{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Efterlysning {{forumTopicSubject}}

Hvis i ser eller høre noget om denne crosser må i meget gerne kontakte mig!!
Da den blev stjålet fra mig af en da jeg skulle sælge den!.?? Den blev stjålet ude i (Brøndby nord vej ved p pladsen ud for nr 92) så kig efter hvis i er ude i det område!!

Det er også blevet meldt til Politiet og de vil også kigge derude efter den / de pågældende personer der gjorde det!!

Håber at nogen derude har hørt eller set noget til den så den kan komme tilbage så jeg kan få den solgt på en ordentlig måde i stedet for nogle idioter som stjæler den..

Det er en crosser af mærket Xmotos og er på 125cc med 4 gear og den er fra 2009

Kontakt også gerne Politiet 114 hvis i ser den kører rundt så de kan blive stoppet

Kan kontaktes her på Facebook eller på mobil 52303281

Mvh Phillip
DUSØR GIVES


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning
  • #1   27. mar 2016 Stjal de den under prøvetur, eller?
    Holder øje i Roskilde og Hvidovre.


  • #2   27. mar 2016 Den blev startet op så han kunne høre den, så sprang han på den og kørte


  • #3   27. mar 2016 Hold kæft et svin..
    Har du et signalement af ham der gjorde det?


  • #4   27. mar 2016 Den typiske opskrift mørk hudfarve,kasket,dynejakke, ca 175cm.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #7   27. mar 2016 Ja jeg gad ikke engang starte den op hvis saelger ikke havde det fulde beloeb i kontanter.Og han kom ikke i naerheden af den foer jeg havde dem i haanden.
    Vil da haabe du finder den,men det blir nok laerepenge...
    Bank ham gul og blaa hvis du finder ham smiley


  • #8   27. mar 2016 Ja så var du ikke en jeg ville handle med... smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #9   27. mar 2016 Mig ?

  • #10   27. mar 2016 RSP 36 kan love dig han får på munden hvis jeg finder han.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #11   27. mar 2016 Ja det vil jeg sgu haabe smiley

    Buggi,naeste gang du skriver en kommentar til en eller anden er det maaske en god ide at skrive hvem den er til smiley


  • #12   27. mar 2016 RSP 36

    Hvem tror du....??? Det er jo skrevet lige efter din kommentar..

    Der er vel ikke mere at uddybe...

    Men ok, du ville aldrig få kontanter af mig i hånden før vi har lavet en handel..., og tror nu også mange andre har det sådan, man er nu nødt til at afprøve og tjekke det man vil købe, det gør du måske ikke selv... ???

    Man kan sikre sig på mange andre måder, så man ikke bliver snydt,
    Billeddokumentation på den persom man handler med, og som nogen har skrevet, så kan man låse det man sælger, og skal man sælge en bil, så tager man selvfølgelig med på prøveturen..

    Men at aflevere penge til en man ikke kender, som har noget til salg, som jo også bare kan være væk, når man kommer tilbage er da også idioti af største grad....

    Men det er da godt man kan debatere meninger, og du er kommet med din, og jeg er kommet med min, og så er den vel ikke længere... BUM


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #13   27. mar 2016 Og hvordan kunne jeg se at du ikke skrev den imens jeg skrev min kommentar ?
    Hvad betyder BUM ? At du automatisk har ret og at du er for arrogant til at indroemme du har taget fejl ?
    Men maa grine lidt af at du kalder dig selv idiot,det er da ok smiley


  • #14   27. mar 2016 RSP 36

    BUM er jo bare at du er kommet med din mening og jeg er kommet med min....

    Orker da ikke bruge dagen idag på at diskutere med dig, og især når du ikke kan læse hvad det er man skriver...

    Hvem har skrevet noget ang. handel ud over dig... ?????????

    Hvad er det jeg skulle indrømme hvor du mener jeg har taget fejl at det jeg skrev til at starte med.. ?????????????

    Hvor er det jeg skriver at jeg er en idiot.. ???????

    Vi må oprette et forum heringe for dem som ikke kan tåle en smule modstand, og som nok er på stoffer eller lign,,, for syntes dine kommentaere er helt hen i hegnet....
    Der er ingen sammenhæng imellem det jeg skriver og det du kommenterer på, altså det jeg skriver....

    Du må have held og lykke med fremtidige handler, hvis du vil kræve kontanter i hånden inden folk må tjekke det du har til salg, og det var egentligt det jeg kommenterede på til at starte på, da det var dig der kom med kommentaren...

    Og nej du havde skrevet, for ellers kunne jeg jo ikke læse det... Jeg tager ikke så lang tid om at skrive...


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #15   27. mar 2016 Indlaegget foer mit ?

    Men at aflevere penge til en man ikke kender, som har noget til salg, som jo også bare kan være væk, når man kommer tilbage er da også idioti af største grad....
    Skrev du.

    Saa maa du jo ogsaa vaere en ligesaa stor idiot hvis du lader en koere proevetur paa din mc uden at tage pengene som pant og haabe at han kommer tilbage ? Du kan da forhaabentlig godt se at det er det samme ?

    Men haaber da at du kun moeder aerlige mennesker hele dit liv,tror dog bare at du bliver skuffet.Pas paa dig selv og din pengepung derude smiley



  • #16   27. mar 2016 Opret en annonce med en lign. crosser, men en anden bruger på DBA...kan jo være du er heldig at vedkommende henvender sig igen. Så er det jo bare at lokke ham i fælden.

Kommentér på:
Efterlysning

Annonce