{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Lorte politi ved slagelse træf {{forumTopicSubject}}

Ja fint nok så er man til træf for første gang på taget af vestsjællands centeret. Har seriøst aldrig været der oppe før. Og så kommer politiet. Det er sgu også fint nok. For der er intet galt med min vogn... eller det var der i hvertfald ikke. De vælger så at parkere i den ene ende og holde i tomgang... lææææænge! de tænder lidt efter deres projektør på taget. Vi står nogle stykker og snakker og det er da meget rart med lidt lys. Til sidst bliver vi enige om at køre da det er alt for koldt at stå der. Så jeg går hen i bilen og vi kører. Jeg vælger at køre op imod politibilen (ved sgu ikke helt hvorfor men sådan var det nu engang). Og den holder i en retning hvor jeg så ikke har været henne og kigge og derfor ikke kender forholdene. Da jeg når hen hvor jeg mener jeg skal til at dreje bliver jeg blændet af politiets projektører og kan INTET se. Jeg drejer i god tro og da jeg kun kører 5-10 km/t mener jeg at hastigheden er afstemt til forholdene. Jeg rammer så noget der viser sig at være en helle (forhøjning af sten) jeg bremser naturligvis, men holder faktisk på denne helle og må derfor enten frem eller tilbage for at komme over den og kører så frem. Der kommer nogle rimelig grimme lyde fra undervognen og jeg vælger derfor at stoppe og gå over for at konfrontere disse betjente med situationen.

Fedt!!!

Dette resulterer i at den ene betjent stiger ud inden jeg er nået der hen. Og jeg vælger så at gå hen til ham. Jeg spørger ham så om han syntes det er smart at holde og blænde folk eller om det bare er ren chikane. Hans svar er at jeg bare skal komme videre. Imens stiger den anden betjent ud og stiller sig ca 30 cm fra mig utrolig truende. Beder ham gå et skridt tilbage men det vil han ikke så jeg træder tilbage og fører hånden op for at stoppe ham i at komme tættere på igen. Jeg beder så om hans navn, men er selvfølgelig kommet afsted uden papir og blyant. Han siger så et navn som jeg glemmer på 3 sekunder jeg beder dem om at blive stående og vente mens jeg skaffer papir og blyant. Det gør de så ikke. I stedet går den ene hen imod de resterende 20-30 mennesker på taget mens den anden tager brug af sin radio ("vi har lidt problemer" - når jeg lige at høre ham sige). Jeg går så retur og beder igen om navn på begge betjente, men får af vide at det har jeg fået så det vil de ikke oplyse. Fedt tænker jeg så. Bliver egentlig ret gal på dette tidspunkt. Så jeg vil gerne have et navn og beder gentagende gange. Men ingen ting får jeg ud af det. I stedet beder de mig forsvinde eller parkere min bil. (Det vil sige man godt må holde der oppe... det sagde de jo selv i den sætning). Jeg parkere så bilen og tager den op med dem for 3. gang. Men uden nogen som helst form for held. i stedet tager jeg nummerpladen på dere bil og ringer derefter til vagthavende på slagelse politi og forklarer ham situationen. Alting er foregået stille og roligt fra min side men de 2 betjente lavede en magtdemontration ud af det og var pisse arrogante hele tiden. Derfor vil jeg gerne have navn på et par personer der kunne tænke sig at være vidner i sagen da jeg har tænkt mig at køre den videre med næstved politi. Jeg vil ikke finde mig i at min bil går i stykke fordi de aber skal være så skide smarte og blænde folk med deres lys uden at tage hensyn til folk der egentlig bare er stille og rolige og intet ballade laver. Så smid mig en privat besked hvis i vil give en hånd med i denne sag.

Mvh

Mikkel

Forresten fik jeg besked på at tilpasse min hastighed til forholdene - selvom jeg kun kørte 5 - 10 km/t.. Ved ikke med jer men jeg mener da selv det var ret tilpasset!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte politi ved slagelse træf
  • #1   20. jan 2007 Fuck,,, synd jeg ikke var der,,, ville godt have hjulpet dig,,, håber du klarer skærerne,,, sådanne sager er meget svære at føre..

    Good luck

    JOJO


  • #2   20. jan 2007 Hehe!!! vil i mene at 0 km/t er en hastighed? nu snakker vi projektører jo altså ligesom en modkørende bil. Altså rammer de dig først i hovedet på et bestemt punkt. Ikke hele tiden. Så nej vil ikke mene den korrekte hastighed ville være 0 km/t i dette tilfælde smiley

  • #3   20. jan 2007 Ved ikk helt hvad jeg skal sige til det...vil give de andre ret...men det efterfølgende skal da undersøges..

