{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Tom K som Formel 1 expert :D
  • #1   16. mar det er da en del bedre end at høre på Niklas kieser god nyhed

• #2   16. mar Kommer DD ikke med nyheder mere ?
    Så må du jo tage over ;P

• #3   16. mar Han plejer ikke at komme med noget om Motorsport
    Desuden er han vidst frosset

• #4   16. mar Hvorfor er han dog det ;o?

• #5   16. mar Kan ikke se det relevante i F1 det jo bare kulminer både med et hjul i hvert hjørne. Meget sjovere at se rigtige biler køre om kap

• #6   16. mar trist .Tom er da alt for kedelig at hører på.

Men hvis kiesa er væk som F1 ekspert, kan man jo håbe på det er fordi han skal afløse John Nielsen som kommentator.

• #7   16. mar Nej det er John Nielsen der stadig er kommentator

• #8   16. mar "Kan ikke se det relevante i F1 det jo bare kulminer både med et hjul i hvert hjørne"

Den sætning giver ingen mening?

• #9   16. mar der står heller ikke at kiesa er væk. ved ikke lige hvor jeg fik det fra.

• #10   16. mar sø propel F1 er da relevant, det er kongeklassen indenfor for motorsporten.

• #11   16. mar Synes Kiesa er fantastisk, med hans tekniske indsigt! -er ikke så meget til Tom K...

• #12   16. mar Tom Kristensen kan så finde ud af at køre en bil, så lidt indsigt må han da have

• #13   16. mar hvis man kigger på kiesa's resumé er han ikke noget specielt, kan sagtens være han har indsigt på den tekniske front men kalde ham for ekspert, er noget af en overdrivelse.

• #14   16. mar Kiesa ved en masse fra dengang han kørte, men hvor meget han ved med alle de nye ting er nok begrænset, men stadig en god "ekspert" at have i studiet.
    Så det bliver fedt med Tom K også!

• #15   16. mar foretrækker at se F1 på RTL.

• #16   16. mar sikke noget sludder R M

tror ikke du kan finde en person på tv som kan fortælle, forklare og tale så meget om F1 så godt som kiesa kan. ikke bare om bilerne, men også om banerne. og så kender han flere af kørene.

Ved siden af kiesa bliver Tom noget af en tør kedelige person at hører på.
    så kan det godt være han har vundet lemans 9 gange.
    Men det betyder ikke han kan snakke om f1 på en spændende og forståelig måde.

Jan Magnussen ville heller ikke være en god f1 ekspert. Jason Watt ville

• #17   16. mar Thomas jo sagtens, Nico Lauder bedre findes ikke.

• #18   16. mar Thomas

Aaah så slem er Tom altså ikke at høre på.
    Jeg har fulgt ham i meget, og han er langt fra tør.

Og når Kiesa snakker er da det faktuelt ja, men han er da også tør som en ørken?

Men det sagt er han da endeligt ved at komme over hans "Da jeg kørte Formel 1"
    Kom over det Kiesa, du kørte F1 i 5 minutter

• #19   16. mar Kiesa´s resume ikke noget specielt? What? Han er da immervæk en af de få danskere der har siddet i en F1´er. Derudover har han langt mere teknisk viden end mange prof. kørere verden over. Det er en fornøjelse at høre på ham! Problemet hos Viasat er pauseklovnen Palshøj der flyttes rundt.. Han forlod mit NFL hvor jeg var overlykkelig, kun for at finde ud af at han skulle ødelægge Formel 1. Elsker når man under de frie træninger kan høre Kiesa bide tænderne sammen og tænke:"Hold kæft en mongol de har sat mig sammen med".

Jeg er mere spændt på at se om det betyder både John Hansen, Tom H og Jens Hansen til live-dækning - eller om en ryger.

• #20   16. mar kiesa lever lidt for højt på at han engang kørte f1 og var 3 kører ved Jordan teamet. indrømmet det er en præstation i sig selv men han vandt aldrig noget i f1.

• #21   16. mar Kiesa har da vundet den samme præmie som Jan Mølby vandt som kommentator, jeg har da kørt rundt men en lille streamer i bagruden hvor der stod 'Jan Mølby ud af kommentatorboksen' jeg har så ikke haft en med Kiesa men har set et par stykker køre med en..!

Tom K. Er sq ikke tør og høre på, han kommer med fact's og snakker garanteret ikke som om han er det der har manglet i F1 for at gøre det værd at se på som Nicklas Kikser han gør..!

• #22   16. mar måske man bare skal være fra Jylland for Tom ikke lyder tør og kedelig.

