{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Muslimsk parti i folketinget? NEJ TAK! {{forumTopicSubject}}

http://www.bt.dk/politik/nyt-muslimsk-parti-stiller-op-til-folketinget

Bedøm selv..!

Synes ikke at det kan være rigtigt at de skal blande sig i vores måde at reagerer Danmark på.

De skal bare rette sig efter det den danske regering og ikke være med til at lave love samt andre bestemmelser. Længere er den ikke.

Enig? Uenig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muslimsk parti i folketinget? NEJ TAK!
  • #1   6. dec 2009 Syntes da det virker meget fornuftigt at få nogle ind med en anden tilgang til livet og politik end lige flæskesteg og brunekartofler!

  • #2   6. dec 2009 Uenig.. Vi har et multikulturelt samfund og det kan vi lige så godt acceptere..

  • #3   6. dec 2009 aaarg ud med dem!
    de skal satme ikke være med til at bestemme i dk!


  • #5   6. dec 2009 Multikulturelt samfund min bare røv!!

    De kan komme ind den dag, at der ikke bliver set skævt til en fordi man siger at man er stolt af og være hvid...

    Nej tak, ud med dem!!


  • #6   6. dec 2009 helt enig..!! Hvis de ikke vil rette sig efter vores samfund må de sgu smutte hen til det land som der nu engang har de regler og love som de vil følge...!

  • #7   6. dec 2009 Jabbekot gu skal vi da ej acceptere det,det er squ dem der kommer til vores land,ender squ med vi får en muslimsk regering med alt dertil følgene lort,der komme fra islamisk tro.

  • #8   6. dec 2009 Ud med lortet...


  • #9   6. dec 2009 Ja så smutter vi danskere sku til sverige :D... fandme nej om de skal ind i regeringen...

  • #10   6. dec 2009 I skal sku da ikke flygte til et andet land? Det er sku da give op ikke????

  • #11   6. dec 2009 Det sjove er så at koranen siger man ikke skal blande politik og religion.

  • #12   6. dec 2009 Hehe ej vi bliver sku og kæmper :D...

  • #13   6. dec 2009 Så vil der jo komme moskeer over det hele! ARGH!!!

  • #15   6. dec 2009 Som altid er det pudsigt at se at det altid er Jyderne der er skidebange!

    Kig på landsfordelingen af danskere med anden etnisk baggrund og oplev hvor få der egentlig bor i Jylland.. Uhhhh verden er så farlig... Prøv at komme til Amager og se hvor fint det går med integrationen..
    Bliver sg rystet over Jeres (provinsboernes) frygt for "det fremmede"..

    Kineserne har et ordsprog: "Hvis det stormer, er det altid lettere at bygge læhegn end vindmøller".

    Bliv I bare i Jeres sikre bondesamfund og bliv væk fra København!


  • #16   6. dec 2009 det hat intet at gøre i regeringen. hvis de har et problem med vores måde at gøre tingene på kan de da bare pisse hjem igen til deres eget land.

  • #17   6. dec 2009 Jeg kunne brække mig!!!
    De har bare ingenting at gøre derinde, rejs dog hjem og prøv at rette lidt op på jeres eget land istedet for at prøve at lave Danmark om


  • #18   6. dec 2009 Hmm... Jeg ændre nu ikke min holdning fordi jeg kommer fra Sjælland ?... Har os boet i københavn nærmest, og det gør heller ikke mine synspunkter anderledes...

  • #19   6. dec 2009 Jabbekot
    ja det siger du indtil det går galt.


  • #20   6. dec 2009 Jabbakot: Fint at du er stolt af KBH.. Det er fint at du inviterer over til amager men sidst skriver du at vi skal holde os væk fra KBH? Hvis jeg ikke tager fejl er det vist ikke noget du bør blande dig i. Det er heller ikke noget om at være bange. Men jeg vil sku hellere have en mand som har Hitlers måde at gøre tingene på end muslimer i det danske folketing!!!

  • #21   6. dec 2009 ellers tak

  • #22   6. dec 2009 I siger hele tiden "Rejs hjem".. Altså det er jo danskere vi snakker om her.. Har man et dansk pas, så er man vel dansker..