  • #4   20. jan 2007 Skal lige hilse og sige at vagthavende gav mig ret

  • #5   20. jan 2007 1. Jeg kunne intet sa da jeg begynder at dreje for der rammer lyset mig lige i hovedet. Da jeg drejer rammer jeg hellen og der stopper jeg... så det kan du vel tolke som du vil smiley

    2. Han gav mig ret i at brugen af projektører når der kommer modkørende biler er uansvarligt. Det er acceptabelt ved en eftersøgning, men ikke imod modkørende.


  • #6   20. jan 2007 kan kun skrive held og lykke, men tvivler stærkt på du for andet end nogle fjender ved politiet ud af det. Så heller tage det som det er, også lade være med at gøre mere opmærksomhed på sin person ved policen !

    Har selv sådan en "ven" ved politiet, og den er sikker, ligemeget hvor hun ser mig så skal jg lige antastes, og alt bliver tjekket om det så er 5 gang den dag...


  • #7   20. jan 2007 Du må jo ikke køre hurtigere en du kan se til.

    Men fuck hvor er de nogle spasser at de behandler dig sådan. Du kommer jo bare stille og roligt og ber om deres navn. Så kunne han jo evt selv ha skrevet hans navn ned på den blok de har og givet den til dig.

    De burde smides ud af Politiet hvis de går og er magtliderlige.


  • #8   20. jan 2007 det er sager som de der gør at jeg har intet til overs for politiet bare gå i retten og få de svin ned med nakken politifolk fy for saten siger jeg bare at de kan leve med sig selv hvis det var mig ville jeg ha en dårlig smag i mund hvad sek jeg levede

  • #9   20. jan 2007 he he fatter ikk man gider at spilde tid på sådan en sag!! Politiet er ligeglade med dig og de giver sig ALDRIG uanset hvad du siger og gør!!

  • #10   20. jan 2007 Læs dog teksten hvis i ikke vil hjælpe.. jeg søger vidner til sagen... ikke ligegyldige kommentarer.

    Dorte, jeg vil have at alle mennesker følger samme love og regler også selv om der står politi på deres tøj. Jeg kunne jo have holdt og blændet dem. Er det lovligt da? Jeg må færdes som jeg nu lyster og hvis jeg vil køre den vej så gør jeg det da. Det er vel ikke min skyld at politiet mener det er dybt kriminelt at stå og snakke sammen på en parkeringplads kl 22 om aftenen?


  • #11   20. jan 2007 Du ku vel bare have stoppet helt hvis du blev blændet??

  • #12   20. jan 2007 Vi kan sagtens blive enige om at den projektør kun er for at provokere.
    Men tror desværre ikke den er længere end det.
    De betaler nok ikke.
    Og kan man ikke se,ja så skal man stoppe...


  • #13   20. jan 2007 Du kunne jo evt ha stoppet og givet dem fjernlyset.

  • #14   20. jan 2007 Fuck nogle små svin...!!!! MAGTSYGE BØSSER!!!

  • #15   21. jan 2007 Fucking røvhuller... I skulle bare alle sammen ophidse jer.. så de røvhuller kunne skide lidt i bukserne.. Jeg ville gerne vidne men tror sku ike de vil høre på mig mere,, Vil personligt også holde mig så langt væk fra dem som man kan.

  • #16   21. jan 2007 Glemte helt at skrive at en anden grund til jeg kørte var at min kæreste har sukkersyge og havde lavt blodsukker. Det gjorde hun betjentene opmærksomme på, men de var totalt ligeglade. Helt ærlig... jeg fatter ikke at man kan se folk der står og snakker om biler som nogle rebeller. Og slet ikke at de kan tillade sig at lege små konger når de har lavet lort...

  • #17   21. jan 2007 R19 16V
    Bare tilkald resten af HA'erne.. De skal nok hjælpe..

    Men ja panser er nogle røvhuller..


  • #18   21. jan 2007 Erhm... jeg stoppede også da jeg blev blændet?

  • #19   21. jan 2007 heh var sku som i sorø igår aftes... der spillede de også rimelig smarte til sidsts :S

  • #20   21. jan 2007 Virus, hvilken af HA'erne? smiley

  • #21   21. jan 2007 R19 16V

    kan godt følge dig. Det samme skete for mig i sidste uge..

    Kørte igenne Holbæk i en lidt øde vej.. Da da lige pludselig fløj en mand ud på vejen og blænede mig med hans lommelygte.. Jeg kunne seriøst intet se.. Jeg troede det var en cykellist der væltede.. Så jeg dreje rimmlig skart uden om.. Idet stopper jeg bilen efter et stykke tid og går ud og ser Politiet.. Som er igang med spirtus Razia Fredag nat.. Jeg gik over til betjentet og råbte ham i hovdet om han overhovdet havde en IQ svarende til tallet 1.. Og vendte mig om gik til min bil og træk hjulespin hele vejen op af vejen..


