{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Jon C
Jon C
Tilmeldt:
25. jan 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Efterlysning {{forumTopicSubject}}

Vores ny Opel Insiginia er blevet påkørt af et svin som ikke lige har gidet at lægge en lille seddel så vi kunne finde ud af tingene indbyrdes.
Hvis nogen har set noget og kan give afgørende oplysniger gives 1000 kr i dusør.
Og hvis tumpen selv læser det her kan jeg kun opfordre til at melde sig selv.
Sagen politianmeldes....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning
  • #1   9. sep 2018 Måske smart og skrive lidt om hvor det er sket, hvornår det er sket og den slags smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   9. sep 2018 Tja tid og sted var nok en god start.
    Fatter slet ikke at du laver dette indlæg inden du melder det til politiet,er det ikke lidt bagvendt ?
    Held og lykke med at finde "svinet" hvis han/hun da er det.


  • #3   9. sep 2018 Ligner lidt, at modpartens bil har bakket ind i Opel Insiginia. Hvor modparten har ramt nummerpladen med anhængertrækket. Øv hvor træls smiley
    Det er vel heller ikke være end, at nummerpladen skal rettes ud. Kan ikke umiddelbart se flere skader på bilen????. Men træls er det da....


  • #5   9. sep 2018 har selv prøvet det to gange hvor folk kørte ind i min parkeret bil.håber da du finder personen. men i mine tilfælde kom jeg til at betale selv. da det ikke nemt at finde sådan nogen folk. Og sjovt nok kom de buler altid når min bil holdt parkeret ved Bilka .

  • Jon C
    Jon C Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   9. sep 2018 Det er sket i Frederiksværk lørdag mellem kl. 10.00 - 17.00
    Kofangeren og chromlisten har fået en flænge og underlæben har også en skade ligesom nummerpladeholderen er krøllet om til en sommerhat. Vedkommende er ikke i tvivl om at have ramt noget....
    Så en ny nummerplade er bestemt ikke nok.
    Tillykke alle bilejere. Dette er med til at forsikringspræmien i hvert fald ikke bliver mindre>:(


  • #7   9. sep 2018 Troede egentligt ikke af svin måtte køre bil.....

  • #9   9. sep 2018 En jydekrog i Frederiksværk det lyder mistænksomt.
    Der er nok tale om en bande.


  • #11   10. sep 2018 Det er noget rigtigt lort at være ude for og jeg er 100 % på din side. Men det får trods alt ikke forsikringspræmier til at stige mere, end hvis det var hans forsikring der skulle dække smiley

  • #12   10. sep 2018 Men det er alligevel en uhyggelig tendens bare at køre igen.
    For et halvt års tid siden så jeg en bakke ud af en bås og netop ramme en anden bil med anhænger trækket .. det gav faktisk et pænt bump men manden gjorde sig blot klar til køre videre. Her skyndte jeg mig hen og banke på ruden, der var en der blev flov som i rigtig flov.


  • #13   10. sep 2018 Hej, ret nr pladen ud og kom videre mvh smiley

  • #14   10. sep 2018 Skal han så bare gøre det samme med den ødelagte kofanger, når han nu er i gang?

  • #15   10. sep 2018 Vi har helt glemt at bilisten som har gjort det, har gjort det med fuldt overlæg.

    (nu er det kun plastik, så slet ikke sikkert han har opdaget det)

    men tidsperiode fra 10-17, så har vi vel indsnæveret det til kun omkring 50.000 mulige da der er mange steder at parkere i fr.værk.


Kommentér på:
Efterlysning

Annonce