  • #23   6. dec 2009 UD MED DET!!!!!!!
    vis viville have en kristent samfund til og fungere i "muslim-land" ville vi blive halalslagtet... det er dem der er "gæster" i vores land.. så de skal satma ikke begynde og bestemme og man må gå med burka i busserne eller ej!!!!!


  • #24   6. dec 2009 jabbekot: man er ikke dansker bare fordi man har et dansk pas, det handler om ens indstilling........ En kylling født i en kostald er stadig en kylling og ikke en ko.

  • #25   6. dec 2009 UD MED DET!!!!!!!
    vis viville have en kristent samfund til og fungere i "muslim-land" ville vi blive halalslagtet... det er dem der er "gæster" i vores land.. så de skal satma ikke begynde og bestemme og man må gå med burka i busserne eller ej!!!!!


  • #26   6. dec 2009 Claus H: For fedt formuleret ;-D

  • #27   6. dec 2009 Haha tjek ham der den typiske smart ass Københavner Jabbekot.

    "Bondesamfund" sejt sagt !


  • #28   6. dec 2009 Jabbekot. fint med integrationen??? Bander på nørrebro, truer handlene til at betale penge, så " de undgår skader " på deres forretninger.
    Nu har der jo så heller aldrig været tale om bandekrige på nørrebro...

    Afbrænding af biler, skyderi i Ishøj....jo jo stille og roligt


  • #29   6. dec 2009 Men Simon det siger jo bare lidt om, hvor uoplyst du er.. Og at du hellere vil have en sindsforvirret Nazist i Folketinget, viser jo bare at du for det første ikke ønsker et Demokrati og for det andet er direkte uintelligent.. Drop din tiltro til Ekstrabladet og læs en avis, der har mere tekst end billeder...

  • #30   6. dec 2009 Traders, du glemmer bare at det er en brøkdel af alle dem der bor her, der laver ballade.. Desuden er vores egne rockergrupper en ligeså stor del af problemerne..

  • #31   6. dec 2009 traders - Haha...

  • #32   6. dec 2009 så heller en sinds fovirret nazist end muslim's parti

  • #33   6. dec 2009 Jabbekot: Prøv at lade være med at se om du kan redde den her diskussion.. Som om at du er rimelig meget nedstemt?! Du ved jo tydeligvis INTET om det danske samfund! Kun om KBH området som andre københavnere modsiger dig i - FLOT!!!!!!!!!!!

  • #34   6. dec 2009 jabbekot, læs nu hvad der bliver skrevet..... Der stod ikke han ønsker Hitler men en der gør tingene på samme måde....

  • #35   6. dec 2009 mathias P: Du er en mand af få ord.. Men rigtige!

  • #36   6. dec 2009 Stefan H: Jo, de har problemer med integrationen i Sverige - de snakker bare ikke om det.

  • #37   6. dec 2009 steffan P præcis

  • #38   6. dec 2009 hitler havde fat noget dengang men han gik bare over stregen og blev magt syg. men noget af det var sku rigtigt gjort

  • #39   6. dec 2009 Så hellere blive herude i "bondesamfundet", hvor man kan have sin headunit siddende i bilen, med fronten på...
    Og muslimer i regeringen.., det tror jeg nok ikke lige.., man burde dele landet lodret ned igennem, den højre del af landet er jo dybt venstreorienterede, og omvendt.


  • #40   6. dec 2009 jabbekot: Du skriver du arbejder i et fængsel. hvordan er fordelingen på det fængsel hvad angår indvandrere kontra "danskere"???

    Sammenlign derefter fordelingen i befolkningen mellem samme grupper og fortæl mig så igen at det er de færreste der laver ballade....


  • #41   6. dec 2009 Jamen Simon jeg skal ikke redde nogen diskussion. Jeg er bare ked af det på dine og andres nazisters vegne.. Det er jo tragisk at I kan være så enfoldige...
    Jeg er ikke tosset med fundamentalister, men det gælder sg både de muslimske, kristne, sekterne og nazisterne.. De er sg tosser alle sammen..


  • #42   6. dec 2009 Jabbekot: Aldrig har jeg hørt en menneske gå med så store skyklapper som intet aner om hva der sker omkring ørene på ham, fortæl mig en ting!

    Kan i nævne en ting vi ville savne i verden, hvis ikke der var nogle muslimer overhovedet??? Ja jeg kan ikke, og dog kebab... Meeeeeen, det ville jeg satme være villig til og ofre for og få fred...


