{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Privat finansiering? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kender en der finansierer biler, eller en af jer der vil finansiere den bil i har til salg? Jeg er lidt på røven for tiden, så jeg må finde ud af en måde at få fat i en bil på. Jeg har god sikkerhed for pengene, bl.a. min Harley og andre ting.
Nogen der har erfaringer med den slags?

Ikke nogen dumme kommentarer om at gå i banken og den slags, hvis jeg kunne det havde jeg nok gjort det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat finansiering?
  • #1   13. mar 2009 undskyld. men kan du ikke leasy en bil???

  • #2   13. mar 2009 tror ikke du finder privat finans uden det er til "bande" renter og vilkår...

    men som de viser i luksusfælden så er der 250 sider på google med steder der låner penge ud til folk uden at stille spørgsmål

    det er måske en mulighed

    hvilken type bil leder du efter? hvis der "kun" er et transportmiddel så kan du jo let finde en nysynet bil til under 10000kr

    mvh kevin


  • #3   13. mar 2009 Nixenbixen.. Jeg er finanskriseramt!! Jeg er for nylig gået konkurs med en virksomhed, derfor er jeg i "bad standing" alle steder hvor der gives kredit. Det går selvfølgelig over når sagen er slut og jeg er kommet på fode igen. Men indtil da er jeg på herrens mark mht. transport, for jeg har barn nr. 4 på vej.

  • #4   13. mar 2009 Jeg er ligeglad om det er rockervilkår, jeg er klar over at det er dyrt at være fattig. Jeg er indstillet på at det ikke vil være til bankrente, om man så må sige.. Hehe..

  • #5   13. mar 2009 hvor meget skal du bruge til at købe bil for?

    mvh kevin


  • #6   13. mar 2009 Kevin S: Det ved jeg ikke, har ikke en bestemt bil i tankerne. Ville undersøge mulighederne for finansiering først.

  • #7   13. mar 2009 tucker T: Tror ikke at man bliver dræbt, uanset hvem man låner penge af. Man kan jo ikke betale hvis man er død. Tror den normale fremgamgsmåde er at man får brækket knogler eller den slags smiley
    Men, det er jo kun hvis man ikke betaler, jeg havde tænkt mig at betale..


  • #8   13. mar 2009 Brian V
    Lur din sikkerhed først... er selv trådt i "fælden" med privat lån...
    lånte 40.k.... sku kun betale 10 k i rente.. = 50 k i alt..
    nu har jeg så snart betalt 100.k af... og mangler stadig en del... det er bare næsten umuligt at komme ud af igen.
    bare vær forsigtigt. især når du har børn . !
    mvh


  • #9   13. mar 2009 Ja, det kan være noget rod med den slags, det har jeg også hørt om. Jeg har prøvet det nogle gange før igennem tiden, dog uden problemer. Jeg kender bare ikke længere nogen der kan gøre den slags.

  • #10   13. mar 2009 tror de fleste er ramt af finans krise... og ellers vil de gerne kende personen lidt inden de låner ud ! hva jeg ved af!

  • #11   13. mar 2009 Har svært ved at se hvordan et lån kan ødelægge mit liv. Men ihvertfald kan jeg ikke undvære en bil, så jeg køber et eller andet bras til 5-6000 tusinde der måske kan holde et par måneder. Så har jeg nok fundet en løsning til den tid smiley
    Tror ganske rigtigt at de fleste er ramt i større eller mindre grad af finansproblemer for tiden. Men det kunne jo være at der var en der hellere ville have nogen penge hver måned for sin bil, end slet ikke at kunne få den solgt.


  • #12   13. mar 2009 Brian V.. det er sandt nok.. har set nogle annonceer med det engang.. smiley

  • #13   13. mar 2009 Nu var det heller ikke ligefrem en bande jeg ville låne penge af smiley
    Og fidusen ved at stille sikkerhed, er jo at hvis man ikke kan betale, kommer man til at aflevere de ting man har stillet i sikkerhed, frem for at komme i problemer.


  • #15   14. mar 2009 Det må du gerne gøre Bitten.. Selvom Lemvig godt nok er lidt langt væk.

Kommentér på:
Privat finansiering?

Annonce