{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

FDM {{forumTopicSubject}}

Først vil jeg starte med at sige at jeg ikke har noget med FDM at gøre udover at jeg er medlem. Dette skal ikke ses som reklame, men hvis det er imod reglerne, vil jeg selvfølgelig gerne slette indlægget igen.

Jeg synes man bør melde sig ind i FDM hvis man ikke allerede er det. FDM kæmper politisk for os bilejere og var for eksempel med til at få afvist de latterlige ekstra afgifter på gulpladebiler for et par måneder siden.
Desuden kan du nemt tjene de 605 kr om året ind igen. Der er en lang række butikker der giver rabat til FDM-medlemmer, og vejhjælp kan også gøres billigt. Så er der FDM forsikring der har rigtig gode priser (man skal have været medlem i 6 mdr.). Plus du får bilbladet Motor, som må siges at være det modsatte bilblad i forhold til Vmax, men nu alligevel er ret godt til os voksne.. smiley

Så alt i alt en win-win situation.. 605 kr. om året er ret lidt i bilregnskabet, men man får altså rigtig meget for pengene, plus man støtter en organisation som hjælper bilejere.. Jeg tror bare der er mange (især unge) der ved nogenlunde hvad FDM er, men ikke rigtig har undersøgt om hvad det egentlig er.

Du kan få 3 numre af Motor gratis uden du skal opsige noget eller på nogen måde betale noget medmindre du selv melder dig ind i FDM:
http://www.fdm.dk/public/medlemsfordele/heltgratis.htm?TId=60220282712


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM
  • #1   22. apr 2009 Sådan et indlæg ser jeg rimelig meget som reklame.

    Og hvis foreningen for danske morfar biler skal have mig som medlem, skal de sq til at op på tæerne og lave noget mere for de unge.

    Bare se deres blad, halvdelen af artiklerne er vel snart ved at omhandle busture til harzen, eller om campingvogns ferie i italien.

    Nej tak siger jeg.


  • #3   22. apr 2009 Jeg så også FDM som lidt af en "Morfar"-organisation inden jeg meldte mig ind. Men jeg må sige at jeg allerede har fået fuld valuta for mine abonnementskroner. Jeg havde - for en del år siden - brug for juridisk hjælp - og da var de meget kompetente og hjælpsomme. Skulle jeg have været via en advokat var det jo løbet op i et langt større beløb.

    Jeg synes også de har været meget synlige i hele den afgiftsdebat der har kørt i de forgangne år - og at de repræsenterer bilejerne på en god måde. Så generelt er jeg enig med Theis N


  • #4   22. apr 2009 Jeg har aldrig prøvet en FDM-attest, men dem kan man jo holde sig fra.
    Jeg skriver bare det her fordi jeg selv blev overrasket over hvor meget man fik for så lidt, det kan jo betale sig økonimosk for de fleste.


  • #5   22. apr 2009 Det med at FDM har rigtig gode forsikringer, syntes jeg ikke passer, skulle give 3500 mere om året end jeg gør med min nuværende forsikring..

  • #6   22. apr 2009 Okay, det er selvfølgelig også forskelligt alt efter alder og bil osv.. Hos mig var FDM næstbilligst efter den forsikring jeg fik med fra forhandleren.

  • #7   22. apr 2009 Kan også godt anbefale det. Har været medlem i 1½ år ca. Og betaler nada for mine forsikringer. Min G3er havde jeg ved Codan før, og gav 10000kr. årligt for kasko. Da jeg skiftede til FDM fik jeg det til 3500kr. årligt for kasko + at jeg kører som elitebilist.

    <b>AJay


  • #9   22. apr 2009 Vmax koster faktisk (+/- 10 kr) det samme som FDM årligt, så ved jeg godt hvor pengene er givet bedst ud smiley

Kommentér på:
FDM

Annonce