  • #43   6. dec 2009 de kan få nogle af de små ø'er der aligevel ikke er til noget at bo på. vis de så gerne vil være her. els kan de få hele amager afspærret så kan de bo derinde smiley

  • #44   6. dec 2009 Claus, som jeg skrev før er der forskel på vores indsatte. Du er nødt til at se på hvem der er danske statsborgere og hvem er der er udlændinge.. Men ja du har ret ret. Der er et problem men man kan ikke bare "sende problemrne ud"..

  • #45   6. dec 2009 Rockere er idioter ligesom de andre..

  • #46   6. dec 2009 Jabbekot: Var det ik nemmere at du flyttede ned til dem ?

    De har ik en skid at sku ha sagt her, ligesom vi ik har hos dem !


  • #47   6. dec 2009 Jabbekot: Synes ikke det er rimeligt fejt af dig at kalde mig og andre for nazister?

  • #49   6. dec 2009 jeg tror jeg taler for alle når jeg siger ingen af os er nazister. men deler nogle af de samme holdninger som de gjorde/gør

  • #51   6. dec 2009 http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1265745.ece nu går det ud over bg..

  • #52   6. dec 2009 jabbekot: Se på hvem der er danske stasborgere og udlændinge???? Du mener altså at er man dk statsborger så er man fredet uanset hvad, og udlændinge er dem der er skyld i alle problemer???

  • Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

    Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #53   6. dec 2009 Hvis du ikke stiller op og stemmer har du ikke ret til at brokke dig bagefter.

    Gør noget aktivt eller hold din mund.


  • #54   6. dec 2009 Jan M; Hvad vil du dog med den kommentar?, er der nogen her, der har påstået at de ikke stemmer?

  • #55   6. dec 2009 Hej alle derude...

    Synes lige i skulle se min nye gruppe..:

    http://www.bilgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3316



  • #56   6. dec 2009 Nu er det jo sådan du at du ikke behøves at komme fra et andet land for at være muslim.

  • #57   6. dec 2009 Er er det så også okay at hvis man kommer fra et andet land (ikke kun muslimer) at man er flygtet til danmark og man så tager på ferie i samme land? Så hedder det sku da at man BLIVER dernede? Eller er det okay???

  • #59   6. dec 2009 Ingen som vil besvare mit sidstnævnte spørgsmål?

  • #60   6. dec 2009 Jeg ville mene den del af indvandrene der laver ballade sakl ud.. men alle skal have en chance for at vise man kan opføre sig ordenligt.. Men mener også at det bare sakl være en enktelt hvis ikk man holder sig på stigen!

    Men jeg sys godt nok at dem der skriver at alle bare skal ud af danmark er lige så lidt dansk som man kan være for jeg sys da ellers vi er meget gæstfrie her i landet men ca 8 ud af 10 der har lavet indlæg til dette forum er da godt nok ikk.. jeg vil ikke kalde dem nazister men de skal da sidde lige ved siden af dem.


  • #61   6. dec 2009 simon v

    Nej det er da ikke iorden hvis de er her oppe for at de er jagtet i eget land. men dem der er det tror jeg så til gengæld ikke tager på ferie.. det er nok dem der er taget her til for at arbejde eller som heller vil være her i stedet for det land de kommer fra.


  • #62   6. dec 2009 Per p det kunne ikk være fordi han var kloger end dig på dette område hvis han er i kontakt med disse folk?

  • #63   6. dec 2009 Så må de jo hellere lave deres parti i deres hjemland Christian D! Så må de lave deres arbejde dernede og lade dem som har første ret til et job herhjemme nemlig dem med dansk blod i årene. Der er så mange arbejdsløse.. Der kunne der gøres en forskel...

  • #64   6. dec 2009 Ja det måtte jo komme før eller siden
    de overtager danmark og sådan er det
    om 10 år skal vi også gå og banke vores koner som har tørklæde på og er undertrykkede som i perkerland
    vores børn skal snakke perker dansk og have tæsk når de gør noget de ikke må

    NEJ Jeg synes IKKE de skal have lov til at lave et parti der går ind for disse ting
    derfor skal dette bare stoppes...!


