, og mindre irriterende end iOS.

    Bevares, der er stort set ubegrænset frihed i Android, selvom det ses som en fordel, så er det samtidig den største ulempe.

    Jeg kan personligt ikke bruge iOS, det er vanvittig belastende at skrive en besked, og den er alt for simpel og kedelig til min smag. Så indtil videre foretrækker jeg WP8


  • #5   19. jun 2013 Jeg har lige skiftet iphone 4 ud med den nye HTC One.
    Den er sku lækker og hurtig, hvilket iphone ikke var til sidst.

    syntes nogle gange at Ios marked er bedre en Google play marked, men ellers savner jeg ingenting fra iphone af. og så syntes jeg sku det er skide irriterende at alt du skal have over på din iphone, pånær billeder, skal igennem itunes. det var jeg sku træt af.


  • #6   19. jun 2013 Brian D
    Jeg deler din frustration ang. at skrive..

    Jonas A-V
    Ja på netop det punkt med at man ikke kan "gemme" diverse ting, uden at det er igennem itunes, er noget bæ.

    Men giv din HTC et halvt år, så er den desværre også sløv smiley


  • #7   19. jun 2013 hvordan kan den være sløv efter et halvt år?

  • #8   19. jun 2013 Det bliver det meste it udstyr, det bliver fyldt op med dels alt det crap du smider på den (e-mails, billeder, sms/mms, filer etc.) og så laver den jo også en del intern loggin og det sløver også.



  • #9   19. jun 2013 jo, men de sidste 4 mobiler jeg har haft, har det kun været iphone 4 der har været sløv, ingen af de tidligere htc modeller jeg har haft, har været sløvere syntes jeg ikke.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #10   19. jun 2013 Jeg har en nokia n9 nu, og skal meget snart ud og ha en anden mobil, det samme skal konen også, hendes n9 er lidt ældre end min, men den har der virkeligt været bøvl med... Jeg har så fået en rimelig billig padfone 2 på hånden. Er det så godt eller skidt? Konen er totalt forblændet af iphone, så det bliver nok sådan en til hende...

  • #11   19. jun 2013 På WP8 slutter jeg bare min telefon til som USB-drev, så kan jeg overføre de ting jeg vil, men sådan er det vel også på Android smiley

    iOS er slet ikke noget for mig, men har da prøvet det fra tid til anden, og iTunes er en af de værste ting ved det.


  • #12   19. jun 2013 Jesper, jeg kan klart anbefale ASUS telefoner, har aldrig oplevet android køre bedre. Har tidligere haft Motorola og LG, og de er bare ikke nær så gode

  • #13   19. jun 2013 Og det er fedt at man kan bruge stationen som lader, når man er på farten

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #15   19. jun 2013 Den har bare en skade, den jeg har kig på, men prisen er så også derefter... Jeg har haft en LG optimus 2X, men den blev solgt igen, det var ikke til at finde ud af... Men jeg er alligevel også ret hooked på en lumia 920 og deres trådløse opladning og andre fede features... Det er sgu svært at vælge...

  • #17   19. jun 2013 Trådløs opladning virker nu fint nok, men jeg bruger ligeså ofte ledningen smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #18   19. jun 2013 Det er et eller andet ubeskriveligt fedt ved den feature, men ikke et must.. Men hvordan kører det WP8, er der nogen problemer med de forskellige mobiler der kører WP8?

  • #19   19. jun 2013 Det er blande hvad man hører om WP8, nogle er rigtig glade, andre kan ikke lide det

  • #22   19. jun 2013 Thomas >> Nu er det jo ikke forbindelsen til telefonnettet, men en anden måde at oplade telefonen via induktion.
    Det virker ganske godt, og det er da nemt man ikke skal håndtere ledninger mv.

    Men generelt set så købte jeg ikke mobilen for den trådløse opladning, jeg købte den fordi jeg syntes WP fungerede godt, jeg havde Nokia Lumia 800 før, og var ikke i tvivl om min næste telefon da Nokia Lumia 920 kom.
    Jeg har på ingen måde fortrudt opgraderingen, Lumia 920 virker bare, og jeg har ingen problemer haft med den.


  • #23   19. jun 2013 Har os en Lumia 920, men den eneste problem jeg har ved den er at den har alt for få apps. alle de tideligere apps jeg havde på min LG Optimus 2x findes overhovdet ikke til nokia smiley

  • #24   19. jun 2013 Må indrømme jeg mangler overhovedet ingen applikationer, jeg har alt hvad jeg skal bruge til Windows Phone, og mere til, men jeg lever så lykkeligt uvidende om hvad jeg går glip af smiley Og man kan have en WP uden at skulle taste kreditkort nummer ind, det er næsten det bedste af det hele smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #25   19. jun 2013 Jeg læste lige en anmeldelse af padfone 2, og der stod noget med at lader og stik ikke var "standart" og at den laver en hard reset / reboot ved videooptagelse i 1080p... Hvad er det med laderen? Den mangler nemlig til den jeg har kig på...

  • #26   20. jun 2013 Padfone 2 laderen er lidt bredere end micro usb, men du kan godt bruge micro usb til den, stikket vil bare sidde lidt løst.
    Læste om den på mobilsiden, men kan ikke lige finde artiklen


Kommentér på:
ny mobil

Annonce