  • #22   21. jan 2007 HA'erne

    Hjælpe administratorne..


  • #23   21. jan 2007 IznogooD... det må så være politiet du hentyder til. For jeg mener nu engang at det er chikane at blænde folk med vilje. Specielt når man samtidig holder med motoren i gang i 15 minutter og blænder de folk der står der i 15 minutter.

  • #24   21. jan 2007 Jamen jeg forstår dig da godt.. Ingen tvivl om det r19 16v Meeen du ved jo selv hvilke åndsfraværende mongoler de er!! Lige så snart de kan pisse andre mennesker af gør de det!! Og det ser vi jo et bevis på her!! Er ked af at sige det.. Men du får med garanti ikk andet ud af at "gå imod" politiet end du spilder din egen tid!!

  • #25   21. jan 2007 det er fandme utroligt hvad man skal finde sig i fra politiets side i dag

  • #26   21. jan 2007 Hallo! R19 16V skriver at han mangler vidner i denne sag. Der er formentlig ingen af jer der har set hvad der i virkeligheden skete, så er der virkelig nogen grund til at kommentere? Meningerne om politiet er mange, alle ved jo at der er good cops og bad cops. Sådan har det altid været, og sådan vil det altid være.

  • #27   21. jan 2007 Tjaaa alex p.. Nu er det et forum hvor man kan give sin mening om forskellige ting.. Det er det folk gør her!!

  • #28   21. jan 2007 martin - Ja det kan da godt være men det er da ikke det manden søger . han søger din mening på noget andet så hvis du kigger hvad det handler om skal du jo også svare efter hvad han vil have ik

  • #29   21. jan 2007 Det ved jeg da ikk om jeg skal.. Det er da frit forum.. Jeg giver min mening.. Og tilsyneladende er R19 16V Ikke utilfreds over at folk giver sin menin.. Så stop whining!!

  • #30   21. jan 2007 Martin -> jeg ved sku ikke hvad du kalder det her så . men kan godt være det er mig der er helt forkert på den men det tror jeg nu bare ikke så syntes lige du skal spot tudning .

    R19 16V
    Hjælpe-Administrator



    Skrevet: 20-01-2007 23:57:07

    Læs dog teksten hvis i ikke vil hjælpe.. jeg søger vidner til sagen... ikke ligegyldige kommentarer.



  • #31   21. jan 2007 Vil da ikk kalde det ligegyldige kommentare.. Men nu når du selv kalder det ligegyldige kommentare som jeg/andre skriver hvad kalder du så de her..?? De hjælper da ihvertfald ikk r19 16v
    Skrevet af michael -

    martin - Ja det kan da godt være men det er da ikke det manden søger . han søger din mening på noget andet så
    hvis du kigger hvad det handler om skal du jo også svare efter hvad han vil have ik

    Og lige en til!!


    Martin -> jeg ved sku ikke hvad du kalder det her så . men kan godt være det er mig der er helt forkert på den men det tror jeg nu bare ikke så syntes lige du skal spot tudning .

    R19 16V
    Hjælpe-Administrator



    Skrevet: 20-01-2007 23:57:07

    Læs dog teksten hvis i ikke vil hjælpe.. jeg søger vidner til sagen... ikke ligegyldige kommentarer.

    Hvis mine kommentare i denne tråd er ligegyldige så er dine ffs også!!!!!



  • #32   21. jan 2007 Ja det kan sku da også være at min kommentar er fuckt op men jeg skriver sku bare ud til alle sammen at de skal da svare på det manden spøre om, så de ikke fucke hans tropic op . og så begynder du og tude og alt mulig så bliver jeg da nød til og skrive igen fordi du fatter hat af hvad jeg skrive kan jeg da ikke gøre for vel smiley

  • #33   21. jan 2007 Nu kan du se michael.. Nu må du sku holde.. Du brokker dig over at jeg ødelægger mandens topic.. er ikk min mening men fuck det.. Du sidder og gør det samme selv så gør mig den tjeneste stfu og stop med at spilde min tid og din egen på det der whineri!!

  • #34   21. jan 2007 Slap nu af begge to smiley det var ikke meningen folk skulle blive uvenner smiley

  • #35   21. jan 2007 He he nej vil jeg da heller ikk mene.. Kan da godt se hvad han mener med at det ikk var meningerne du søgte.. Meen istedet for at spilde både min og hans egen tid sku han da bare lade være at kommentere det.. For det var jo heller ikk det du søgte!! Men ja GLEM det!! smiley

Kommentér på:
Lorte politi ved slagelse træf

Annonce