  • #65   6. dec 2009 jamen nu er det jo her de gerne vil være. men hvis de skal lave pizza'er til folk der fx- bor i odense så er det jo langt de skal sendes fra irak også tror jeg de vil blive kolde.. jeg kan heller ikk se hvorfor du har mere ret til at arbejde her i danmark en en mand med dansk statsborgerskab men med anden etniskbaggrund

  • #66   6. dec 2009 men hvis det KUN er muslimer der vil stemme på dette parti så får de ikke ret mange mandater i folketinget og der med heller ingen indflydelse!

  • #67   6. dec 2009 Fordi at de burde kæmpe for deres eget land evt????

  • #68   6. dec 2009 Synes bare at det er at tage arbejdet fra os.. Og de burde gøre noget mere for at være sammen med deres familie dernede.. Det tror jeg ikke jeg er ene om at synes..?

  • #69   6. dec 2009 måske men nu har de valgt at bo i danmark også bliver de jo nød til at kæmpe for det land som de bor i dermed danmark.

  • #70   6. dec 2009 Der er jo INTET for dem at kæmpe om i Danmark???? Det fungerer fint som det gør lige pt?!

  • #71   6. dec 2009 ja men så må du jo bare bliver bedre til det arbejde som de laver så du kan udkonkurere dem.. jeg kan da godt forstå de vil her til og få en time løn der svare til måske 700 kroner i deres hjemland.. men jeg tror så også der er nogle her oppe som er her for at tjene penge til deres familer der hjemme..

  • #72   6. dec 2009 Det er sku da lige meget om det er 700kr i deres hjemland.. De bor der jo ikke!

  • #73   6. dec 2009 jamen der er da heller ingen der siger de vil kæmpe for fundementalistiske og vild højregående forslag. men hvis de er danske statsborger har de ret til samme indflydelse som dig og mig har.. og hvis de sys at børnehave skal have andre forhold eller madordning så er det jo det de skal kæmpe for!

    Så længe man ikke har set et parti program så skal man vist ikke dømme dem på deres navn!


  • #74   6. dec 2009 Nej men de kan da sende dem der ned.. hvad ville du gøre hvis du kunne rejse til USA og tjene 500 kroner i timen til din mor fordi hun er syg og kun kan komme på hospital hvis man har penge som man ikke kan tjene i det land man lever i.

  • #75   6. dec 2009 Deres navn siger vist alt.. Nok det de skal trække stemmer på skal du se..!

  • #76   6. dec 2009 Nej det er ikke ok, hvis man er flygtning så KAN man ikke færdes i sit oprindelige land, gør man det alligevel så er man ikke flygtning og har fået opholdstilladelse på ukorrekt grundlag.

    Det er problematisk at:

    Man driver et land på grundlag af en religiøs bog, det er derfor de selv er bagefter i de muslimske lande.

    At kvinderne indvilliger i at gå klædt som koranen foreskriver det for at behage (læs undertrykke) deres mænd, mænd som de ikke selv har valgt men som er bestemt for dem af forældrene. Samt som ikke har intilligensen til at overtage styringen og planlægningen i hjemmet sammenlignet med vore danske kvinder.

    At børnene har forældre som knap forstår deres egen rolle i DK, kun ser tv fra deres hjemland og ikke er oplyst omkring dansk kultur, og mindst ligeså vigtigt dansk humor. Ting går tit skævt på den baggrund.
    Derfor er det nemmest at lade deres drenge føjte ude til sent og ikke interressere sig om deres gøren og laden.

    De besudler vore smånaive piger med deres charme, fordi når de selv skal giftes skal deres egen "race" bløde 1. gang.

    De kalder sig muslimer på trods af at de skal bede mindst 4 gange dagligt og overholde ramadanen. Det er det de færrste der gør.

    Jeg kunne godt blive ved....

    Jeg har det fint med de flinke og høflige invandere som har en ganske alm. attitude, og som lader sig intigrere i deres nye "hjemland"

    Uden rasistiske undertoner, men snarrere bekymret - Søren


  • #77   6. dec 2009 hehe jamen sådan er demokratiet jo nu en gang.. så hvis ikke vi skal have dem i folketingen så skal vi have gjort pia kjærsgård til diktator hvilket jeg ville være meget ked af! men det er jo igen kun min holdning som jeg ser ud til at være ret alene om på dette forum smiley

    Men med de kommentare simon kommer med skulle du nok blive politiker dem som vores kære politiker kommer med er i hvert fald lige så indholdsrige som dem du kommer med.. så det er da bare at komme ind i kampen mod muslimsk parti


  • #78   6. dec 2009 Christian D: Ja du siger noget..

