{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man betale med danske kroner i Helsingborg?
  • #1   2. sep 2021 Ja men ville da være dumt. Det er for dyrt. Er ddt større beløb så få vekslet i forex, da den svenske kurs er lav

  • #2   2. sep 2021 Hvorfor ikke bare betale med Mastercard eller Visa/Dankort ?

    Dette opslag er da fra 2021 - er det ikke ? smiley


  • #3   2. sep 2021 #2
    I 2021 betaler man med Google Pay, Apple Pay eller lignende. Jeg bruger aldrig mine kort længere. Velkommen til nutiden smiley

    Selv Tyskland, som har været oldnordiske hvad angår betaling, er begyndt at komme godt med på Google Pay-fronten. Vi var der i sommers og brugte stort set ikke andet.


  • #4   2. sep 2021 Hej alle
    Måske har jeg ikke været ordentligt vågen da jeg oprettede dette spørgsmål.
    Selvfølgelig kan man bruge sit Visa i Helsingborg også.
    God dag til jer alle og undskyld ulejligheden.
    Hilsen Christian

    Og Trolle P: Ja, spørgsmålet er fra 2021. Så sent som i morges.


  • #5   3. sep 2021 Jeg benytter da stadig mit Mastercard flittigt.

    Jeg er en klovn til at huske ting, fx min pung, så en dag var jeg gået ned til købmanden og fyldt min vogn med diverse varer. Når jeg skulle betale så havde jeg glemt min pung derhjemme. Men så kunne jeg heldigvis Mobilepaye til butikken. Det samme hvis man fx få leveret varer fra lokale butikker (fx nyt køleskab eller TV eller lign).

    Men det kræver så at man har husket at tage sin telefon med jo !. Og modsat en telefon løber ens Mastercard ikke tør for strøm !

    Jeg er efterhånden tilhænger af en chip med alle ens oplysninger indopereret. Synes dælme snart man skal huske mange ting. Man fylder lommerne med telefoner, pung, nøgler og koder allevegne, ligefør man skal have en rygsæk med blot for at tømme ens postkasse smiley

    Prøv bare at forestille jer hvad der ville ske hvis man er så uheldig at både ens computer og mobiltelefon gik i stykker samtidigt ! Man ville være på herrens mark.

    Du kan ikke ringe og bestille en ny computer, og du kan heller ikke bestille en ny telefon på computeren... og hvis man ikke lige har en Elgiganten eller lign i som nabo... argh...

    For at blive lidt på emnet om brug af fremmed valuta.

    Så vil jeg gerne vide om der findes danske butikker som modtager Euro i kontanter (altså landsdækkende ikke kun i grænselandet),

    Synes nemlig ofte man har Euro liggende efter ture i udlandet, som ikke kan betale sig at få vekslet pga bankernes gebyrer på den slags.


Kommentér på:
Kan man betale med danske kroner i Helsingborg?

Annonce