{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad dækker forsikring?
  • #1   10. mar 2012 Altså man har jo self selv givet 20....

  • #2   10. mar 2012 Hvad kan man få en tilsvarende til? Du kan jo forhandle med taksatoren, han vil jo gerne købe den billigst muligt.

    I nogle forsikringsselskaber, skal man med cykler til over 6000,- have udvidet cykelforsikring, hvis det er tilfældet får man intet.
    Min 23.000,- racer blev stjålet + min 17.000 MB. Vidste ikke det med udvidet, forsikringen vil intet udbetale, da de ikke var forsikret korrekt.


  • #4   10. mar 2012 Præcis som Patrick B skriver.

    Dog går man næsten altid ud fra nyprisen (med mindre du har et utrolig ringe selskab). Ved Alm. Brand kræves der speciel forsikring hvis cyklen har en værdi over 15.000 eller 20.000 (kan ikke huske det præcist, det er sjældent folk har det)..

    Men du skal snakke med dit eget forsikringsselskab om det..


  • #5   10. mar 2012 det er forskeligt fra selvskab til selvskab.... der er ingen fast linjer om dette...

  • #6   10. mar 2012 1 - 0 Rune K, du har fuldstændigt ret.

  • #7   10. mar 2012 Hvis cyklen er dækket af forsikringen, har du kun <i>krav</i> på genanskaffelsesværdien. Men hvis du er heldig, beder selskabet blot om en kvittering og udbetaler det samme beløb.

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #8   10. mar 2012 Jeg ved ikke hvordan dit selskab gør, men jeg ved at GF, med hensyn til mobiler bruger www.mobilpriser.dk til at udregne erstatningsværdi ved tyveri af mobiltelefoner.

    En cykel er dog lidt mere speciel, og lidt sværere for dem at finde prisen på, men hvis de kan spare 5000kr, så skal de nok lave deres hjemmearbejde og finde en forhandler der har den til de 15.000 du selv siger du har set den til.

    Det kan også være at de ringer til importøren, og får at vide hvad den vejl. udsalgspris er på den model, gør de bla. på scootere/crossere og andre motoriserede maskiner


Kommentér på:
Hvad dækker forsikring?

Annonce