    Alle: Hvem vil være med til at starte et parti?????


  • #79   6. dec 2009 Christian, jo tak. Men du skal ikke bilde mig ind, at de bruger deres penge på at sende hjem. Nogle gør måske, fair nok...

    Men forestil dig dette: Min kæreste rejser feks til Syrien og arbejder som revisor, går med sit kors om halsen, og håret slået ud...Lille fiks sommerkjole og udskæring...Som det er alm i Danmark..Tror du den ville gå dernede?..


  • #80   6. dec 2009 Jeg er meget ening med dig søren men man skal bare lige skelne mellem flygtning og indvandre! og nej sys heller ikke en stat skal styres af en "gammel" bog.. men være nu lidt realistisk og tænk på hvor mange muslimer der er i landet kontra "os andre"

  • #81   6. dec 2009 Traders Nej det ville slet ikk gå..

    Er du jaloux over de må se din pige og du ikke må se deres?


  • #82   6. dec 2009 Hehe simon V Jeg tror ik det skal være os 2 smiley

  • #83   6. dec 2009 Christian D: Nej det skal det ikke.. Jeg skal være parti fæller med nogle som kan følge min holdning. Synes det er fint vi alle er forskellige...

  • #84   6. dec 2009 ja det er meget smart at have den samme holdning.. det ville godt nok være kedelig hvis ikke vi var forskellige..

  • #85   6. dec 2009 Helt enig.. Er heller ikke ude på at være uvenner.. Men synes det er rart at have en diskussion uden at nogle af parterne bliver nedgjort at der er forståelse og at der bliver modargumenteret..

  • #86   6. dec 2009 Simon: Hørt...

    Og angående Partiet, så er der taget det første spadestik allerede taget..


  • #87   6. dec 2009 jeg kan heller ikke blive sur på en mand pga hans holdning.. men hvis vi snakker kriminalitet så kan jeg nem tælle de gange jeg har kørt en tur i min bil og jeg ikke har kørt for stærk.. Jeg ved godt at skyde hinanden ned på åben gade er ikke det samme og slet ikke kan sammen lignes men jeg er da heller ikke en lovlydigborger. og jeg tvivler på der er mange der kan sige med ren samvittighed at de er.

  • #88   6. dec 2009 Så vidt jeg har hørt i radioen så mangler de bare de 20.000 underskrifter for at stille op til valg?

  • #89   6. dec 2009 Ja de mangler 20.000 stemmer.. Tror bare at det er navnet på deres parti som kan skabe det pga. af at de blander religion og politik via det..

  • #90   6. dec 2009 jamen der er jo også et parti der hedder kristen demokraterne.. ved ikk om det er mere rigtig..

  • #91   6. dec 2009 Jeg synes bar det er fundamentalt forkert, at der er et parti, som åbenlyst prøver at skaffe sig adgang til det danske demokrati..Når de ikke selv bygger deres land og lov på demokrati...

  • #92   6. dec 2009 TRADERS . : Hørt!

  • #93   6. dec 2009 TRADERS: ENIG !

  • #94   6. dec 2009 Simon, jamen det kan jo ikke være mere rigtigt. Det ville jo være ligesom, at starte et parti i et muslimsk land. Store chancer...

    Men sover vi danskere endnu engang i timen, og ser vi ikke hvad der sker i vores egen del af verden?


  • #95   6. dec 2009 ENIG! De ... skal ikke ind og sidde hvor det hele styres og reageres fra - NEJ..
    De har nok at sige som det ser ud allerede den dag i dag - for meget måske endda..

    btw, jeg er stadig irriteret over tanken om hende der med burka'en der er derinde - hvem er det nu lii hun er medlem af ..


  • #96   6. dec 2009 Der er 179 pladser i folketinget, 2 pladser går til Færøerne og 2 pladser går til Grønland - altså 175 pladser at stemme om.

    Hver plads kræver derfor 0,57 procent af befolkningens stemmer, og det anslåes, at der er 3,8% af befolkningen der er muslimsk. Dette giver en potentiel mulighed for 6,6 pladser i folketinget. Da man ikke kan regne i halve pladser, så kan det nye muslimske parti opnå en overflod af 6 pladser i folketinget.

