{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svejsning i støbejern ???
  • #1   15. jul 2011 ja og ja , der skal speciel tråd osv. til ... men ville skifte huset hvis det er revnet


  • #2   15. jul 2011 Ved du hvor man kan købe huset kun ? smiley


  • #3   15. jul 2011 hvilken model turbo kører du med , evt.skriv en mail til turbomotor.dk så kan han vel hjælpe


  • #4   15. jul 2011 Køre med standart turbo på min 1,8 20v agu motor

  • #5   15. jul 2011 Tag en snak med JVK tuning , han må have et brugt hus eller ombytter liggende smiley han skifter jo de originale ud


  • #6   15. jul 2011 Ellers Kan Ketner i Aalborg helt sikkert hjælpe dig.. Snak med John Andersen.. 7080 7359

  • #7   15. jul 2011 Ville det blive værre hvis man prøvede at svejse med almindelig svejser på det ?

  • #8   15. jul 2011 trolle .

    fik engang en smede lærling til at prøve at svejse med trådsvejser, der lavede den bare 2 nye revner ved siden af den han havde svejset smiley men du kan vidst godt bruge co2, hvis du varmer hele lortet op til det er rådglødene sagde han, det ville han bare helst ikke ud i...


  • #10   15. jul 2011 du skal bruge støbejerns elektroder . de koster satme mange penge

  • #11   15. jul 2011 Øv altså.. Men tak for svarene smiley

  • #12   6. aug 2014 Der er mange delte meninger omkring svejsning i støbejern.
    Det kan godt svejses men det holder ikke.
    Det trækker sig så det ikke kan bruges.
    Det skal bare varmes god op.
    Det er ikke noget problem.
    Det skal bare svejses med.
    Rustfri tråd
    Basisk elektrode.
    Co2 svejsning.
    Rørtråd.
    Problemet er bare at de fleste ikke kan se forskel på støbejern og støbestål.

    Støbejern er et vanskeligt materiale at svejse, men det kan lade sig gøre.
    Der er flere måder at svejse det på.
    Gas og ilt svejsning.
    Pulver svejsning.
    Elektrode svejsning
    TIG. Svejsning.

    80% af de reparationer som kommer ind kan laves, men det kræver at man ved hvilken metode der skal bruges.
    Men er der nogen der gerne vil have hjælp så send mig et billede så vil jeg gerne Hjælpe jer.
    Jeg ser desværre alt for mange reparationer der er gået galt, fordi man ikke vidste hvad man lavede og hvad man svejste med. Men når man så opdager hvad en ny del koster eller den ikke kan skaffes mere. Så får vi det som regel til reparation. Men det er dyre at redde en fejl reparation. Så tænk på at det ikke er jeres pengepung det går ud over når det ikke lykkes.

    Ps. her kan i se hvilke reparationer vi laver.
    http://www.absvejs.dk/jimmys_manifold_besparelse.php

    Billedet viser det hul der blev efter vi havde fjernet alt det der var revnet på grund af forkert materiale og svejsetråd.

    Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS
    Tlf. 22 46 31 31
    e-mail ab@absvejs.dk









    profilbillede
  • Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #13   10. aug 2014 Jeg kan da også tryller med alt i svejsning har 10 år inde for faget smiley så i siger bare til PM mig så finder vi ud af det

Kommentér på:
Svejsning i støbejern ???

Annonce