{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre lyd?
  • #1   12. nov 2016 Bor et hul i udstødningen. Det gir helt godt og lyder super. Skal det være helt crazy, så køber du en rørhale fra thansen og smækker på. Bom! 15-20 HK mere. Minimum. smiley

  • #2   12. nov 2016 Husk af hive indsugningskassen af, så den brøler under fuld gas. Klistermærker giver også minimum 5 hk pr. stk. Glem endelig ikke røde spraymalede bremsekalibre

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   13. nov 2016 lyde bedre vil du have show but no go hvis du vil have kræfter så skal du spare op det koster nok mellem 20 og 50 kg hvis du vil have noget der rykker så er der bare det problem at den ikke kan synes uden typegodkendelse som koster kassen alt i alt er det meget billigere at skifte den ud til en der har kræfter

  • #4   13. nov 2016 Billig løsning = sportsfilter(snorkel) og et sportsudstødning med High flow så brummer den ihvertfald smiley

  • #5   13. nov 2016 ........ meeen , en 1.6 Golf af denne årgang, vil komme til at lyde ENDNU mere af en træt gammel slæde, hvis du skifter udstødning og luftfilter. . Tror aldrig du får en sådan til ar lyde bare en lille smule sprød.

    Havde selv en Golf3 1.8 , hvor jeg lavede dette nummer. Den blev nærmest ulidelig at køre i på landevej og motorvej. ........ altså ment sådan : Du bliver dødtræt af brum og resonanser, når buldergejsten i tomgang er gået over efter et par uger smiley :-)

    Byt den ud til noget GTI 16V istedet, hvis du vil holde dig til ældre Golf.


  • #6   13. nov 2016 Husk at monter et kæmpe skørte sæt og bag spoiler så du kan holde bilen til jorden med alle de hk den får når du piller luftfilterkassen af og sætter det t-hansen udstødning på ??

  • #7   13. nov 2016 Husk anlæg. Så lyder den ihvertfald sprød smiley

  • #8   13. nov 2016 Tror sgu Steffen R er inde på noget af det rigtige... Skal en golf 2 nogensinde kunne lyde godt kræver det vidst et godt anlæg...

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #9   13. nov 2016 cody så skal du høre min tunet 16v motor den lyder sprød

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #10   13. nov 2016

    profilbillede
  • #11   13. nov 2016 rene L
    Er det ikke stadig en 4 cylindret motor? Har aldrig rigtig brudt mig om lyden af hidsig bi... Såeh... Men stadig bedre end lyden af en diesel,...


  • #12   13. nov 2016 Og så er det en golf... (Jeg hader generelt VW... )

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #13   13. nov 2016 ikke så meget had det er en scirocco mk1

  • #14   13. nov 2016 Meh.. Firkantet kasse.. men stadig bedre end den nye.. smiley

    Eneste VW jeg nogensinde rigtigt har kunnet lide er Corrado'en sjovt nok..


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #15   13. nov 2016 Corradoen er efterfølgeren til scirocco
    en af de ting som gør 1eren fed er at den er tegnet af giogaro som også tegnede deloreon og flere lotuser
    men smag og behag er jo forskellig hvad kan du li af biler


  • #16   14. nov 2016 Selv VW's 16v lyder talt iforhold til japaner motore. Eller opel 2.0 16v Gsi motor


    Men til TS Du starter med at sælge den gamle kasse og køber en rigtig bil
    En gammel Audi A4, 406, 156 V6 koster ikke så meget og de lyder bedre. Ellers så en Toyota. Nissan, Mitsubichi eller Honda benzin motor det lyder godt.

    Men din nuværende bil er håbløs at gøre noget ved.


  • #17   14. nov 2016 Rene L

    Ja vores smag er heldigvis forskellig... Ellers ville det godt nok være et kedeligt syn på vejen hvis vi alle ville køre i det samme...