    Hvor meget tror i for alvor, at 6 mandater i folketinget kan ændre i DK? Vågn nu op folkens!


  • #97   6. dec 2009 Hvis man ikke synes at alle har lige meget ret til at sige deres mening og blive hørt, så er man udemokratisk og udansk.

  • #98   6. dec 2009 Traders:

    Hvilket land er muslimernes? Jeg vidste ikke at de havde deres eget land?


  • #99   6. dec 2009 Problemet er jo bare at de blander religion og politik.

  • #100   6. dec 2009 Kristian, jeg siger et muslimsk land, altså et land, hvor folk er muslimer..Nej de har ikke deres eget land. Ligesom at Danmark er et Kristent land

  • #101   6. dec 2009 Så må du jo mene deres landE og lovE? Jeg er ikke stiv i hvilke lande der er overvejende muslimske, men jeg har svært ved at tro at der ikke findes nogen som har et demokrati!

  • #102   7. dec 2009 Michael H

    VIP


    Skrevet: 06-12-2009 19:35:34

    Multikulturelt samfund min bare røv!!

    De kan komme ind den dag, at der ikke bliver set skævt til en fordi man siger at man er stolt af og være hvid...

    Du kan IKKE være stolt af noget du IKKE selv er herre over


  • #103   7. dec 2009 Claus H
    VIP


    Skrevet: 06-12-2009 19:51:38

    jabbekot: man er ikke dansker bare fordi man har et dansk pas, det handler om ens indstilling........ En kylling født i en kostald er stadig en kylling og ikke en ko.

    Ha ha ha


  • #104   7. dec 2009 Simon V

    VIP


    Skrevet: 06-12-2009 20:44:13

    Synes bare at det er at tage arbejdet fra os.. Og de burde gøre noget mere for at være sammen med deres familie dernede.. Det tror jeg ikke jeg er ene om at synes..?

    Hva er det for et arbejde du mener de tager fra dig ???

    Vil du ha en kiosk/grønthandler eller fragtbil hos GLS og arbejde 10-12-14 timer om dagen for at få noget der bare kunne minde om en ordenlig løn ??

    Nej vel


  • #105   7. dec 2009 Michael H
    Ingen ber dem om at være her.

    Har stor respekt for dem der tager her op og bliver til noget. men alle dem der bare går rundt og gør et stort nummer ud af at minoritere sig selv har jeg ikke meget til overs for.
    De har haft alle muligheder for at blive mere Da de kom til danmark.

    Jeg er hverken imod eller for dette nye parti, men jeg kan godt se det problematiske i at de blander koranen ind i deres politik.

    Men jeg vil ikke udelukke nogen mennesker for retten til at lede danmark, set i forhold til det vi har nu, så kan det endten være helt sindsyge lovforslag de kommer med, eller også ligger de væsentligt over de ledere vi har nu.

    men som sagt, lad os nu se hvad de har at sige.
    Må jeg lige drage en referrance til sidste gang der kom et nyt parti, "Ny alliance" som faktisk ikke rigtig have nogen egentlig position i det politiske billede.

    Det er meget enkelt, hvis deres lovforslag er helt hen i vejret så holder de ikke ret længe, det er det magiske ved demokrati.

    LIIIIIge en bemærkning til dem der ser skævt til muslimer bare fordi de har den tro de har.
    Jeg tror ikke at i kan lede et land hvis i fik chancen, Kender utroligt mange muslimer og 2Gere som er gode integrerede mennesker, som ikke ville stjæle en guldbar hvis den lå på gaden.
    Så pas liiige lidt på med at generalisere for meget.
    Der er lige så mange "hvide" danskere der er en skændsel for samfundet.


  • #106   7. dec 2009 Lars H

    VIP


    Skrevet: 07-12-2009 00:34:51

    Michael H
    Ingen ber dem om at være her.

    Hvad var det iforhold til ???


  • #107   7. dec 2009 "Vil du ha en kiosk/grønthandler eller fragtbil hos GLS og arbejde 10-12-14 timer om dagen for at få noget der bare kunne minde om en ordenlig løn ?? "

    og jeg svarede bare at ingen har bedt dem om at være her =)..
    og så lukker jeg ellers bare en masse galde ud der fra =).


