{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Billigste billån hvor? {{forumTopicSubject}}

Overvejer at opgradere til ny bil igen.

Hvad har i fået af rente og ÅOP på jeres billån?
Og hvorhenne?

Helst kun nyere data, renten er jo desværre ikke hvad den var for 5 år siden smiley

Synes ikke jeg gider at blotlægge mit liv for Lendo eller andre tjenester, hellere gå til de billigste direkte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigste billån hvor?
  • #1   4. mar 2023 Hvor det er billigst afhænger af mange faktorer.
    Lånebeløb, udbetaling, egen økonomi osv. osv.
    Du kan jo prøve at besøge de typiske Diba, Santander, Nordea, AL finans osv. for at sammenligne. Ellers har forhandlere også andre udbydere.
    Giver omkring 1% selv i ÅOP, det kan du ikke bruge til noget da min aftale er helt unik for lige vores familie. Det har jeg gennem egen bank, min bank dame har nemlig givet garanti for at hun altid minimum vil matche ethvert låne tilbud, vi måtte præsentere for hende.


  • #2   4. mar 2023 Mor og far banken skulle også være ok smiley

  • #3   5. mar 2023 ingen billån, da alt mit er betalt kontant..
    men kunne forestille mig, det er lidt af en jungel at finde rundt i..


  • #4   6. mar 2023 Har ingen billån
    Bilerne er købt kontant så umiddelbart er
    renten 0 - gebyr 0 - ÅOP 0

    Men klart drift og afskrivning findes stadigvæk

    smiley


  • #6   6. mar 2023 #5 Sol

    Umiddelbart det første trådstarter spørger om
    Hvad har I af rente og ÅOP ????

    Og det næste helst nyere data ??????

    Så det er vel rimelig dækkende svar på spørgsmålet ??

    Spar op køb kontant og dermed har du ikke en rente ÅOP og det er nyeste data


  • #8   8. mar 2023 Kæft der er nogle der lige skal vise sig og berette os om at de har betalt alt kontant.. Hvad har det med noget at gøre?

  • #9   8. mar 2023 Renten er desværre så sprælsk i øjeblikket, at du ikke engang kan bruge et lån optaget for halvanden måned siden til sammenligning.

    Mit råd vil helt klart være at bide det i dig og bruge sammenligningsportaler eller alternativt kontakte nogle stykker for et konkret tilbud.

    "Fordelen" ved billån i forhold til renteudviklingen er, at de ikke er ramt procentvis nær så hårdt, da en meget stor del af ÅOP typisk udgøres af omkostninger og ikke renter. Så det skulle ikke undre mig, at hvis renten stiger med 1 %-point, så stiger ÅOP kun med en halv.


Kommentér på:
Billigste billån hvor?

Annonce