• #23   16. mar Thomas

Tjaaa... det kan vel være svært for en Nordmand at forstå hvad han siger

• #24   16. mar jeg skal spørge dem ad

• #25   16. mar De har vel Petter Solberg som Formel 1 ekspert

• #26   16. mar Carsten jeg tror det Thomas mener er at hvis du ikke lever af Red Bull går i mærketøj og hænger ud på 'diskotek-Inn' hver weekend og kører Porsche sføli' så har man ik en skid forstand på hvordan en kommentator skal lyde for at han er værd at høre på og kan holde en vågen under et løb

• #27   16. mar nej han har aldrig kørt F1, så hvorfor skulle han være ekspert?
    de har ikke nogen ekspert på holdet. kun 2 kommentator. derfor jeg savner dansk tv3 med kiesa.

• #28   16. mar Niels, det var langt fra virkeligheden. Men tom snakker utroligt langsomt når han er kommentator.

jan mølby er også meget kedelig i forhold til Carsten Werge.

• #29   16. mar Tom snakker måske langsomt, men der kommer ikke noget bullshit ud, det er lige på, så tale tiden er den samme i sidste ende

• #30   16. mar så må de fjerne Palshøj hvis bullshiten skal væk

Men nu skal tom jo heldigvis ikke være kommentator. han skal vel bare komme med lidt guldkorn mens kiesa tegner og fortæller.

• #31   16. mar Helt enig, væk med Palsgøjen

• #32   16. mar Thomas det var os bare gas' det skal der sq være plads til spec. Når man selv starter med og hænge jyder ud

Jeg har så os fulgt fulgt Tom K. I mange år og syns absolut ikke han er kedelig og høre på, jeg husker da flere gange hvor han har været i gang med intervievs for det Tyske tv i forbindelse med DTM hvor snakketøjet kørte lige så hurtigt som han selv gjorde på banen og jeg har da flere gange set ham i et interviev hvor han er stoppet midt i det hele for lige at gi en af de endre kørere som ikke var helt fair på banen en 'verbal-røvfuld' for åben skærm, så jow jow han skal nok bidrage med lidt af hvert det er jeg ikke i tvivl om, han har jo os en fed humor hvilket er en mangelvare hos Kiesa...

• #33   16. mar Haha det er ok Niels

tom er en fin hyggelig og super fed fyr.
    Men jeg må nok korrigere og sige, at jeg skrev som jeg skrev fordi jeg troede han skulle afløse kiesa. og det ville tom aldrig kunne når det drejer sig om F1

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 17
    #34   16. mar Claus Borre tilbage til f1
    han var en idiot at høre på i den grad
    streamer
    "Claus Borre ud af f1"
    hvem havde ikke den i bagruden?

• #35   16. mar Som jeg læste det så bliver det Palshøj og Kiesa der fortsat tager sig af studiet, FP1-2-3 og så tager Nielsen, Hansen og Tom K Kval og løb. Og det er det der for mig ikke lige giver mening med 3 der skal kommentere live..

Men folk der ikke har respekt for hvad Kiesa opnåede og hvordan han opnåede det - samt hvad den mand kan med biler - både teknisk og manøvremæssigt - stiller jeg mig spørgende overfor..

• #36   16. mar Thomas M : Helt sikkert han har en stor viden og har opnået en del mere end gennemsnittet, men det ændrer ikke på at han er en selv-fed medie-luder der elsker og høre sin egen stemme på tv og som er pænt bitter over at han ikke 'blev til mere' i F1 og det er fanme belastende og høre på..'

• #37   16. mar Jeg kan slet ikke genkende det billede med at han er bitter.. Men vores sanser opfanger mange ting forskelligt.

Han kan godt virke til at have lidt for meget styr på det, men jeg tror inderst inde der brænder et hjerte for motorsport og han øser bare ud af det han kan. Jeg er modsat mange andre.. Jeg bliver intimideret af folk med selvtillid, SÅ LÆNGE at de ved hvad de taler om. De er nået dertil hvor de er ved talent og hårdt arbejde. Det tager jeg gerne hatten af for..

• #38   16. mar Håber stadig Kiesa er der, synes han er super spændende, og den indsigt han har om biler og motorsporten finder jeg ret interessant.

Kan huske han snakkede om Olien der bliver brugt i F1 versus hverdagsbiler.
    Og det blev super spændende at høre på.

Plus det virker til han har en god forståelse af hvordan motoren i F1 virker, for kan huske han snakkede om de problemer McLaren Honda har/havde med deres i forrige sæson. Og de. Din sigt kommer vel fra at han selv har kodet styringen i sin Gallardo twinturbo, viser han har noget handsom erfaring, hvilket kun får mig til at tænke han er styr på sit shit.