  • #108   7. dec 2009 Lars H

    Det var bare det at Simon V mente at de tog HANS arbejde hvilket jeg så satte min tvivl ved

    Meget kan man sige men der er nogle der har en større arbejdsmoral end andre og der er der nogle folkeslag der arbejder mere end andre


  • #109   7. dec 2009 Jabbekot

    Bare rolig.. flytter sgu aldrig over i den myretue i kalder vores hovedestad.....


  • #110   7. dec 2009 Rolig nu folkens .. når alt kommer til alt er det jeres stemmer der styrer det danske land .....

    Og ja vi kan hurtigt blive enige om at der er truffet en MASSE dårlige beslutninger på det etniske emne .....

    Men det der brænder mig mest af er at vi har valgt at droppe vores danske kultur, for at blive et moderne multietnisk samfund ... ( HVEM FANDEN KOM PÅ DEN IDE ?!?!?! )

    Nej for at få den danske kultur i højsæde mener jeg jo at vi allerførst skal ha lukket vores grænser igen ... det er alt for letsindigt "at lade garagedøren til mercedes´en stå åben om natten"

    Jeg syntes bestemt at "dem" ( ligemeget hvor de kommer fra ) ja dem der integrerer sig i det DANSKE samfund skal være mere en velkommen til at være en del af samfundet .....

    Men forestil dig at bo "dernede" og ha en pølsevogn med svin i strimler, svin i cirkler, svin i svinesvøb osv..... Det ville ALDRIG blive accepteret, men heroppe skal vi være solidariske og bære over med dem og bla bla bla

    Nej jeg har altid ment og mener det stadig at vi skal hjælpe folk i deres eget land .. i nogen situationer kunne det kræve midlertidig asyl, men ellers når der er "ro" på deres situation så hjælpe dem hjem igen ... og seæfølgelig hjælpe dem videre med opbygning af deres samfund ...


    Og hvis man sådan liiiige kigger på det store billede .. så er Danmark et MEGET lille land ..vi har hverken plads eller ressourser til at hjælpe/integrere så mange menesker af så mange forskellige etniske baggrunde....

    Og til sidst en opfølgning på noget en anden skrev ....
    HUSK at stemme når det kræves for det er DER i er med til at påvirke vores lands fremtid..... i kan ikke være passive på stemmedagen og så brokke jer over samfundet bagefter ......

    Det var vist mine 5 seriøse Cents


  • #111   7. dec 2009 Jabbekot, har du overhovedet været i Turbanplanen?

  • #112   7. dec 2009 WTF er der sket herinde... Det er vildt at se hvor mange der er imod at der faktisk er nogle muslimer der går demokratiets vej. Hold da kæft!

  • #113   7. dec 2009 Jabbekot>> Du er en idiot at høre på, undskyld mit direkte ordvalg, men det kan ikke pakkes ind... Ja proicentmæssigt er der flere daddelplukkere i Kbh end i jylland, men de ændre ikke på at der er problemer med indvandrere alle steder de bor... Integrationen virker ikke, heller ikke på amager (jeg HAR boet på sjælland, både i provisen og i Kbh) hvis den virkede havde vi ikke alle knivoverfald osv...

    Alle>> Jeg kan ikke se hvorfor vi skal have et muslimsk parti på borgen, det er galimatias at de skal derind, jeg synes det er fint nok at der muslimer på borgen, men et parti som udelukkende er muslimsk, nu må i sku holde op, hvem skulle deres formand så være? Ham mohammed?? De er jo så styret af den åndsvage koran så det er helt åndsvagt, de er ikek demokrater de er ikke modne til demokrati, det kan man se på deres udtalelser om danskere og kvinder generelt... Mentalt er de ikke kommet videre end til år 1800, hvor vi er tæt på 2010... De har teknologien, men det er også det...


  • #114   7. dec 2009 * Mr. Nobody *

    Hvem skal så styre hvem som har ret til demokrati? Folk herinde prædiker om danske værdier og ytringsfrihed, men siger så i samme åndedrag at folk med en anden religion end kristen (ikke engang bare folk som er sorte eller folk som kommer fra et andet land) ikke har ret til demokrati og ytringsfrihed. Det er fejt, det er udansk og det er udemokratisk. ALLE har ret til at sige deres mening. Husk nu på at der også er mange pæredanske folk i dette land som er muslimer. Folk som har boet i landet i hundredevis af generationer.


