{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.059 visninger | Oprettet:

Offshore branchen i dag {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er udlært mekaniker og arbejder også som det i dag, men er sku lidt træt af den dårlige løn i branchen.
Så har tænkt på at skifte til noget andet.

Her tænker jeg lidt offshore eller lign, men er det stadig til at finde job i den branche for tiden?
For 5 år siden kunne alle jo fandeme komme ud hvis de ville.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Offshore branchen i dag
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   23. okt 2016 Hvad er forskellen fra 5 år siden og så til nu da ?

  • #3   23. okt 2016 Ja det er jo det jeg spørger om? smiley
    Om det stadig er til at finde job offshore.

    Dårlig løn er at have arbejdet 3 steder som svend og maks at have fået 150kr og lige nu er det også uden pension inkl i løn.


  • #4   23. okt 2016 Jeg får 152 kr i timmen som last vogns mekaniker på andet år som svend dog med tillæg

  • #6   23. okt 2016 Nok nærmere 70000, læste en artikel på Hegnar.no

  • #7   23. okt 2016 Glem det.. Gas og oliebranchen er dødt, som i at alle firmaer der har med det at gøre fyrer på livet løs og sælger udstyr.. Har været en del af det on/off siden 2007 som indlejet til underleverandører, gas anlæg og service og kender branchen.. Der er intet at få, specielt hvis du ingen relevante kurser eller uddannelser har, så står absolut bagerst i køen, bag ved dem med 5-25 års erfaring og samtlige kurser..

    Hvor du får flere penge fra ved jeg ikke, måske som selvstændig?


  • #8   23. okt 2016 152 som lastvognmekker er jo også ringe.

    Nå jamen det lyder sku ikke så interessant så. Øv, havde lige set frem til noget nyt som offshore


  • DisConFlubberated
    VIP