• #39   16. mar Fordi folk har styr på deres shit' så kan de godt være pænt irriterende og høre på, jeg talte med ham til F&F i 2012 mener jeg det var og blev nød til at sige tak for snakken efter et par minutter og ga sføli hånd inden jeg strøg videre, jeg kan ikke så godt med typer der taler ned til i stedet for med folk..!
    Nok derfor jeg ikke magter ham på tv..!

• #40   16. mar Nogle mennesker taler ikke ned og arrogant - men deres entuisasme skinner igennem på anden vis.. Men vi lever også i jantelandet af dem alle..

• #41   16. mar Kan nu godt lide Kiesa

John Nielsen er også super, han holdte et foredrag på Jyllandsringen, hvor folk kunne køre deres egen bil rundt, og han tog med rundt og guidede folk hvis de havde lyst, og hold kæft hvor kunne han kaste den fucking scirocco rundt på den bane

Synes kun det er Palshøj der nogengange siger noget åndsvagt ??

Er det ikke bare ud med ham, også lade de andre om at klare det

• #42   16. mar Det er nok den med at 'førstegangs-indtrykket' det hænger fast at jeg ikke kan li ham, han har sikkert mange gode sider og er en flink gut, bare ikke i min verden så skal han fanme komme med kage før det ændrer sig

• #43   16. mar Ja, det er nok det, det handler om.

Nu har jeg siddet meget på youtube, og set en masse videoer med kiesas Skyline og Gallardo, så den vej er jeg nok påvirket.

• #44   16. mar Ja der er nok ikke den store tvivl om at begge vogne ville lidt mere end standard versionerne

Har i øvrigt os haft fornøjelsen af og møde og få en god snak med John Nielsen, da kom Kurt Thiim faktisk og 'skubbede' til mig i mens han sagde 'er det stadig surt og hedde Kurt' hvilket var en henvisning til en skide sjov episode på Padborg, og så stod jeg der med i min verden 2 legender og hygge snakkede 15-20min inden vi blev afbrudt af en ret kraftig regn, men det var helt klart en af de federe samtaler til huskeren

• bl
    bl Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1.748
    #45   16. mar #10
    konge klasse... ???? det var engang, men alle de regler dur ikke , der skal være frit slag... motorer der tager en milliardmillion omdrejninger, det er bedre end de små 106 motorer i dag... .
    savner den syngende motor med 2000000000 omdr. når de flyver forbi..
    har været i Tyskland og se det førhen, men nu gider jeg ikke engang se det i tv..
    men formel1 skal ses på RTL de ved hvad der sker...

ved godt de er avancerede i dag, men nej...

• #46   16. mar Så længe det ikke er Jan Mølby der kommentere, kigger jeg med og støtter Mini Mag

• #47   16. mar Vi ses på Spa og Red Bull Ring.. Fandme en skam der ikke er Hockenheim i år igen..

• #48   16. mar #47

Det er de to baner Jens Hansen fremhævede som de bedste at se Formula 1 på

Sidste år på SPA var ret vild, vejret var næsten ulideligt, men så var det godt der var massere af Øl i K - campen

• #49   16. mar Er det? Jeg har hørt meget godt om Østrig, men blandet om Spa. Nok også i forhold til pladser osv.. Var på Hockenheim sidste år - fed oplevelse! Eneste minus var at de slet ikke var gearet til de mennesker der kom. 1½ times kø for en fadøl og hotdog..

De kunne have tjent så mange flere penge dernede, men nixen bixen.. En skam at det er med til at koste det tyske GP..

• #50   16. mar Jeg har ikke været på SPA men kender et par og har en ven som var dernede sidste år uafhængigt af hinanden, men de præsterede alligevel at rende ind i hinanden det er der ret små odds for..!

Men alle 3 fortalte at det var super fedt og helt klart besøget værd, min ven (Arne Dahl) har været der mange gange, måske fordi han har været mekaniker hos div. Racing team's i DK og derfor har fået biletten

• #51   16. mar Jens Hansen er en af mine fars kollegaer, så han anbefalede os at vælge en af de to baner.

Men, vi var dernede alle dagene, men søndag havde det dog været smart med en tribune plads, da pladserne var taget søndag

Men oplevelsen var nu super fed, men her var der også sindsyg kø for at få mad osv, så vi handlede ved grænsen og tog snacks og vand med ned på banen

• #52   16. mar Kiesa har en ekstrem teknisk indsigt, Tom K er bankmand, han tæller penge, men de er begge ok, men jeg vil helst høre på Kiesas viden, men med Toms stemme!

Kommentér på:
Tom K som Formel 1 expert :D