{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Suzuki Swift, god bil?
  • #1   18. jun 2009 Haha, har det på samme måde ! smiley

  • #2   18. jun 2009 Fordi den er billig. Intet kan være både godt og så billigt på én gang. Det er logik for burhøns. Man kan også sige; Man får hvad man betaler for..

  • #3   18. jun 2009 den er bilig, men har mere prestige end en hyundai getz f.eks.

    men den er alt for tøset til mig. kunne gå som kone bil, men ellers ikke


  • #4   18. jun 2009 Prøv den!
    Jeg har ikke selv prøvet den, men jeg syntes den er ret flot!

    (Jeg syntes bare at der er ALT for mange af dem...men det gør det jo ikke til en ringere bil...)


  • #5   18. jun 2009 den er billig og du kan få den leveret "gejlet" når du køber den hos forhandleren. derfor er den så populær.

  • #6   18. jun 2009 man får hvad man betaler for,sådan er det

  • #7   18. jun 2009 Det er en udemærket bil, som kan blive ganske fed. Du kan sammenligne den med en Peugeot 206'er, for 206'eren er for peugeot hvad swift er for suzuki.

    Jeg har ikke hørt om generelle problemer med den nye swift endnu - dermed ikke sagt, at der ikke er nogen smiley


  • #8   18. jun 2009 ...det kommer vel også an på hvordan man ønsker at folk ser en...

    Hvis man ønsker prestige/respekt, er det måske ikke bilen...

    Personligt vil jeg hellere have en god bil, fremfor at folk glor/respekterer mig...


  • #9   18. jun 2009 Syntes også det ligner en tøset mormor bil.

  • #10   18. jun 2009 Det er en tøsebil, som Peugeot 206.
    Hvis den findes i massevis, og er pæn uden at skille sig ud, elsker pigerne den. Min søster har én. Og den kører godt, langt på literen (diesel), har plads til 5 personer og er let og rimelig billig at vedligeholde. Desuden er den også nogenlunde veludstyret til en ordentlig pris.
    Det er ikke et 'hjertekøb' man laver. Det er et fornuftskøb. Og der er god fornuft i at købe sådan en bil, hvis man mest af alt er interesseret i et billigt velkørende køretøj.

    Jeg synes til gengæld at den er federe end mange af de andre på markedet. Men skal jo se det i relief af dens konkurrenter. Klart, man kan få en brugt E36 cabriolet til samme pris, eller andre 'eksotiske' biler, men det er jo ikke den type som den er oppe imod. Den er oppe imod en Nissan Micra, en VW Fox, en Mitsubishi Colt, Honda Jazz, Hyundai Getz og lignende. Og der vinder den, synes jeg personligt. Udover Mazda 2, som efter min mening faktisk er en ret cool bil, hvis det SKAL være sådan en mini-bil. (grunden til at min søster valgte Swift istedet for Mazda 2? Swiften kunne leveres på 4 dage, Mazda 2 var der 8 måneders leveringstid på sidste år)


  • #11   18. jun 2009 billig, pålidelig, gode køreegenskaber, meget udstyr. Min runder 60000 om lidt uden den mindste fejl endnu

  • #12   18. jun 2009 Rasmus E
    min lille dyt er osse i klassen med swiften smiley


  • #13   18. jun 2009 Hvis det bare skal være en A til B bil kunne jeg sagtens kører i sådan en med et smil, bare den bragte mig frem helskindet og tør bag ørerne. Kommer an på hvilke krav du stiller til en hverdags bil jo, personlige prioriteringer i dit liv(Man ser jo nemt folk med skod biler bo i fede huse eller der rejser en del, måske har virkelig flotte biler som hobby ved siden af - man prioritere forskelligt), ikke udfra andre folks meninger for det betaler ikke dine regninger når de lukker lort ud jo.

    Alternativt så er det bare og have en flottere bil hjemme i garagen ved siden af og være ligeglad med folks opfattelse af en og skide på janteloven.
    Man skal ikke skue en hund på hårerne, lærer man hvert fald hurtigt som sælger f.eks. smiley


  • #14   18. jun 2009 Hvis jeg skulle vælge mellem at smide 100k efter en swift, eller 100k efter en bimmer, så ville jeg nok vælge swiften. For man får ikke meget bimmer for 100k, og det man får, koster nok yderligere 100k at holde kørende de første par år.