  • #115   7. dec 2009 Kristian Y>> læs endnu engang hvad jeg skriver :o) Jeg skriver ikke at de ikke må være på borgen, blot at de ikke må have et parti som udelukkende er besat af muslimmer, netop fordi der tro er så gammeldags som den er, de er IKKE modne til demokrati... Ikke endnu...

    Og til de danskere som konvertere til islam, er der kun to ting at sige, landsforræderi og idioti... Sidst men ikke mindst kan jeg ikke så hvordan folk med andet statsborgerskab...
    De muslimer der har boet her i DK i generationer er jo heller ikek de såkaldte "gæstearbejdere" (Ja undskyld men mine gæste tager sku hjem igen!) det er jo nogle der har boet her i mange mange år og som lever efetr danske værdier dog med en anden tros retning, dem har jeg intet imod, dem jeg har noget i mod er dem som siger at jeg, fordi je ger opdraget i den kristne tro, er mindre værd end dem, dem som siger at min søster er en dansker-luder bare fordi hun ikke er er mørk, eller beder 457 gange i døgnet, det er dem jeg ikke kan lide... Det er dem jeg ikek vil have i MIT land, og jeg vil skrup skide på om Ali, mufasa, mohammed eller Mujaffa har boet her hele sit liv, eller det meste af det, så længe de ikke har dansk statsborgerskab har de INTET at skulle have sagt i MIT land, for jeg ER dansk... Dansk født og dansk opdraget...


  • #116   7. dec 2009 * Mr. Nobody *

    Nu når det er DIT land .. sænker du så ik lige afgiften på biler smiley


  • #117   7. dec 2009 Hvad laver du herinde på www.bilgalleri.dk når du ikke kan lide "ikke" Danskere.. Ejere af bilgalleri er "ikke" Danskere.

  • #118   7. dec 2009 Ejere=Ejerene.

  • #119   7. dec 2009 Michael H>> Hehe, jo det er klaret til år 3975 et sted mellem januar og december... ;op Men til gengæld kan du ikek komme gratis på hospital eller i skole efter det er ændret ;o)

    Cookie monster>> Hvis den sviner var til mig så kan jeg oplyse at Jeg også spiser pizza, Derfor har jeg ingen problem i at bruge deres "service" som i dette tilfælde er brandet www.bilgalleri.dk...

    Som jeg har skrevet et andet sted, "hader" jeg ikke dem alle (had er sådan et stærkt ord, og ikke et ord jeg ynder at bruge), men der er ingen grund til at hade dem alle, men der kan tilgengæld være mange grunde til at hade den enkelte... Jeg har ganske få i min omgangskreds som jeg gerne ser, men fakta er at største delen desværre stadig lever i år 1800 på mange områder...

    Rettet indlæg:

    Kristian Y>> læs endnu engang hvad jeg skriver :o) Jeg skriver ikke at de ikke må være på borgen, blot at de ikke må have et parti som udelukkende er besat af muslimmer, netop fordi der tro er så gammeldags som den er, de er IKKE modne til demokrati... Ikke endnu...

    Og til de danskere som konvertere til islam, er der kun to ting at sige, landsforræderi og idioti...
    De muslimer der har boet her i DK i generationer er jo heller ikke de såkaldte "gæstearbejdere" (Ja undskyld men mine gæster tager sku hjem igen!) det er jo nogle der har boet her i mange mange år og som lever efetr danske værdier dog med en anden tros retning, dem har jeg intet imod, dem jeg har noget i mod er dem som siger at jeg, fordi je ger opdraget i den kristne tro, er mindre værd end dem, dem som siger at min søster er en dansker-luder bare fordi hun ikke er er mørk, eller beder 457 gange i døgnet, det er dem jeg ikke kan lide... Det er dem jeg ikek vil have i MIT land, og jeg vil skrup skide på om Ali, mufasa, mohammed eller Mujaffa har boet her hele sit liv, eller det meste af det, så længe de ikke har dansk statsborgerskab har de INTET at skulle have sagt i MIT land, for jeg ER dansk... Dansk født og dansk opdraget...


Kommentér på:
Muslimsk parti i folketinget? NEJ TAK!

Annonce