{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Ja tænk engang;-) {{forumTopicSubject}}

Der sidder 3 mænd højt oppe på et etage byggeri, en er italiener en mexicaner og en Blond fyr, de skal til at spise deres frokost, Italieneren åbner sin madkasse og siger, arhh ikke pasta igen, hvis jeg een gang mere får pasta med som frokost, begår jeg selvmord,
Mexicaneren åbner sig madkasse og udbryder, arhh buritoes igen, hvis jeg een gang mere får buritoes med som frokost, begår jeg selvmord, den Blonde fyr åbner sin madkasse og udbryder, arhh skinkesandwich, hvis jeg een gang mere får skinkesandwich med som frokost, begår jeg selvmord!

Næste dag da det bliver tid til frokost sidder de 3 mænd sig hen for at spise, italieneren åbner sin madkasse og ser pasta, han smider den og hopper ud over kanten, Mexicaneren åbner sin madkasse og ser en Burito, smider madkassen og hopper ud over kanten, den Blonde fyr åbner sin madkasse ser en skinkesandwich, smider den og hopper ud over kanten.

Ved den fælles begravelse, stå de grædende enker, Itallienerens kone siger, havde han dog bare sagt han var træt af pasta, så havde han aldrig mere fået det, Mexicanerens Kone siger, ja og havde min mand bare sagt hvor træt han var af Buritoes, så havde han aldrig mere fået det, da kigger alle på den Blonde fyr's kone, Hvad!?!? I skal ikke kigge sådan på mig, Bjarne smurte selv sin madpakke !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja tænk engang;-)
Kommentér på:
Ja tænk engang;-)

Annonce