    Minus ved swift er rust, og de skal virkeligt behandles godt, for at holde rusten væk. Motor, transmission og mekanik er for så hvidt ret solidt.


  • #15   18. jun 2009 Som du kan læse dig frem til i profilen, ejes bilen af min kære mor. Ja det er en tøsebil, ingen tvivl om det. Men faktum er alligevel, at den er skide skæg at køre rundt i, sådan en 500 (omend den er ret sløv)
    Jeg tror du misforstår mig Thor. For der er i mine øjne bestemt ikke noget galt med en 206er heller. Jeg overvejede faktisk at købe én på et tidspunkt. Ej heller med Swift. For at være helt ærlig, synes jeg at en Swift Sport er en fed bil. Det samme er en 206 GTI og en 206 RC.
    Men mens det er sagt, så skal det jo ikke være nogen hemmelighed for nogen at basisversionerne oftest ses kørt af kvinder.

    Til Scorpion, vil jeg ikke give dig heeelt ret.
    Jeg ville nærmere betegne din som en Micro-bil. I klasse med en Kia Picanto (min kæreste har én), Chevrolet Matiz, Citroën C1/107/Aygo. Men det er bare min mening.


  • #16   18. jun 2009 Rasmus E
    tja så er det da en af de kraftigere micro biler smiley


  • #17   18. jun 2009 vil sige det sådan - jeg kunne finde mange flottere og bedre bil til pengene smiley

  • #18   18. jun 2009 Scorpion.
    Det vil jeg give dig fuldstændig ret i.
    Det må være sjovt med så mange hk i så lille en bil, den må godt kunne overraske et par stykker i lyskryds.


  • #19   18. jun 2009 Rasmus E
    jo den overrasker da af og til folk smiley
    * Thor *
    indgår pandaen så osse i "tøseprogrammet" smiley


  • #20   18. jun 2009 Det kan sgu' da være ligemeget, som man kører i det som "nogen" kalder for en tøsebil:

    Hvis bare man selv er glad for kassen,
    så er der ingen grund til at gå af gassen smiley


  • #21   18. jun 2009 Det er jo bare din mening og erfaring mod min mening og erfaring. Det er der jo ingen af os der kan ændre på. smiley

    Så lad os i det mindste være enige om at vi er uenige, hehe


  • #22   18. jun 2009 nemlig smiley så længe man selv er tilfreds er det jo enlig lige meget hva folk synes om bilen smiley

  • #23   18. jun 2009
    Phuck @lot ~

    Couldn't agree more!


  • #24   18. jun 2009 Thor: Der er en stripper der bor i Søborg der har en Fiat 500 i pink... Den er ikke til at tage fejl af, hun er nemlig portrætteret på fronten også smiley

  • #25   18. jun 2009 * Thor *
    Hvis du nu skulle tage højde for at du IKKE behøvede at kompensere for noget, ville det SÅ være en ok bil?


  • #26   19. jun 2009 Jeg synes det er en fin bil. For dem der ikke tænker over hvor hurtigt mon den går fra 0-100? Eller hvor højt kan anlæget mon spille, er det en rigtig god billig bil. Som en anden skriver, dem som kun har brug for en A til B bil.

    Sammenlignet med min kærestes Audi kører de omtrendt samme antal km på en tank. Forskellen er bare at der kan være 60 liter i hans og 30 i min swift. Nårh ja så også lige at hans kun kan køre på v power hvilket vil sige han skal på en Shell tank!

    Ville 1000 gange hellere eje en swift end f.eks en getz. Der kan man da tale om noget der skriger KONEBIL!

    Hilsen LindaB (Allan's kæreste)


  • #27   19. jun 2009 en swift er da en fin bil. Jeg har haft en og var ganske tilfreds med både udseende og køreegenskaber. I den bilklasse som den er i er den da en af de mest friske og slet ikke så tøse/kone agtig som f.eks fiat 500, fiesta, getz eller panda. Det er da dame biler så det gør noget.

Kommentér på:
Ny Suzuki Swift, god bil?

Annonce