    Jeg er selv mest til japaner Biler... Mazda og Mitsubishi især... Toyotas ældre modeller... (De nye ligner trafikuheld) Dem jeg bedst kan lide har jeg dog ikke råd til... smiley

    Og ellers kører jeg Opel... Primært Astra G modellen... Er mindre vild med Vectra. og Insignia er jo bare den ene fejl efter den anden, såeh nej tak... smiley

    BMW laver også enkelte modeller jeg kan lide...

    hader alle microbiler uanset mærke... de er alle lort... (Det skal lige siges jeg er over 2m høj så enhver bil jeg ikke kan være i er skod i min bog... smiley )


  • #18   14. nov 2016 Sø-Propel

    Du har ganske ret... den bedste løsning for at få noget bedre lyd ud af den golf 2 er jo desværre at skifte alt det mellem nummerpladerne... smiley

    Til trådstarter:
    Glem hvad folk skriver her... Du har en bil... Det er et transportmiddel for nogle og for andre en hel livsstil... Nogle mener så at det slet ikke duer med mindre end 200 hk... Andre mener at elbiler er det eneste rigtige... og andre mener noget helt 3. og 4. Og de tager alle fejl...

    Det vigtigste er hvad du selv synes om din bil... Vil du have åbent filter og brøle bagpotte på? Så gør det... Vil du holde den originalt? Så gør det... Vil du have mega anlæg? Så gør det... Hvad du gør med din bil er DIN beslutning... Din bil skal passe til DIG og DIN smag... Ikke alle os andre kloge hoveder jo... smiley


  • #19   14. nov 2016 Man kan godt høre der er risgnaskere på tråden smiley jeg holder mig til tysk og lyden på biler er vel også smag og behag. Jeg kan sgu godt lide en gammel larmende rusten og solskoldet golf 2'er der kommer brølende udad landevejen smiley hellere det end de japsere smiley

  • #20   14. nov 2016 stiffmeister

    tillykke med det... vi andre foretrækker bare noget der ikke ligner en udtjent papkasse, og lyder som en forvokset knallert med influenza...


  • #21   14. nov 2016 Som jeg sagde - smag og behag smiley hvem ved om herren har 70.000kr til at smide efter en gammel Audi i rimelig stand? smiley og tusind tak for lykønskning smiley

  • #22   14. nov 2016 En ok A4 2.4-2.6 eller 100 er til at skaffe for under 30000.

  • #23   14. nov 2016 Hvem gider køre i de Audi 100? Og en A4 2,4 2,6 til den præcis som er ok? Det tror jeg altså ikke smiley så er der en masse der skal laves og så har halvdelen af dem kørt en halv mio km og er helt forkneppet alligevel smiley

  • #24   15. nov 2016 Stiffmeister

    Hov kan se jeg glemte Smillies... Det var ikke alvorligt ment altså... bare gas... smiley


  • #25   18. nov 2016 Har kun givet 3000 for bilen hvor der var en fejl med Kulilteindholdet, og jeg synes det er en utrolig pæn bil, jeg ville bare gerne vide en måde at få den til at lyde lidt bedre end den gør for udstødningen ligner et forlænget sugerør

  • #26   18. nov 2016 Cody

    Ingen sureminer selvfølgelig smiley


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #27   18. nov 2016 du kan jo smide en 2 tommer på den evt uden mellem potte det giver intet andet end lyd

  • #28   18. nov 2016 Rasmus S

    Sæt et sportsfilter på og så et sportsudstødning så brummer den ihvertfald smiley


  • #29   18. nov 2016 Prøv uden at fjerne mellempotten til at starte med fordi det kan satme også lyde for voldsomt måske og så kommer politiet og stopper dig hver gang du giver et klem på speederen. smiley

  • #30   18. nov 2016 Men den kan jo ikke komme til at lyde bedre... den larmer bare... troede ungdommen nu til dags var blevet klogere... Larmende sportspotter var "the shit" i 90'erne men vi har lært at efter kort tid bliver man ret så træt af konstant at have hovedpine grundet larmen...

  • #31   18. nov 2016 Aldrig smiley hvorfor tage fra de glade 90ere

Kommentér på:
Bedre lyd?

Annonce