{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svejsning i støbejern hvordan?
  • #1   14. okt 2011 du skal have fat i støbejernselektroder og så skal der slibes nogle gode dybe spor der hvor du skal svejse. evt også forvarme emnet hvis det er muligt

  • #2   14. okt 2011 MAG svejsning kan lade sig gøre (til nød) men, dog ikke så holdbart som elektrode svejsning HUSK forvarmning smiley

  • #3   14. okt 2011 Skal gøre som de andre siger. Men holder ikke har fået det gjort.

  • #4   14. okt 2011 Varm det op til det er rødglødende først, det holder bedre

  • #5   20. dec 2012 Hej Anonymos

    En skriver at der skal meget varme til. ( I dag kan det meste svejses koldt)

    En anden skriver det kan sagtens svejses men det holder ikke ret lang tid.
    ( Delen er som regel mere holdbar efter svejsning hvis det bliver gjort rigtigt.)

    Der er heller ikke nogen der har tænkt på svejse rækkefølgen.


    DET VILLE VÆRE RART AT DE SVAR DER KOM VAR NOGET MAN VIDSTE NOGET OM OG IKKE BARE GÆTTERIER OG NOGET MAN HAVDE HØRT.

    I starten mente jeg at når værkstederne ikke ville reparerer, men heller ville sælge en ny del. Var det på grund af større profit. Men konklusionen kunne godt være at de har fået alt for mange reklamationer på det reparerede fordi de ikke kunne holde
    Der er mange forskellige støbejernselektroder, der er også mange forskellige støbejernslegeringer som delene er lavet i. Når man ikke kender legeringen på det der skal svejses eller den tråd man benytter så kunne det jo næsten heller ikke gå godt.

    I dag er der svejseelektroder specielt udviklet til svejsning i støbejern hvor der er taget højde for at man ikke kender legeringen på det der skal svejses. De kan også svejse stål og støbejern sammen

    Støbejernsdelen skal ikke varmes op som i gamle dage.
    Feks. En motorblok skulle helt skilles ad før smeden kunne komme den i essen.
    I dag svejses den kold, så man kun skal afmontere det der sidder i vejen for at man kan udfører svejsningen.

    AB 1770 eliminer alle gætterierne Se den på www.absvejs.dk

    I dag er der ingen undskyldning for ikke at få delen repareret. Der er så mange fordel i at få delene repareret:

    Miljøet er den store taber, da der er meget mere miljøbelastning i at fremstille en ny del. End i en reparation.

    Det spare en masse valuta ud af landet.

    Det giver flere arbejdspladser i Danmark.

    Kunderne ville også spare rigtig mange penge.

    Har i spørgsmål er i velkommentil at skrive.
    Mvh. Allan


Kommentér på:
svejsning i støbejern hvordan?

Annonce