{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan skifter man bagpotte?
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #1   12. apr 2011 Du skal selvfølgelig have et beslag til den så den kan sættes fast på din bil, men det giver sig selv smiley

    Så skal du sikre dig at indgangkransen passer på dit mellemrør (Der står mål)

    Du skal så have fat i en udstødningclamp og noget udstødningscreme, Gun-Gum eller hvad det nu hedder som du så smørrer på rundt i kanten for at tætne hvorpå du monterer udstødningen og spænder dem sammen med clampen.

    HUsk hvis dine gummiringe er mørnet og ødelagte så skal du også have ny af disse når den skal hænges op under bilen.

    Når den er monteret skal du prøve at rykke lidt i bagpotten. Hvis den bevæger sig som var den i 1 stykke med mellemrøret, så er den god men hvis den vakler så vil den hurtigt bilve utæt og så er samlingen en ommer.

    Held og lykke smiley Der er ikke så mange ben i det


  • #2   12. apr 2011 Svejser den fast

  • #3   12. apr 2011 Det er kun folk fra jylland der har et svejse anlæg stående.. smiley
    Havde jeg haft lortet havde jeg brugt det.. smiley


  • #5   12. apr 2011 Hvis det er til Civic'en bliver det sgu lidt op af bakke..

    Din originale bagpotte ligger på tværs, så jeg tror slet ikke der er plads til sådan en bagpotte som du linker til..


  • #6   12. apr 2011 sagde os bare noget der minder om smiley
    ved godt den ligger på tværs så leder stadig efter noget som kan passe på.. smiley


  • #7   12. apr 2011 Hvis du ikke er den "bedste" til det der. Så køb da en der passer. Det spare dig nok for en del tid.

  • #8   12. apr 2011 Strips

Kommentér på:
hvordan skifter man bagpotte?

Annonce